Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24977

Mi ez az új név? :D Már nem bírom követni. Jeleztem, h valaki írta ezt már, csak ez drága megoldás.

Előzmény: Controlled* (24975)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24976

Százharmincas lett belőle. Elvitte a cica a kettest róla.

Előzmény: bendeguz90 (24973)
Controlled* Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24975

Szeretném kijelenteni hogy ahhoz az ötlethez miszerint a 41-42 járat Uránvárosból induljon semmi közöm sincs!

 

 

"JLW-470 2014.02.10 21:11:50 © 24199

Sőt,ha felraknád oda a 20-asokat,akkor már mehetnének is a Mártírokon Uránba a 41,42-k(pótolnák a kiesett kapacitást).

Előzmény: JLW-470 (24196)

 

JLW-470 2014.02.10 21:02:05 © 24194

Valaki írta,hogy a 4-ek zsúfoltságán csökkenteni kellene.Akkor nem lehetne pl. Uránig meghosszabbítani a 41,42 járatokat(ezzel a főpályán is több hely lenne)?"

 

 

Előzmény: Törölt nick (24951)
hory004 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24974

Hol a plazmatraktor? A Vario ment helyette 44-esbe, és nem ártana eldönteni, hogy akkor most a hófehér, vagy a zöld a flottaszín...

bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24973

Csak azért írtam, mert itt PaP olvtárs révén  szóba került.

Előzmény: E N V I R O 500 (24970)
JánosKo Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24972

Hát én részemről örülök a Meszes Kertváros kapcsolatnak és remélem rövid időn belül bebizonyosodik hogy van létjogosultsága.

E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24971

Tudja a PaP........................

Előzmény: bendeguz90 (24968)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24970

Nincs, 130-as lesz hétköznap is.

Előzmény: bendeguz90 (24969)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24969

Én úgy tudom, hogy tervben van egy olyan járat is , ami Kertváros és MTA-székház között fog közlekedni.

Előzmény: vampeare (24967)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24968

Budaival amúgy most mi lesz annak fényében, hogy csak néhány járat indul onnan?

Előzmény: E N V I R O 500 (24966)
vampeare Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24967

le emrném fogadni, hogy Vasasról, a Vadász utca/Hársfa utca vonalairól, Újhegyről és az egész Mecsekről is rengetegen járnak Kertvárosba iskolába vagy dolgozni, na és akkor? minden egyes megállóból járjon közvetlen busz Uránba, Kertvárosba, a Főpályára, a csarnokhoz, Árkád északhoz, a nagyteszkóhoz, a kisteszkóhoz, a 400 ágyashoz, a temetőhöz, a honvédba stb stb stb?

mindennek van határa, ez meg azon túl van, ez a véleményem. Meszesből Kertváros Megyer minden pontja elérhető volt 1 átszállással, melyhez sűrű 2-es, sűrű 4-es, sűrű 3-as, 6-os, 7-es plusz a 60-as is rendelkezésre áll (sőt idáig a 89-es is a kalandoroknak)

cserébe most a 60-as visszafelé +/- 10 perces szórással fog közlekedni, annak aztán sok értelme lesz

Előzmény: bendeguz90 (24953)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24966

A héten belefutottam a 15-126-os járatba és a 15-82-14Y-ba kétszer is. Az gondoltam, sose érek oda :)

Vicces, hogy visszasírják a Budais sofőröket, miránk meg panaszkodnak. Persze érthető. Véget ért a tegyél ki vegyél föl a ház előtt és a helló főnök helló szomszéd bérlet. Szigorú elsőajtós kontroll van :)

W007W Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24965

13S beszedesebb lenne.

Előzmény: bendeguz90 (24964)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24964

13Y kapcsán gondolom ,hogy szerintem kicsit túl sok y-nos járat van, amikor még van egy-két szabad másik szám a járatnak(pl. 18-as)

Előzmény: Törölt nick (24963)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24963

Ezt fejtsd ki légyszíves.

Előzmény: bendeguz90 (24957)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24962

A két buszon nem voltak 6-nál többen... A 36-37-es is összevont....

Előzmény: E N V I R O 500 (24958)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24961

Az a ti éccakai buszotok, szakszervezeti kérés! :) nem lesz azon már részeg senki, előtt elmegy  akettes, sak meghirdettük, mert így védhető, ha járatritkítás lesz akkor is megmaradhat ezáltal.

