Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Valaki írta,hogy a 4-ek zsúfoltságán csökkenteni kellene.Akkor nem lehetne pl. Uránig meghosszabbítani a 41,42 járatokat(ezzel a főpályán is több hely lenne)?"
le emrném fogadni, hogy Vasasról, a Vadász utca/Hársfa utca vonalairól, Újhegyről és az egész Mecsekről is rengetegen járnak Kertvárosba iskolába vagy dolgozni, na és akkor? minden egyes megállóból járjon közvetlen busz Uránba, Kertvárosba, a Főpályára, a csarnokhoz, Árkád északhoz, a nagyteszkóhoz, a kisteszkóhoz, a 400 ágyashoz, a temetőhöz, a honvédba stb stb stb?
mindennek van határa, ez meg azon túl van, ez a véleményem. Meszesből Kertváros Megyer minden pontja elérhető volt 1 átszállással, melyhez sűrű 2-es, sűrű 4-es, sűrű 3-as, 6-os, 7-es plusz a 60-as is rendelkezésre áll (sőt idáig a 89-es is a kalandoroknak)
cserébe most a 60-as visszafelé +/- 10 perces szórással fog közlekedni, annak aztán sok értelme lesz
A héten belefutottam a 15-126-os járatba és a 15-82-14Y-ba kétszer is. Az gondoltam, sose érek oda :)
Vicces, hogy visszasírják a Budais sofőröket, miránk meg panaszkodnak. Persze érthető. Véget ért a tegyél ki vegyél föl a ház előtt és a helló főnök helló szomszéd bérlet. Szigorú elsőajtós kontroll van :)
Az a ti éccakai buszotok, szakszervezeti kérés! :) nem lesz azon már részeg senki, előtt elmegy akettes, sak meghirdettük, mert így védhető, ha járatritkítás lesz akkor is megmaradhat ezáltal.
Ha a részeg cigónak egész éjszaka jár a 2-es, az egyetemistának meg a 973-as akkor az a pár melós is megérdemli a külön 41 és 42-es buszt a 22.50-es összevont városnézés helyett. Ennek a baromságnak, hogy Uránból járjon, semmi indoka nincs.
A 28-t sem értem, hogy minek Uránból járatni mikor elég lenne a Főpályáról. Nincs tömegigény rá. Annyi busz jár most üresen a Szigeti úton mint még soha.
Ne szálljon már el az agyad teljesen. Tudom, hogy soha vissza nem térő alkalom a vonalak húzogatása a térképen meg a korlátlannak gondolt pénz költése, de most kampány van ami hamar elmúlik. Erős a gyanúm, hogy hamarosan egy spórolós menetrend összekarmolása lesz a legfőbb feladat.
Inkább azokon a hibákon törnéd a fejed amiket elb@sztatok!
Elolvasva az Egyesulet altal a fb-re kiirt tajekoztatot es az itt leirt gondolatokat azt kell hogy mondjam kezd kozeledni az allaspontunk nagy mertekben.
Ez nem baromság, mert rengetegen járnak a keleti városrészből dolgozni vagy iskolába Kertvárosba szóval egy kivételesen jó intézkedést nem kellene szapulni.
A 41-42-esen elmélkedem még, hogy az ott mit tud segíteni. Múltkor feldobtátok a témát, nekem meg nicnsen ellenemre, hogy csúcsidőben két 30 perces vonal Uránvárosból induljon még.
Az 15 percenkénti követés pluszban, ami viszont nem egyenletesen, de többletkapacitást adna.
Olcsóbb vagy nem olcsóbb ötlet de akár a 4-es Uránváros helyett mehetne Kertvárosba is. És a régi 4-est vagy ahhoz hasonló dolgot pedig beállítani a Urán-Árkád-Urán szakaszra. Km-ben kevesebb lenne.
Ez az új hangolási terv az Autóbusz-állomásnál. 2-4 percre mennek majd az Aidinger út felé a buszok. Nyilván ebből ilyen 1-5 perces követés lesz :)) Ebből a 3-6-osok hiányzonak. Azok rendre 3-5 percre jönnek kb.
Kertváros felé azt számoltam, hogy az elvi követési idő 1,81 perc, a gyakorlati 2,22 perc átlagosan, így ha valakinek mindegy lenne, hogy 3,6,60,22,23,24,71,72,73,130-asra száll-e, annak 1,11 percet kellene csak várakoznia maximum egy buszra. Összegezve azt lehet mondani, hogy a hálózat a közúti forgalomirányítási rendszer elvi kapacitására van maximalizálva (105 másodperces lámpafázis), 108,6 másodpercenként jön egy busz.