Sajnos, eddig csak rosszat-hallottam-olvastam az MTA-váltóról, engem konkrétan lebeszéltek annak idején a kereskedőnél róla, és inkább engedtek annyit az 1,5 hagyományos automatából, hogy azt akarjam elvinni. Nem is bántam meg.:-)
Én a gyári csikorgásától megőrültem, úgyhogy Remsa-t tettem bele, mert esküdtek rá a szervízekben és az autósboltokban hogy az nem csikorog a gyári tárcsával... És valóban, csendes, és nem teszi tönkre a tárcsát. Viszont poroz... Hamar fekete lesz a felni!
Csak saját tapasztalatot tudok leírni. Én csak betétet cseréltettem kb 3 hónapja, a tárcsát elég volt szabályoztatni, mert a gyári fékbetét szétfésülte 35.000km alatt, kíméletes vezetési stílus mellett.
Amit észrevettem a gyárihoz viszonyítva, hogy (eddig) közel sem fésüli úgy a tárcsát mint a gyári, illetve ami még pozitívum, hogy szinte egyáltalán nem fékporozza össze az alufelnit, ami ugyan csak esztétikai szempont, de 1-2 nap alatt mindig fekete lett elöl a felni, ami azért zavaró.
Fékhatásban az eltelt kb 4.000km óta nincs okom panaszra. A cég korrekt volt a rendelés szempontából, gyorsan megérkezett az áru. Nem volt okom panaszra, jó cuccaik vannak jó áron szerintem.
"Valami vidéki öreg nyugdijas papa/mama kocsiját kell keresni "
...aztán vagy bejön, vagy nem.... láttam egy-két papókát-mamókát vezetni(na jó, ez túlzás), az első gondolatom, hogy ettől sem vennék használt autót...főleg az üveghangos-füstölésigcsúsztatottkuplungosindulás(ok)...
persze, ha nem láttuk, hogy' használták, akkor az nem fáj...
más...látott már valaki igazi endoszkópos vizsgálatot szuzuki szervízben? ha igen, hol? (elég, ha csak endoszkópot, amivel az üregekben rendesen végig lehet nézelődni)
Én mindekképpen szánnék erre egy kis idöt.(Látod,ez a topik pörög mint állat)Hahun nézelödjetek.Nem kevés van.Arra figyeljetek hogy mostmár azért a rozsda játszhat egy 10+ autónál meg egyre több suzukit(wagon r+ is)Látok csunyán füstölni.
Valami vidéki öreg nyugdijas papa/mama kocsiját kell keresni aki pl94 ben lecserélte a Trabit de évente azért ment vagy 300 km-t a telekig.
Bocsánat, csak siettem és nem figyeltem eléggé, hogy ez az új Swift topikja... Attűl függetlenül lehet itt olyan, akinek van eladó (mondjuk épp azért, mert az újabb fajta Swiftet akar venni) :)
Lecseréltettem a klímában a gázt. Gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Mult héten voltam megnézetni akkor ugye 10 C fokot fújt leghidegebb állásban. Kint ekkor 29 fok volt de a kocsi az árnyékban állt.
Most "csak" 26 C fok volt és nem sütött a nap sem. A gázcsere után az eredmény 6,1 C fok leghidegebb állásban. Belső keringetésre váltva 2,9 C fok. A számok önmagukért beszélnek de kézzel is érezhető a változás, ha a szellőző elé teszem a kezem akkor 1-2 perc alatt szinte beleüt a hideg a kezembe. 10e ft-ba került a beavatkozás és kb 25 percig tartott.
A klíma már jó de a rádió hangzásával azóta sem vagyok kibékülve:)
egy szuicid hajlamú rókával való előre meg nem beszélt találkozás után a ködlámpa helyén levő műanyag takaróelem hősi halált halt.
kérném azt a cartársat, aki utólag szerelt be ködlámpát, ezt az elemet ami nála ugye flesleges lett, részemre természetesen jó magyar forint ellenében eljuttassa. akár párban is, de alapban a vezető oldali kéne.