Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"Kolompár Ronáldót hiába bünteted meg, abból semmiféle pénzt nem fogsz látni"
Ez nem feltétlenül igaz. Természetesen nem 100% a behajthatóság, de hatósági személy által igazoltatva legalább tutira megvan az a személy, akin be kell hajtani. Ez utóbbi nyilván túl drága, ha Ronáldóból öt-tíz van összesen, de mivel vélhetően inkább 50-100, ezért egy ügyvédi díj már megtérülhet. Egyébiránt teljesen jogos, a megelőzésre jobban kell koncentrálni, mint a szankcionálásra, pláne, hogy utóbbit kevésbé támogatja törvény...
Vajon a 20,20A,120 járatoknak miért kell megállni a Rákóczi út megállóban?
A 130, 130A járatok továbbra is az Ipar utca felé mennek? A Móra Ferenc utca felé lakók ezt biztos sérelmezni fogják hogy nem az Árkádnál áll majd meg a busz.
azért azt is vett hozzá, amit Enviro írt erre még évekkel ezelőtt, hogy Kolompár Ronáldót hiába bünteted meg, abból semmiféle pénzt nem fogsz látni, ki fogja törölni a hátsóját a papírral
(és ha van egy kis szerencséd, a legközelebbi alkalommal még fel is buzog benne a bosszúvágy és a sofőr/busz is fog kapni finoman)
ezért jó az elsőajtó, mert te ott nem tudsz büntetni, viszont ő meg ott nem tud utazni. az ellenőrök meg azért jó, mert lehet büntetni, és azok, akik becsületesen fizetik, kapnak pozitív visszaigazolást
A három decentrum által határolt területig szigorú és zérótoleranciás elsőajtózás (a legjobb lenne persze elektronikus jegyrendszerrel), ezek között (*) pedig általánosan szétszórt ellenőrzések, megspékelve razzia-szerű intenzív szakaszellenőrzésekkel, valamint peronzárakkal, közteresekkel és / vagy rendőrökkel.
Az első ilyen alkalommal a rengeteg behajtható büntetésen felül lesz egy rakás közokirathamisítási bűntény felderítés is, majd a harmadik - negyedik alkalommal szépen elkezd deficites lenni a dolog és drágább lesz a razzia, mint a behajtható bünti. Na ekkor kell megtalálni azt az egészséges rendszerességet és az invázió mértékét, amely még egyensúlyban tartja az elrettentés mértékét a belekerülésével.
(*) A Budai állomási határ gondolom kitolandó Fehérhegyig, más szakasz volna a városban, amit ki kéne tolni?
Akkor csak én vagyok olyan "szerencsés",hogy ebben a hónapban ma már negyedszer találkoztam az ellenőrökkel(az is igaz,hogy mind a belvárosban történt)?
A legtöbbször egyetemvárosban, vagy a 48-as téren látni ellenőrt. Máshol még nem is láttam, pedig intenzív átszállogatásokba is szoktam kezdeni néha, de mégsem látok őket.
Volt egy időszak, amikor nagyon támadták a 6:30-as 41-est. Nem tudom mire számítottak itt, ahol végig egyajtózzák a vonalat. Még mindig előfordul, hogy eltévednek erre a járatra. Különös élvezet lehet nekik a tömött szóló autón végigvergődni.
én a város belső részein is szökőévente találkozok ellenőrrel, de azok is csak arra jók, hogy a legelső embert megbüntessék, a többi meg a következő megállóban leszáll
Én is megtettem tegnap a 4Y-on. A vásárcsarnoknál is mert ott nagyon nem akarják megtanulni a rendet és az Árkádnál is. Ott 3 ember segített fel egy babakocsit és miután kiszálltam hogy elkérjem az ő bérleteiket már vitték is le a babakocsit :) A Budai Állomásnál pedig fél perc várakozás után belátta az ember hogy még is előre kell jönnie, akkor megkérdezte hogy a többi ajtó nem működik?