Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Folytatódni fog mostanában a Pécsi Buszcsere Program? Ha Pécs lecsapna minden előre legyártottCredo Citadell-re, akkor hamarosan az egész szóló flotta alacsonypadlós lehetne.
Csak jó lenne a párját is kialakítani mert múltkor már hoztak be lapokat amin aláírást gyűjtöttek, mert tény és való hogy a Gyümölcs utca és az Ybl Miklós megálló távol van egymástól és hiányzik a Bóbita park megálló.
Érdekes, amikor én megyek mindig vannak, nem is kevesen. Már csak a reggeli két menetért megéri felmenni. Ha annyi utas lenne össz-vissz és a többi menetben 1-2 akkor is bőven elérte célját.
Rendben, bár nem a megszüntetést említettem, csak azt hogy Egyesület eredeti tervei alapján Borbála-telepen fordulna a 28-as, de hogy most megnéztem ez valóban csak 2,5 km megtakarítás lenne, ami nem számottevő. A 38-asnak viszont csak 1,2 km lenne csak a betérés.
Két részre bontom, aztán vagy elfogadod a válaszom, vagy tovább polemizálunk rajta :)
1., A 28-asról többen szállnak le tapasztalataim alapján Cassian-telepen, mint Kató-laknál és Borbálatelepen. A reggeli csúcsban nagyon sokat segít a járat a 40-esnek, az ottan 70-80 fővel közlekedő 40-esen most már olyan 45-50 fő van csak, így nincsen már tömegnyomor a térségben.
2., A 60Y helyett 130-as lesz hétköznap, hétvégén. A 13-14-15-ről pedig a belvárosi átszállásra csábítjuk a népet. Onnan jóval sűrűbbek a buszok. Van benne pár perces időveszteség hétvégén egyébként, ez hátrány :/ Most a 60-ast hangoljuk a 14-eshez hasonlóan ahhoz ami régen volt.
Ha már így a napokban sikerült regisztrálnom és nagyjából sikerült átolvasnom az vonalhálózat változás óta az irományokat lenne észrevételem az illetékes(ek)hez: A 28 járat főleg a nem túl nagy kihasználtság miatt akár az eredeti terveknek megfelelően mehetne Borbála-telepig és a 38-asba bele lehetne integrálni a Cassian-telepet azokban az időpontokban mikor egyáltalán van utas oda. Ilyen irányú gondolatok vannak?
A másik hogy ha a 60Y megszűnik és a 60-as is csak munkanapokon jár majd Mecsekszabolcsból akkor hétvégére semmi sem marad a keleti városrész és Kertváros összekötésére? Mondjuk persze tény, hogy a Somogy, Vasasi járatok bemennek a belvárosba így ott is megejthető az átszállás nem kell ezt a Budai állomásnál megtenni.
Lehet, ezek csak elméleti tervezgetések. Ha a pénzügyi számítások nullásra, vagy nulla közeli értékre hozzák ki, akkor viszont érdemes tovább foglalkozni vele.
Ekkor csak Uránváros és Kertváros van, Budai sincsen.
Tegnap hajnalban gondolkodtam egy kicsit. Végülis annyira kipakoltam a Főpályát, hogy nem maradt ott semmi :D Jó kis tervezet, kicsit több a teljesítmény, de kevesebb a csuklósbusz. Kertvárosba nagyon sűrű szólók vannak.