Becsavarod a gyertya helyére és szivatóval párszor megrántod.
Utána kicsavarhatod mert a műszer nem engedi el a nyomást.
Csak le kell olvasni. A minimum aminek egy kétütemű motorban lennie kell 5 bar. Ha ennél kevesebb akkor vagy hengerfejnél vagy főtengelyszimeringnél vagy magánál a gyertyamenetnél szökik el a nyomás de ha ezek rendben vannak akkor bizony új
henger dugattyú és dugattyúgyürű kell. Az ismertetőnél elfelejtettem leírni hoy az autógumi szelepből kettő kell.
Az egyik a szárba a másik a szár uldalába. Ez azért kell mert az oldalsó szelepet megnyomva le tudjuk engedni a nyomást anélkül hogy kicsavarnánk a gyertyamenetből és így újra mérhetünk. A szelepet egy hegyes dologgal akár egy gyufaszállal is megnyomhatjuk és már le is engedtük a nyomás.
Esztergályos ismerős van, tán nem is drágán csinálná az adaptert.
Ismerősöm próbálom rábeszélni a nagy Diesel szettre, anyagilag természetesen beszállnék én is, és ahhoz tényleg csak 14mm-es és 18mm-es gyertyamenetű adapter kell.
Így mindketten jól járnánk, mert napi szinten egyikünk sem használja, de a Diesel része néha tényleg jól jön....