Előzmény: E N V I R O 500 (24958)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24960

Emlékezz mit mondtam tegnap reggel neked.

Előzmény: W007W (24956)
W007W Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24959

Igy utolag elmondhatom hogy ahhoz kellett fb reklam ami pedig nem keves penzembe kerult.

 

130-asrol nem szol az iras lesz munkanap is?

Előzmény: Törölt nick (24954)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24958

Ha a részeg cigónak egész éjszaka jár a 2-es, az egyetemistának meg a 973-as akkor az a pár melós is megérdemli a külön 41 és 42-es buszt a 22.50-es összevont városnézés helyett. Ennek a baromságnak, hogy Uránból járjon, semmi indoka nincs.

A 28-t sem értem, hogy minek Uránból járatni mikor elég lenne a Főpályáról. Nincs tömegigény rá. Annyi busz jár most üresen a Szigeti úton mint még soha. 

Ne szálljon már el az agyad teljesen. Tudom, hogy soha vissza nem térő alkalom a vonalak húzogatása a térképen meg a korlátlannak gondolt pénz költése, de most kampány van ami hamar elmúlik. Erős a gyanúm, hogy hamarosan egy spórolós menetrend összekarmolása lesz a legfőbb feladat.

Inkább azokon a hibákon törnéd a fejed amiket elb@sztatok!

Előzmény: Törölt nick (24951)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24957

Végül is :) Egyébként látom a Y jelöléstől még mindig nem tudsz megszabadulni.

Előzmény: Törölt nick (24955)
W007W Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24956

Elolvasva az Egyesulet altal a fb-re kiirt tajekoztatot es az itt leirt gondolatokat azt kell hogy mondjam kezd kozeledni az allaspontunk nagy mertekben. 

Előzmény: Törölt nick (24952)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24955

Volt még egy pár kivételesen jó intézkedés...

Előzmény: bendeguz90 (24953)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24954
Előzmény: W007W (24950)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24953

Ez nem baromság, mert rengetegen járnak a keleti városrészből dolgozni vagy iskolába Kertvárosba szóval egy kivételesen jó intézkedést nem kellene szapulni.

Előzmény: vampeare (24946)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24952

Érdekesmódon én azt tapasztalom, hogy a Budai és Fehérhegy között mégegyszer megtelik a kocsi...és nem is akárhogy.

Előzmény: W007W (24949)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24951

A 41-42-esen elmélkedem még, hogy az ott mit tud segíteni. Múltkor feldobtátok a témát, nekem meg nicnsen ellenemre, hogy csúcsidőben két 30 perces vonal Uránvárosból induljon még.

 

Az 15 percenkénti követés pluszban, ami viszont nem egyenletesen, de többletkapacitást adna.

Előzmény: W007W (24950)
W007W Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24950

Olcsóbb vagy nem olcsóbb ötlet de akár a 4-es Uránváros helyett mehetne Kertvárosba is. És a régi 4-est vagy ahhoz hasonló dolgot pedig beállítani a Urán-Árkád-Urán szakaszra. Km-ben kevesebb lenne.

Előzmény: Törölt nick (24947)
W007W Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24949

A 4,4Y jaratok a Vasarcsarnokig kapacitas hianyosak nem Meszesen.

Előzmény: Törölt nick (24947)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24948

Ez az új hangolási terv az Autóbusz-állomásnál. 2-4 percre mennek majd az Aidinger út felé a buszok. Nyilván ebből ilyen 1-5 perces követés lesz :)) Ebből a 3-6-osok hiányzonak. Azok rendre 3-5 percre jönnek kb.

 

60: 2
71: 6
2234: 10
72: 13
60: 17
71: 21
2234: 25
72: 28
60: 32
71: 36
2234: 40
72: 43
60: 47
71: 51
2234: 55
72: 58

 

Kertváros felé azt számoltam, hogy az elvi követési idő 1,81 perc, a gyakorlati 2,22 perc átlagosan, így ha valakinek mindegy lenne, hogy 3,6,60,22,23,24,71,72,73,130-asra száll-e, annak 1,11 percet kellene csak várakoznia maximum egy buszra.
Összegezve azt lehet mondani, hogy a hálózat a közúti forgalomirányítási rendszer elvi kapacitására van maximalizálva (105 másodperces lámpafázis), 108,6 másodpercenként jön egy busz.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!