Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25343

Hát itt le vagyunk maradva mert nincs kiadva erre nézve utasítás! Igen tehát rögzíteni kell a járművet, mások által nem hozzáférhetővé tenni a kezelőszerveket, tehát egyrészt mivel a sofőr dolgai is a fülkében vannak nem beszélve a jegyekről és a jegypénzről ezért minimum be kell zárni a fülkét miután elhagyta. És hogy megakadályozza hogy illetéktelen elkösse a busz le kellene hogy állítsa és az indító kulcsot is magával kellene hogy vigye. Persze ez nem életszerű de ha véletlen megtörténik a baj akkor mindjárt hogy hogy miért nem így tette...

Előzmény: RIKA424 (25341)
hory004 Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25342

Urános fordában volt 17-es (reggel 60-assal kezdett), nekem 2x sikerült menni vele, fölfele nulla, lefele 3-4 ember jött Árpádtetőről. (nézd vissza, raktam fel képeket is)

A C19 szerintem nem fér el, a bekanyarodásnál már odaverné.

Előzmény: W007W (25339)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25341

Mióta?

 

Tegnap még elhagyhatta.

 

A buszvezető nyugodtan elhagyhatja a fülkét, ha a fülke elhagyásának szabályait betartotta.

A rámpa kezelése NEM utasfeladat.

 

Európában ez a buszvezető dolga.

 

Találgatások helyett, méltóztassanak már az érvényben lévő utasításokból ide vonatkozó fejezeteket bemásolni.

Minden közforgalmú, közösségi közlekedési társaság, kiad, mert köteles kiadni , forgalmi utasításokat.

Azokban az ilyen, és más esetek pontosan szabályozva vannak.

 

Nem találgatások és vélemények alapján működik a városi közlekedés.

 

 

Előzmény: W007W (25340)
W007W Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25340

A sofőr meg hivatalosan nem hagyhatná ott a fülkét...

Előzmény: E N V I R O 500 (25337)
W007W Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25339

A tavaly őszi fordában hétvégén csuklós fordába volt Árpádtető , bár én sem értem hogy hogy mert előtte tiltva volt. 

Előzmény: vampeare (25333)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.01 0 0 25338

Mondjam, hogy a Tüke még nincsen felkészülve az operatív vonali sűrítésekre. Nincsenek a helyzet magaslatán mindig, de ez van :(

Előzmény: JLW-470 (25334)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25337

Utas nem nyúlhat hozzá, a sofőr kezeli a rámpát.

Előzmény: JLW-470 (25335)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25336

Na már csak emiatt is megéri 415-össel járni :D

Előzmény: JLW-470 (25335)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25335

Remélem használni is fogjátok. :)

Nektek vagy az utasoknak kell kinyitni a kerekesszékeseknek a rámpát(mert ma ebből volt egy kisebb szócsata az egyik sofőr és az utasok között az egyik Citadellen)?

Előzmény: E N V I R O 500 (25328)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25334

Délután elég nagy káosz volt a 4,4Y-nal.Jó 10perces késésekkel,kitömve közlekedtek.

Előzmény: W007W (25332)
vampeare Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25333

Árpádtetőn meg tud fordulni a csuklós konyektó?

Előzmény: W007W (25332)
W007W Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25332

Ma egésznap jól jött volna mert nem fértek fel. Árpádtetőre és vissza is osztályok mennek. 4 napos pihi előtt nagy bevásárlás, meg se lehetett mozdulni rajtuk délelőtt.

Előzmény: weston91 (25331)
weston91 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25331

Ma délután is jutott csuklós 4-esbe. Pont jól jött a ballagások miatt.

W007W Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25330

Az a 10-15 ember aki utazik azokon a járatokon, de lehet eltúloztam az igazán le tud szállni a Zsolnay-szobornál vagy a Kórház téren és felszáll a 30,32 buszra ami elég sűrűn jár. Ha a 130-asnál spórolás miatt nem tudták megtenni hogy rendesen kössék össze az 50 és a 30 járatot akkor ennek a pár embernek nem kell. És elárulom ez utóbbi nem lenne több mint járatonként 0,8 km plusz és még sem tették meg.

