Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Megoldható persze Kecskemét/Szolnok fele is, csak az két átszállás, és a kettő között épp nincs a megfelelő időfekvésben buszjárat. Lehet, hogy vonat viszont van. Ha arra mész, gyorsabban érsz Miskolcra.
Nem kell kivenni, mert elég szűkösen férnének fel egy buszra. De elég lenne csak a főpályáig, de akár úgy is jó, ha végig megy, és nincs 104-es, hanem sima 14-es. Rezsi spórolás.
---
Más.
Jövő hét szerdán el kéne jutnom Miskolcra, annyi lenne a kérdésem, hogy Pesten kívül meddig lehetne legtovább elmenni Pannonos busszal?
Én valamiért Szolnokra emlékeztem, de a kereső szerint nincs közvetlen járat.
Aki Pécs állomáson száll fel az tudja, mert indulás előtt többször bemondja a hangos, és a fedélzeti utastájékoztatásban is szerepel, valamint a kocsik előterében is ki van plakátolva.. Persze más kérdés, hogy van utas aki se lát, se hall.:-)
Még nem, csak a jövő héttől megyünk egy időre a Délibe. Egyszerűen az lehet oka a sok leszállónak, hogy amíg a vonat átér a Keletibe, és ott még le kell menni a metróhoz vagy ki a buszhoz/villamoshoz, addig a város belső területeire utazók már közel vannak a céljukhoz, ahogy én is. Az lenne sokak számára a hab a tortán, ha 4-es is érintené Deákot.:-)
Gárdonyi tér - Deák 28 perc átszállással M4-gyel, ez villamossal 13 volt, most 14... Én összesen veszítettem 1 percet a megnövekedett várakozási idő miatt, mert ritkult a villamosom :D
Nem volt busz, azért nincsen 104-es.... Valóban vissza lehetne fogni az egyik 4Y-t, csak ezt még ki kell elemeznem, hogy melyiket. Péntek reggel megnézem az érkezéseket és az alapján lehet róla dönteni. Jó?
Nem személy szerint egy emberrel van tele a tököm, hanem úgy általában unom a magukat fontosnak gondoló véresszájú kis senkiket. Ez putrisori mentalitás. Attól érzi magát valakinek, ha beugat nekem.
így van, sőt, attól függően, hogy a Keletiben melyik vágányra áll be a vonat és neked melyik a jó, egálra is kijöhet ez
(és amúgy bármilyen meglepő, még a metró előtt vasárnap esténként ha leszálltál Kelenföldön, ugyanarra a 107E-re szálltál fel, mint ha elmentél a Keletibe, és ott szálltál fel, ezt gondolom bőven veri az M4)
én magam is nyertem negyed órát a metróval, igaz, nekem eddig is és ezután is mindegy, hogy Keleti vagy Déli
Kelenföld - Keleti között továbbra is az ultralassú vonat a leggyorsabb eljutási lehetőség. A 4-es metró viszont sokaknak jó - nekem kb. 15 perc nyereség - ma is szinte kiürült a 819 Kelenföldön, és a 814-re is nagyon sokan szálltak fel, szemmel láthatóan nőtt a pécsi szitik kelenföldi forgalma a metró beindulása óta.
Látom eddig tartott a Volvok Rábák Kertvárosban tartása, reggel jutott 2-esbe is egy.
Reggel miért kellett negyed órával későbbre rakni a 104-est (azon kívül hogy másik fordába került). Így csak arra nem jó, amiért van, hogy időbe ki lehessen érni vele Vasasról Uránba. Inkább 4y-okkal kellett volna kezdeni valamit, mert azok ugyanúgy kettesével jönnek. Elég lenne az alap járat, utána egy a főpályára (esetleg 43-asként a Zsolnay felé), utána a 104-essel.