Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Az biztos, hogy abban az időben, amikor a Kossuth téren dolgoztam, az ottani megállót rengetegen vették igénybe, én is onnan jártam haza a 30-assal. A megszűnésekor sokaknak hiányzott, meg a Bolondság Háza előtti is, de ez már régen volt.
Akinek vannak megfigyelései és/vagy fordainfói a Berkhofokra vonatkozóan, az dobjon egy részletezést az alkaulos-féle freemailre, amit előre is nagyon köszönök. :)
2010 óta járok nap mint nap a Búza térre.(Árpádvárostól jövök a Parasztelosztóig 41-essel) Pont ez év szeptemberében ritkították meg a 10 percező 60-ast. Ez rendszerint pont egy lámpaváltással elhúzott előbb, mint ahogy a 41-es odaért. A 21-es is pont úgy járt, hogy legalább 15percet kellett volna várni. Ebből kifolyólag, a 4 év során kb. 10 alkalommal választottam a buszt, akkor is úgy, hogy felsétáltam az Árkádon és a Konzumtól valami 2-es féleséggel mentem.
Összegzés: Ha kicsit sietek, akkor gyalog pár perccel hamarabb felérek, mint busszal.
"Egy átlagos kondiban levő embernek csúcsidőben, a vásárcsarnok - Búza tér útvonal gyalog, vagy busszal gyorsabb-e?"
Nekem kb. ugyanannyi busszal is,mint gyalog vagy csak egy nagyon picivel gyorsabb a busz.
"Nemrégiben a belváros felé vártam a buszt a Búza téri megállóban, a csendesen hulló esőben. Akkor gondolkodtam el rajta, hogy vajon a Cipi előtt levő buszmegállóbódénak mi lehet a funkciója?"
Sztem várja sorsa jobbrafordulását,hogy hátha valakinek eszébe jut,hogy lehetne még azt használni. :)
Ez egy igen nevezetes autóbusz. Az első Baranya megyei autóbuszos vállalkozó, Feuerstahler Viktor harmadik autóbusza. A jármű 1928. decemberében készült el, s korának legnagyobb vidéki autóbusza volt.MÁVAG alvázra Varga Gyula fiai karosszálták. Hossza 10.25m, szélessége 2.3m, befogadóképessége 60 fő (40 ülő, 20 álló) volt. A viszonylatot az oldalára festették. A Dunántúl c. újság 1928.12.22-én írt róla cikket. (lásd: Trebbin Ágost - Lehmann Ferenc: A pécsi villamosvasút és autóbusz-közlekedés 1913-1964., 190-193. old., Pécs 2007.)
Pár kérdésem lenne a pécsi helyi átalakításokkal kapcsolatban:
Mi értelme van annak, hogy a 22, 23, 24 buszok a Zsolnay-szobor megálló után megállnak a Szabadság utca megállóban is? Nem lenne jobb, ha a Zsolnay és a Megyeri tér között lenne egy megálló a Hullámfürdőnél?
Nemrégiben a belváros felé vártam a buszt a Búza téri megállóban, a csendesen hulló esőben. Akkor gondolkodtam el rajta, hogy vajon a Cipi előtt levő buszmegállóbódénak mi lehet a funkciója?
Egy átlagos kondiban levő embernek csúcsidőben, a vásárcsarnok - Búza tér útvonal gyalog, vagy busszal gyorsabb-e?
Nem igaz, nem mi állítottuk be hanem a szerelő. A mikrofon erősítőjén lehetett állítani a hangerőt amihez kell egy kis szaktudás. Például, hogy hol az erősítő és azon hol és mit kell állítani.
Az OBU-ban van hangerő állítási opció de le van tiltva, nem férünk hozzá a menühöz. Sajnos a mikrofont is kiütötték, nem tudok ráböffenni a hátul felsunnyogókra, a fülkéből kell kióbégatni a renitenseknek.
W007W leírta,hogy csúcsidőn kívül meg lehetne oldani.Csúcsideire biztos lehetne találni csuklóst+a félreállítottak közül is lehetne biztos életre kelteni párat(ez persze azzal járna,hogy elismerjük,hogy elbasztuk,hogy szólósítottuk,ez meg annyira nem szokás)+venni kell csuklóst(tudom,hogy a szóló olcsóbb meg többel is lehet pózolni,de az emberek ezekkel jobban szeretnek utazni).
bár a cikkek írják, az okostelefonos megoldásokkal nem nagyon találkoztam, a menőbusz honlapnak sincs mobilos verziója, a tükebusz honlap kifejezetten használhatatlan az előreugró promó miatt, céges appnak se híre se hamva
és a kijelzők működése nagy jóindulattal 90%-os
user oldalról egy centiméterrel nem vagyunk előrébb, mint 10 éve, nem tudom, diszpécser/sofőr oldalról jobb-e, de az utasnak a linear ugyanezt a szolgáltatást nyújtotta
gondolom ha a 4-est csuklósítani akarod, akkor párhuzamosan meg kéne nevezned ugyanannyi jelenleg csuklós járatot/fordát, amit szólósítanál, mert a csuklós buszok száma aligha korlátlan
Lehet, hogy én értelmezem félre, és ha így van, akkor bocsánat, de szerintem ez a mai "projektzárás" az utastájékoztatás fejlesztésének befejezéséről szólt, nem a buszbeszerzésről.
Akkor ezért volt délután Uránban ez a nagy sürgés-forgás(meg gondolom emiatt volt a nagy olajcsík is felhomokozva). :))
"projekt végéhez érkezünk"
Akkor egy darabig biztos nem lesz több új busz.
Amúgy akkor már csak az érdekelne,hogy a belső utastájékoztatás mikor fog normálisan működni?Még most is kb. ahány busz,annyiféleképpen megy. Ma pl. az egyik busz több megállónál is átszállásra ajánlotta fel a 132-es járatot(ami ugye nincs is),míg Uránban a nagy kijelzőn az 1-es Gesztenyés végállomással volt feltűntetve.