Az a baj. Nekem a gagyi madaras nagynyomású mosó ilyen. Ha átereszt valamelyik szelep, egyből lefekszik .A rugón húzni nem tudsz ? Próbából tegyél alá valamit, ami összébb nyomja .
Nézd a fát már rég elvágtam magam alatt, amit lehetett eljátszottam, akkor meg padlógázt neki....... Hisz úgy sincs mit veszteni.... :-))))))))))))))))))
Te mit? a Sárkányfűrészt? Hát szerintem ha kitenném ide a platzunkra, főleg ha meglátnák rajta a Husi lapot+láncot, de ha mondjuk kardtokkal is raknám ki, kb az első arrajáró emberig maradna a platzon.....elvinnék mint a huzat......... :-)))))
a szelepülés valami elég kemény gumigyűrű, a szelep tányérja meg műanyag fröccsöntött lencse alakú bigyó, amit egy nem túl erős rugó nyom neki a szelepülésnek. szóval simán át lehet fújni a zárt szelepek közötti kis résen. de nem tudom, ez-e a baj.
próbáltam már úgy is, hogy vak tömítéssel lezárom a nyomásszabályozó visszaengedő szelepet, de ugyanaz a jelenség.
Strigo készülj fel rá, hogy nem olcsó mulatság a olaj és benzin sapka az mtd-hez. Sajnos nekem is kellett rendelnem egy olaj sapkát ami 2500 forint volt. Eddig semmi gond nem is volt, csak éppen elfelejtették közölni velem, hogy egy kisteherautóval (futárral) hozzák ki amivel így már 5000 forint lett! :( Szerencsére volt a vaterán egy halott mtd és le is csaptam rögvest az olaj és benzin sapkára meg a légszűrőre.
á, kolléga, ha már itt vagy, kérdezek tőled valamit. biztos nem bonyolult a válasz, de a szivattyúk hibáihoz még nem nagyon értek.
szóval, dugattyús szivattyú, vegyépszer orkán 40. az a baja, hogy keveset szállít, kicsi nyomással. minden membrán és visszacsapó szelep ki van cserélve benne.
2 tippem van, de egyikre se tudom a megoldást.
1. a szelepeken át tudok fújni. nem tudom, ez baj-e, vagy ha ott van mögötte a nagy nyomású víz, akkor úgy belenyomja a gumi szelepülésbe, hogy nem ereszt vissza
2. lehet, hogy a dugattyú és a dugattyú által tologatott membrán között levegő marad, amikor összeszerelem, és ezt a levegőt nyomogatja ide-oda, nem a vizet pumpálja. azt ott be kellene zsírozni, hogy összecuppanjon, ne legyen levegős, vagy hogy?
Azért az 5000-essel még képviseltetem magam a klubban.És néhány kép , hogy el tudd képzelni , hogy egyáltalán fogalmad lehessen róla hogyan is néz ki az összetartozás szimbóluma:( Meg fogsz lepődni nincs fogkefe kinézete, az csak az" izé" táboron belül dívik , hogy másra kell hasonlítani valaminek !)
Nem tudok másik típust, csak olyat ami krómos volt és felújítás után visszaperselyezték.
Ilyet még anno én is csináltam.
Az oleo a tulaj szerint 2 tank tiszta!!! benzint bírt ki, utána már nem akart menni. Nem is csodálom a dugó elolvadt a kipufogónyílásnál. A hengernek nem lett baja, egy kicsit rákente a dugót.
Ha kell teszek fel képeket, csak elrettentésként.
Egyébként kapott új hengert, dugót polcról!!! igaz pénzért /52000/, a főtengelynek nem lett baja!
Így, így ! Ha csak azt mondom, egy sportautó, amit 50-100 darabos tételben gyártottak, azért drága, mert RITKA ! Ne de hengerborda kaparóból hogy lenne már 50-100 darab ? Ahhoz annyi gépet el kellett volna adni. És, mint tudjuk, ráadásul lelketlen boltosok képesek voltak lenyúlni, mint a pótlégszűrőt is !
Hát apám akkor nálatok van baj, igaz te már kilépőben vagy a klubból, de remélem fogat azért nem evvel mostok.....hát mi nem gyűjtögetjük az ilyesmit, bab1 is kidobta a francba, és én is kivánám a pics*ba az ilyen törött cuccot, max a tekercsrugót ami még használható szedném ki belőle....
Nem érted a lényeget! Egy ilyen birtoklása többet jelent egy használati tárgy birtoklásától , azt a csoportot jelöli akiknek ilyen van , ilyen lehet .A Dolmarosok népes tábora összetartozásának jelképe. Olyasmi mint nálatok a törött berántó szerkezet , mindenkinek van egy .:-)))