Ne feltételezz ennyi rosszat rólam......gondolod nekem jól esik hogy azt hiszed egy gazdag genyónak tartalak? Te azok közé tartozol a fórumon akiket nagyon bírok.
Tudom én hogy amit elértél azért megdolgoztál, és nemmellesleg a FRONTERA-val sajna sok rossz dolog ért, amiről mondjuk nem az autó tehet, de nem is te....
De ettől még tecchet nekem a FRONTERA, hisz kevés terpjárót kapni az ő árkategóriájában...
ezért írtam hogy eltudnék képzelni egy FRONTERA-t.....
Nekem is dolgozni kell majd.... egy jó utánfutival már lehet vele fát szállítani....
Nem tudom, milyen autó volt. De ha némileg ismert, akkor csak szerintem városi legenda. Minden autót beindítanak a gyárban. Ezért szerintem kizárt . Viszont amiket leírtam, kínai fűrészeknél elég gyakori .
De jó is lenne ! :-))) Nem tudom, szerencsére olyanom még nem volt. Persze nem érzem hiányát. Nem szeretek karburátot megokosolni, benyacsövet cserélni, stb.
Ne röhögtess már ! Meséld el az EGÉSZET. Levetted a plazmatvről, finoman áttörölted szilikonnal, és kivitted levegőzni. Leterítetted az ünneplős kabátod, arra tetted, nehogy felfázzon ...
Én tudok. Ha cseh szakik faragják össze, nem fordulhat elő, ami a nagytudású kínai munkásoknál. Pl megpattant zéger, összegyűrődött gumi, BE NEM KÖTÖTT leállító, törött gyűrűvel összerakott motor,stb.
Ma reggel felkeltem, -10 fok,hószitálás......és úgy alakult,hogy ma nem kell mennem dolgozni,.....úgyhogy arra gondoltam legyen egy "Heavy Duty" műszak a DT.-nek.
Bekevertem a lánckenő olajat gázolajjal....és aztán hajrá...!!!
Az irányelv az volt,hogy ha azok a h@lye Stihl-ek :-) kibírnak palatós autón való hányódást,akkor a DT-nek is kell bírnia a mostoha körülményeket. :-)
Többszöri indítás....hempergés a 20cm-es hóban...sokszor a ventilátor ház sem látszott..
Nem fogok itt ollózgatni, de van jó sok ilyened, mint pl ez : "ÉN IS ELTUDNÉK KÉPZELNI EGY GS 410-et, vagy Egy OPEL FRONTERA-t,".
ÉN kérek elnézést, hogy nekem az van. Mellesleg 1996-os, és KELL a munkámhoz. Amíg meg nem kellett, Skoda pickupom volt. Egyébként meg VAN Stihl, Husqvarna, Dolmar gépem is. És az is azért, mert a munkámhoz kell. Persze ház körülre is Husqvarna fűrészt vettem . Talán a színe tetszett. Pedig akkor is volt a boltban szarabb, olcsóbban .
Ggumibakok,karbijav. készlet, benzinszűrő, légszűrő, dugó+ gyűrű, szimering. Sajna azt a gumicsövet is kellett cserélnem, ami a hengert és a karburátort összeköti. Meg volt merevedve, és tört . Persze közben a 20 év alatt volt már több kuplung és olajpumpa, az olajzónyílás fedlapja, és ott a gumitömítés cseréje.
JAJJ GABESZ NE VADÍTS!!! A GÜDE KSB 400 egy az egyben a kiskínai csak picit jobb anyagból mint a vaterás genyák. CSAKúgy mint az én Flywheel-em vagy a tescos HYUNDAI.
A GÜDE annyival drágább a 30 ezres METROS- FLYWHEEL-nel amennyi plusz költséget az oregon lap+lánc ró rá.....
Látom, értelmezési bajaid vannak. 1988-ban NEM VOLT pénzem a Husqvarna 36-ra, ami, mint tudjuk, a Husi csúcsgépe. Akkoriban fizetéselőleg néven a cégnél adtak kölcsön 6 havi részletre, minden kamat nélkül. Miután úgy éreztem, hogy kell egy olyan, megvettem kölcsönből. Szerintm ez most is járható.
A többi irományod meg nekem nagyon olyannak tűnt, hogy én egy pénzes genya vagyok . Így hát ...
Erről már itt a cégen belül is beszélgettünk és erre jutottunk mi is.
Tehát hogy vanak a normális anyagból összerakott -jobbára áruházi- gépek ,..és vannak az útszéli szar cigány gépek .
Ha sikerül is kifogni a jobb anyagból lévőt akkor is rengeteg múlik a kezelésen ,karbantartáson !...Ezeknél a gépeknél még nagyobb figyelem szükséges !