Előzmény: JLW-470 (25310)
via ironia Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25329

A ráböffentés. ;)

Előzmény: E N V I R O 500 (25328)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25328

Elkészült az OBU, jöhet a mikrofonos figyelmeztetés a renitenseknek :)

Előzmény: E N V I R O 500 (25289)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25327

Ezért nem hallgatom már azt a híradót, te is tudod mennyi az igazságtartalma...

Előzmény: E N V I R O 500 (25320)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25326

Ezt tedd el :

 

http://index.hu/gazdasag/2014/04/30/konvergencia/

 

Amikor majd Pécsen is, Kaposváron is, Szekszárdon is, Kanizsán is, az őszi választások előtt a jelöltek, fűt-fát ígérnek, akkor vedd elő ezt a fél oldalt, és olvasd ki belőle, hogy már ab ovo nem lehet igaz amit ígér, mert az ígéretre nincsen pénz.

 

Mindíg minden megírnak, (valóságot is) csak a nem tetsző híreken az emberek átfutnak, mert nem tetszik nekik.

 

Nem lesznek lényeges autópálya és vasuti beruházások a következő években.

 

Ha vasúti beruházás lesz, az 100%-ban EU és kínai pénzből valósulhat meg, erre a magyar költségvetésnek egy forintja sincs.

Örülnek ha beruházás nélkül, a szinten tartást tudják biztosítani.

 

Ennek egyik legjobb példája a Dél-Dunántúli 46-os vasútvonal, mely azon kivételek egyike, mely hazai, magyar pénzből újul meg.

 

A 73 km hosszú vasútvonal felújítását 1995-ben (!), 19 éve kezdték el, és még nem fejeződött be.

 

Ez a realitás.

 

Ehhez mérd (vasuti) álmaidat a Dél-Dunántúlon.

 

 

Előzmény: wsz001 (25324)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25325

Ennek a nagy része mind közúthoz kapcsolódik, vagy közúti személyforgalomhoz....

 

-----------------

 

Ez logikus.

 

Magyarországon a belföldi forgalom nagy része, (teherforgalomnál majdnem 95%) közúti forgalom.

 

Dél-Dunántúlon ez az arány még nagyobb lehet.

 

 

 

Előzmény: wsz001 (25324)
wsz001 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25324

Ennek a nagy része mind közúthoz kapcsolódik, vagy közúti személyforgalomhoz...

Előzmény: RIKA424 (25323)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25323

A Dél-Dunántúli közlekedést (a topik címe) érintheti a következő 4 évben a
 - M60-as befejezése a horvát határig..................talán?

 - Kaposvár gyorsforgalmi úttal való összekötése az M7-el, .........majdnem biztosan,

 - Az M6 pécsi elkerülő befejezése.......................talán?

 - Nagykanizsai elkerülők befejezése,...................valószínű, hisz már fut,

 - Kisebb vasúti rekonstrukciós munkák,...............biztosan,

 - Pécsi és Kaposvári helyi jármű flotta részleges cseréje,.............majdnem biztosan,

 - ???

 

 

Előzmény: wsz001 (25322)
wsz001 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25322

Egyrészről teljesen megértem amit írsz.

 

Az EU a TEN-T folyosókat fogja nyomatni, ami ismét csak a Budapest vízfejűséget fogja növelni, pláne a V0 is Budapest terheltségét hivatott majd csökkenteni.

 

Tehát a vidék, különösen a Dél-Dunántúl eleve nem lehet nagyprojektek célja, mert ott úgy sincs semmi...

Előzmény: RIKA424 (25321)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25321

Annak a bizonyos elkezdett, de be nem fejezett Mohács-Bátaszék vasútvonalnak nem lehetne realitása az új fejlesztési ciklusban?

 

-------------------------

 

 

Az ilyen álmok utáni reggelen, ne átgondold, hanem írd le 5 szabatos összetett mondatban, hogy mi történik másnap, ha álmod teljesül ?

 

A .....Jesszusmáriagyőztünk.......elv igenis fontos.

 

Képzeld el, hogy amíg Te álmodsz, egy jó tündér teljesíti.

Reggel mikor felébredtél ott csillog villog a vadi új, korszerű Bátaszék-Mohács vasút.

 

Mi fog történni másnap?

 

Ezt  írd le, ide, nekünk.

 

 

----------------------------------------------------------

 

Ma az említett viszonylatban (saccolás szerint) kb. 92-95% lehet az egyéni közlekedés aránya és 5% a közösségi, ma autóbuszos eljutás.

