Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2014.03.23 0 0 25023

Hibás információk. 

Előzmény: Trinitatis (25022)
Trinitatis Creative Commons License 2014.03.23 0 0 25022

Itt van még egy rahedli. Rendszámok alapján nem ezek vitte a Tüke Busz. Tehát van még lehetőség bőven venni belőlük. :)

http://phototrans.hu/table.php?operator=9686

Előzmény: Dante001 (25019)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25021

Találtam egy Pannonos cikket ami a Mohács környéki falvakban pihenő buszokat mutatja:

http://kozlekosztaly.blog.hu/2014/03/17/mohacsi_buszojaras

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25020

Jó lenne...nem én állok ellen.

Előzmény: W007W (25017)
Dante001 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25019

Nincsen több előre legyártott Citadell.

Előzmény: Trinitatis (25018)
Trinitatis Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25018

Sziasztok!

Folytatódni fog mostanában a Pécsi Buszcsere Program? Ha Pécs lecsapna minden előre legyártott Credo Citadell-re, akkor hamarosan az egész szóló flotta alacsonypadlós lehetne.

W007W Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25017

Csak jó lenne a párját is kialakítani mert múltkor már hoztak be lapokat amin aláírást gyűjtöttek, mert tény és való hogy a Gyümölcs utca és az Ybl Miklós megálló távol van egymástól és hiányzik a Bóbita park megálló.

Előzmény: Törölt nick (25014)
W007W Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25016

Igen ahhoz van legközelebb a kollégium.

Előzmény: Törölt nick (25014)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25015

Van ebben is vmi...

Előzmény: E N V I R O 500 (25013)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25014

Kollégáim szerint a PMFC forgalmasabb, mint a másik kettő. Inkább azt használja a többség.

Előzmény: hory004 (25012)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25013

Quasimodót is szépnek látta az anyukája :))))

Előzmény: Törölt nick (25011)
hory004 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25012

A 25-26-27-28-ason a N.A. u, Páfrány u.; N.A, Ybl M. u. és PaMacs stadion megállókból van adat?

Előzmény: Törölt nick (25011)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.22 0 0 25011

Érdekes, amikor én megyek mindig vannak, nem is kevesen. Már csak a reggeli két menetért megéri felmenni. Ha annyi utas lenne össz-vissz és a többi menetben 1-2 akkor is bőven elérte célját.

 

Lámpásvölgyben is kevesebben vannak.

Előzmény: W007W (25010)
W007W Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25010

Az URH-ba más számokat lehet hallani Kacsa-telepnél... A nulla is nem kevésszer elhangzik oda-vissza.

Előzmény: Törölt nick (25009)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25009

Kató-lak 1-2 utas, Borbála 1-2, Kacsa-telep 4-10

Előzmény: E N V I R O 500 (25007)
JánosKo Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25008

Rendben, bár nem a megszüntetést említettem, csak azt hogy Egyesület eredeti tervei alapján Borbála-telepen fordulna a 28-as, de  hogy most megnéztem ez valóban csak 2,5 km megtakarítás lenne, ami nem számottevő. A 38-asnak viszont csak 1,2 km lenne csak a betérés. 

 

A 2. pedig teljesen jogos.

Előzmény: Törölt nick (25006)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25007

 A 28-asról többen szállnak le tapasztalataim alapján Cassian-telepen, mint Kató-laknál és Borbálatelepen

 

Erősen cáfolom ezt a buszonkénti 20-30 fő kaszinótelepi utast. Vagy ez a napi létszám? Akkor stimmel. ;)

Előzmény: Törölt nick (25006)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25006

Két részre bontom, aztán vagy elfogadod a válaszom, vagy tovább polemizálunk rajta :)

1., A 28-asról többen szállnak le tapasztalataim alapján Cassian-telepen, mint Kató-laknál és Borbálatelepen. A reggeli csúcsban nagyon sokat segít a járat a 40-esnek, az ottan 70-80 fővel közlekedő 40-esen most már olyan 45-50 fő van csak, így nincsen már tömegnyomor a térségben.

 

2., A 60Y helyett 130-as lesz hétköznap, hétvégén. A 13-14-15-ről pedig a belvárosi átszállásra csábítjuk a népet. Onnan jóval sűrűbbek a buszok. Van benne pár perces időveszteség hétvégén egyébként, ez hátrány :/ Most a 60-ast hangoljuk a 14-eshez hasonlóan ahhoz ami régen volt.

Előzmény: JánosKo (25005)
JánosKo Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25005

Ha már így a napokban sikerült regisztrálnom és nagyjából sikerült átolvasnom az vonalhálózat változás óta az irományokat lenne észrevételem az illetékes(ek)hez: A 28 járat főleg a nem túl nagy kihasználtság miatt akár az eredeti terveknek megfelelően mehetne Borbála-telepig és a 38-asba bele lehetne integrálni a Cassian-telepet azokban az időpontokban mikor egyáltalán van utas oda. Ilyen irányú gondolatok vannak?

A másik hogy ha a 60Y megszűnik és a 60-as is csak munkanapokon jár majd Mecsekszabolcsból akkor hétvégére semmi sem marad a keleti városrész és Kertváros összekötésére? Mondjuk persze tény, hogy a Somogy, Vasasi járatok bemennek a belvárosba így ott is megejthető az átszállás nem kell ezt a Budai állomásnál megtenni.

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25004

Lehet, ezek csak elméleti tervezgetések. Ha a pénzügyi számítások nullásra, vagy nulla közeli értékre hozzák ki, akkor viszont érdemes tovább foglalkozni vele.

 

Ekkor csak Uránváros és Kertváros van, Budai sincsen.

Előzmény: kez-577 (25003)
kez-577 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25003

Agyament ötlet...a szóló Kertvárosi buszokkal együtt!

Előzmény: Törölt nick (24997)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25002

Hol írtam én ilyent?

Előzmény: vampeare (25001)
vampeare Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25001

:D

 

ha onnan megy a 60-as, az a baj, ha Szabolcsból, akkor az? :)

Előzmény: bendeguz90 (24998)
FOMA Creative Commons License 2014.03.21 0 0 25000

+nál

Előzmény: FOMA (24999)
FOMA Creative Commons License 2014.03.21 0 0 24999

6.20-kor találkoztam vele a Vásárcsarnok, Komlóra ment.

Előzmény: lobbanórotor (24781)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.03.21 0 0 24998

"Végülis annyira kipakoltam a Főpályát, hogy nem maradt ott semmi"

 

És Budaival mi a helyzet?

Előzmény: Törölt nick (24997)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24997

Tegnap hajnalban gondolkodtam egy kicsit. Végülis annyira kipakoltam a Főpályát, hogy nem maradt ott semmi :D Jó kis tervezet, kicsit több a teljesítmény, de kevesebb a csuklósbusz. Kertvárosba nagyon sűrű szólók vannak.

Előzmény: vampeare (24996)
vampeare Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24996

de ha a 27 és a 28 is Főpályáról menne, akkor meg az lenne a sírás, hogy anélkül is tele a Főpálya :)

Előzmény: E N V I R O 500 (24992)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24995

Az biztos... Nem á lákosság á legveszílyesebb ott.

Előzmény: E N V I R O 500 (24993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.20 0 0 24994

15:28-kor Gesztenyésből lefelé 5 perces sietés...

Előzmény: E N V I R O 500 (24992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!