Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2014.04.28 0 0 25303

Az biztos, hogy abban az időben, amikor a Kossuth téren dolgoztam, az ottani megállót rengetegen vették igénybe, én is onnan jártam haza a 30-assal. A megszűnésekor sokaknak hiányzott, meg a Bolondság Háza előtti is, de ez már régen volt.

Előzmény: bendeguz90 (25301)
W007W Creative Commons License 2014.04.28 0 0 25302

Hétvêgén több is van csuklós fordába...

Előzmény: vampeare (25299)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 25301
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25300

Akinek vannak megfigyelései és/vagy fordainfói a Berkhofokra vonatkozóan, az dobjon egy részletezést az alkaulos-féle freemailre, amit előre is nagyon köszönök. :) 

vampeare Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25299

tegnap láttam csuklós 4-est, ha ez bárkinek információt/örömöt jelent :)

Előzmény: JLW-470 (25287)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25298

2010 óta járok nap mint nap a Búza térre.(Árpádvárostól jövök a Parasztelosztóig 41-essel) Pont ez év szeptemberében ritkították meg a 10 percező 60-ast. Ez rendszerint pont egy lámpaváltással elhúzott előbb, mint ahogy a 41-es odaért. A 21-es is pont úgy járt, hogy legalább 15percet kellett volna várni. Ebből kifolyólag, a 4 év során kb. 10 alkalommal választottam a buszt, akkor is úgy, hogy felsétáltam az Árkádon és a Konzumtól valami 2-es féleséggel mentem.

Összegzés: Ha kicsit sietek, akkor gyalog pár perccel hamarabb felérek, mint busszal.

Előzmény: JLW-470 (25296)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25297

Ez már történelem. :)))

Előzmény: lobbanórotor (25295)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25296

"Egy átlagos kondiban levő embernek csúcsidőben, a vásárcsarnok - Búza tér útvonal gyalog, vagy busszal gyorsabb-e?"

 

Nekem kb. ugyanannyi busszal is,mint gyalog vagy csak egy nagyon picivel gyorsabb a busz.

 

"Nemrégiben a belváros felé vártam a buszt a Búza téri megállóban, a csendesen hulló esőben. Akkor gondolkodtam el rajta, hogy vajon a Cipi előtt levő buszmegállóbódénak mi lehet a funkciója?"

 

Sztem várja sorsa jobbrafordulását,hogy hátha valakinek eszébe jut,hogy lehetne még azt használni. :)

Előzmény: mgruber (25291)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25295
ikarusman280 Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25294

...és tényleg :D Száll fel a Fanni a buszra.

Előzmény: sínbohóc (25293)
sínbohóc Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25293

A lükebusz honlapján vajon miért a 2012-es menetrend jelenik meg?

Lemaradtam valamiről?

Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.04.27 0 0 25292

Ez egy igen nevezetes autóbusz. Az első Baranya megyei autóbuszos vállalkozó, Feuerstahler Viktor harmadik autóbusza. A jármű 1928. decemberében készült el, s korának legnagyobb vidéki autóbusza volt.MÁVAG alvázra Varga Gyula fiai karosszálták. Hossza 10.25m, szélessége 2.3m, befogadóképessége 60 fő (40 ülő, 20 álló) volt. A viszonylatot az oldalára festették. A Dunántúl c. újság 1928.12.22-én írt róla cikket. (lásd: Trebbin Ágost - Lehmann Ferenc: A pécsi villamosvasút és autóbusz-közlekedés 1913-1964., 190-193. old., Pécs 2007.)

Előzmény: mohácsi buszos (25236)
mgruber Creative Commons License 2014.04.26 0 0 25291

Pár kérdésem lenne a pécsi helyi átalakításokkal kapcsolatban:

 

Mi értelme van annak, hogy a 22, 23, 24 buszok a Zsolnay-szobor megálló után megállnak a Szabadság utca megállóban is? Nem lenne jobb, ha a Zsolnay és a Megyeri tér között lenne egy megálló a Hullámfürdőnél?

 

Nemrégiben a belváros felé vártam a buszt a Búza téri megállóban, a csendesen hulló esőben. Akkor gondolkodtam el rajta, hogy vajon a Cipi előtt levő buszmegállóbódénak mi lehet a funkciója?

 

Egy átlagos kondiban levő embernek csúcsidőben, a vásárcsarnok - Búza tér útvonal gyalog, vagy busszal gyorsabb-e? 

ikarusman280 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 25290

Akkor bocsánat. Mondjuk miért is működne valami úgy, ahogy értelme van?!

Előzmény: E N V I R O 500 (25289)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 25289

Nem igaz, nem mi állítottuk be hanem a szerelő. A mikrofon erősítőjén lehetett állítani a hangerőt amihez kell egy kis szaktudás. Például, hogy hol az erősítő és azon hol és mit kell állítani.

