Ez az igazi marketing. Azt sugallja, hogy egy folyamatos fejlesztés alatt álló termékröl van szó .Szinte magunk előtt látjuk az előző még kezdetleges ( ohne Vergaser) és a következő ( mit Injektor ) verziót is.
Ja. Én meg így voltam a RÖPSÚLY 4500-al. Választhattam volna a STIHL MS 170-et, de mivel a röpsúly feleannyiért ugyanolyan jó volt így a Röpsúlyt vettem,
Persze GYPSY TM ajánlásának hatására.... :-)))))))))))
Tehát csak az ára számított ! Szerencsés vagy , hogy egy merő komoromisszum vásárlási taktikával a kompromisszumok nélküli leges legjobbat sikerült kifogni !De lehet , hogy azóta lett a legjobb technikai színvonalú a legjobb árú gépból .
Ha már megvette valaki az olcsóbbat és látja , hogy lehetett volna Husi vagy Stihl is ( talán jobb lett volna ) két dolgot tehet : Belenyugszik , hogy azzal a tudattal kell vagy 20 évg élnie , hogy más jobb lett volna de most már ez van és mindig amikor vág vele eszébe jut , hogy pl.egy Husi mennyivel jobb lett volna.
vagy : Elkezdi (először magát meggyőzve az igazáról) bizonygatni , hogy az anyagi kompromisszum nem is volt igazi lemondás a minőségről mert legalább olyan jó amilye van mint amit igazán szeretett volna.
Lehet persze , hogy rosszul gondolom a dolgot de nekem úgy tűnik , hogy valami ilyesmi van veled és a Kékdolmarral , mármint a második verzió.
Na ! Látod ? A végén csak megegyezünk ! Én is így voltam. Választhattam a Ferrari, és a Suzuki között. Miután a Suzuki pont olyan jó, csak rosszabb a marketingje, a Suzukit választottam !