 

Ha a jó tündér azon az éjszakán teljesíti az álmodat, akkor másnaptól mondjuk 95% lesz az egyéni eljutás aránya, 4% a buszos és 1 vagy hétvégi napokon 2% a vasuti eljutásé.

 

Ok.

 

Ez a kimagasló eredmény = 1, néha 2%, jelenthet napi 150 főt ?

Vagy annyit se?

 

A 150 fő utazásához egyelőre napi 4 vonat oda, négy vissza elég?

Akkor vonatonként lesz 18 fő utasod, amit egy Mercedes Sprinter is elszállít 250-300 Ft,.-/km áron.

 

Te pedig építenél oda kb. 6000 millió forintért (100 db új busz ára) egy új vasútvonalat, melyen a napi 8 vonat menne napi 240 km-t, naponta kb. 260-280.000 forintért ?

 

Szerintem ennek akkor van/lesz realitása, ha valahol meghal egy gazdag arab sejk, és varázslói azt mondják neki halála előtt, hogy csak akkor ülhet ALLAH jobbkeze mellé a mennyben,  ha Terád hagyja sok milliárd dolláros vagyonát.

 

 

 

 

Előzmény: wsz001 (25319)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25320

Szeretném kipróbálni nyárra végre a 34-35-ös buszok bekötését Kertvárosba a 130-ast kiegészítve, esetenként kiváltca. Ez a lakótelepi népeknek mind hivatásforgalmi, mind pedig turisztikai célzattal előnyös lehet, bár nyilván nem akkor kell várni a hatást amikor az iskola szünetel, az állatkert zárva, a vidámparknak pedig már hamva sincs a szanival együtt...Bár TV-torony még van!

 

Tompika kicsi gyermek. A mecseki kirándulás, főleg nyáron mikor üres a város, nem rendszeres napi igény amit így, ilyen pazarlóan kell kiszolgálni. És miért csak Kertváros? A vasasiak, hírdiek, meszesiek, patacsiak, uránvárosiak miért nélkülözzék az átszállás nélküli mecseki kirándulást? Há' nehogymá'! Ha taxi szolgálat vagyunk akkor mindenkinek legyen taxi, ne csak a kertvárosiaknak.

Ezért (is) mondta neked az illetékes, hogy a diliházban is toborozhatnátok tagokat, azok is ki tudnak találni ilyen ostobaságokat.

Egyébként még lesz lehetőséged kipróbálni bármit is? A zuhanyhíradó mást mond...............

Előzmény: Törölt nick (25307)
wsz001 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 25319

Egy régi-új téma jutott eszembe:

 

Annak a bizonyos elkezdett, de be nem fejezett Mohács-Bátaszék vasútvonalnak nem lehetne realitása az új fejlesztési ciklusban?

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25318

Úgy néz ki, hogy Cassian-telep se lesz a nyáron, viszont az 55-öst hurokvonallal terveztük, Kürt utcás indítással.

 

30-asok szerelgetnének át. Az összes vezetési idő 70 perc, szóval nincsen megterhelés és egy kocsival kevesebb. 20 percenként körbejárja az összes főbb megállót.

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25317

Tényleg gáz...A probléma ismert volt tervezéskor, így vállalta be a Tüke. Mi mást javasoltunk. Megértettük az érveiket...

Előzmény: hory004 (25314)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25316

Ebben egy rugóra jár az agyunk. :D

Előzmény: Törölt nick (25312)
JLW-470 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25315

Remélem nem azért,mert ide akarják majd telepíteni azokat. :)))

Még 2 buszt hiányolok az utóbbi időből:a GBG-584-et nem láttam már jó ideje,sofőrjei 260-ast hajtanak helyette(elég kemény váltás).Meg az FLC-752 helyett is hosszabb ideje az EWS-819 dolgozik(csak nem máshová került a Nabi?)

Előzmény: lobbanórotor (25313)
hory004 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 25314

Azzal nem ártana kezdeni vmit, hogy a 130-as ugyanabban a megállóban áll meg mindkét irányban, mert kijelző nélküli/nem működő kijelzővel járó busznál nem szerencsés a menetrendből kimatekozni, hogy ami előttem áll hova megy.

Előzmény: Törölt nick (25307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!