Az OBU-ban van hangerő állítási opció de le van tiltva, nem férünk hozzá a menühöz. Sajnos a mikrofont is kiütötték, nem tudok ráböffenni a hátul felsunnyogókra, a fülkéből kell kióbégatni a renitenseknek.

Előzmény: ikarusman280 (25288)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 25288

Az ez előtti rendszerű bemondást a sofőrök állították, ez nem tudom hogyan működik.

Előzmény: JLW-470 (25286)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 25287

W007W leírta,hogy csúcsidőn kívül meg lehetne oldani.Csúcsideire biztos lehetne találni csuklóst+a félreállítottak közül is lehetne biztos életre kelteni párat(ez persze azzal járna,hogy elismerjük,hogy elbasztuk,hogy szólósítottuk,ez meg annyira nem szokás)+venni kell csuklóst(tudom,hogy a szóló olcsóbb meg többel is lehet pózolni,de az emberek ezekkel jobban szeretnek utazni).

Előzmény: vampeare (25284)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 25286

Azért elég bátor dolog úgy befejezettnek nyilvánítani valamit,hogy az-finoman szólva- nem működik még éppen tökéletesen.

A hangos utastájékoztatást jó pár buszon vajon a sofőrök állítják ilyen halkra vagy már csak ennyire képesek az öregebb buszok hangszórói?

Előzmény: Svatopluk (25278)
vampeare Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25285

bár a cikkek írják, az okostelefonos megoldásokkal nem nagyon találkoztam, a menőbusz honlapnak sincs mobilos verziója, a tükebusz honlap kifejezetten használhatatlan az előreugró promó miatt, céges appnak se híre se hamva

és a kijelzők működése nagy jóindulattal 90%-os

 

user oldalról egy centiméterrel nem vagyunk előrébb, mint 10 éve, nem tudom, diszpécser/sofőr oldalról jobb-e, de az utasnak a linear ugyanezt a szolgáltatást nyújtotta

Előzmény: Svatopluk (25278)
vampeare Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25284

gondolom ha a 4-est csuklósítani akarod, akkor párhuzamosan meg kéne nevezned ugyanannyi jelenleg csuklós járatot/fordát, amit szólósítanál, mert a csuklós buszok száma aligha korlátlan

Előzmény: JLW-470 (25276)
BSF-127 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25283

BY-49-07=CCM-878

 

BY-45-04=CCM-885

 

AAI-869=CKC-700

Előzmény: vt976 (25281)
BSF-127 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25282

GF-01-31=>BZ-55-24 IK266.25 GEMENC VOLÁN PAKS 1976-1986.

Előzmény: vt976 (25281)
vt976 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25281
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25280

Múltkor szóba került a buszon zabálás joga. Na a BKK így jár el a zabagépekkel ;)

 

http://www.hir24.hu/belfold/2014/04/19/8-ezer-forint-egy-szendvics-a-buszon/#sl

E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25279
Előzmény: Svatopluk (25278)
Svatopluk Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25278

"Akkor egy darabig biztos nem lesz több új busz."

 

Lehet, hogy én értelmezem félre, és ha így van, akkor bocsánat, de szerintem ez a mai "projektzárás" az utastájékoztatás  fejlesztésének befejezéséről szólt, nem a buszbeszerzésről.

Előzmény: JLW-470 (25275)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25277

Mondanám,hogy idővel biztos kap majd cégjelzést,de a komlóiak miatt mégis ebben nem vagyok annyira biztos.

Előzmény: lobbanórotor (25261)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25276

Ez a cikk az áprilisi változások előtti.Ha ezután sem tetszik a szabolcsiaknak,akkor az számomra érthetetlen.

A 4-es csuklósítását már rég óta javasoltuk itt többen is.Talán mégsem akarunk mi annyira rosszat. :)

Előzmény: Törölt nick (25273)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25275

Akkor ezért volt délután Uránban ez a nagy sürgés-forgás(meg gondolom emiatt volt a nagy olajcsík is felhomokozva). :))

"projekt végéhez érkezünk"

 

Akkor egy darabig biztos nem lesz több új busz.

Amúgy akkor már csak az érdekelne,hogy a belső utastájékoztatás mikor fog normálisan működni?Még most is kb. ahány busz,annyiféleképpen  megy. Ma pl. az egyik busz több megállónál is átszállásra ajánlotta fel a 132-es járatot(ami ugye nincs is),míg Uránban a nagy kijelzőn az 1-es Gesztenyés végállomással volt feltűntetve.

Előzmény: E N V I R O 500 (25274)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 25274

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!