Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Hát itt le vagyunk maradva mert nincs kiadva erre nézve utasítás! Igen tehát rögzíteni kell a járművet, mások által nem hozzáférhetővé tenni a kezelőszerveket, tehát egyrészt mivel a sofőr dolgai is a fülkében vannak nem beszélve a jegyekről és a jegypénzről ezért minimum be kell zárni a fülkét miután elhagyta. És hogy megakadályozza hogy illetéktelen elkösse a busz le kellene hogy állítsa és az indító kulcsot is magával kellene hogy vigye. Persze ez nem életszerű de ha véletlen megtörténik a baj akkor mindjárt hogy hogy miért nem így tette...
Urános fordában volt 17-es (reggel 60-assal kezdett), nekem 2x sikerült menni vele, fölfele nulla, lefele 3-4 ember jött Árpádtetőről. (nézd vissza, raktam fel képeket is)
A C19 szerintem nem fér el, a bekanyarodásnál már odaverné.
Nektek vagy az utasoknak kell kinyitni a kerekesszékeseknek a rámpát(mert ma ebből volt egy kisebb szócsata az egyik sofőr és az utasok között az egyik Citadellen)?
Ma egésznap jól jött volna mert nem fértek fel. Árpádtetőre és vissza is osztályok mennek. 4 napos pihi előtt nagy bevásárlás, meg se lehetett mozdulni rajtuk délelőtt.
Az a 10-15 ember aki utazik azokon a járatokon, de lehet eltúloztam az igazán le tud szállni a Zsolnay-szobornál vagy a Kórház téren és felszáll a 30,32 buszra ami elég sűrűn jár. Ha a 130-asnál spórolás miatt nem tudták megtenni hogy rendesen kössék össze az 50 és a 30 járatot akkor ennek a pár embernek nem kell. És elárulom ez utóbbi nem lenne több mint járatonként 0,8 km plusz és még sem tették meg.
Amikor majd Pécsen is, Kaposváron is, Szekszárdon is, Kanizsán is, az őszi választások előtt a jelöltek, fűt-fát ígérnek, akkor vedd elő ezt a fél oldalt, és olvasd ki belőle, hogy már ab ovo nem lehet igaz amit ígér, mert az ígéretre nincsen pénz.
Mindíg minden megírnak, (valóságot is) csak a nem tetsző híreken az emberek átfutnak, mert nem tetszik nekik.
Nem lesznek lényeges autópálya és vasuti beruházások a következő években.
Ha vasúti beruházás lesz, az 100%-ban EU és kínai pénzből valósulhat meg, erre a magyar költségvetésnek egy forintja sincs.
Örülnek ha beruházás nélkül, a szinten tartást tudják biztosítani.
Ennek egyik legjobb példája a Dél-Dunántúli 46-os vasútvonal, mely azon kivételek egyike, mely hazai, magyar pénzből újul meg.
A 73 km hosszú vasútvonal felújítását 1995-ben (!), 19 éve kezdték el, és még nem fejeződött be.
Az EU a TEN-T folyosókat fogja nyomatni, ami ismét csak a Budapest vízfejűséget fogja növelni, pláne a V0 is Budapest terheltségét hivatott majd csökkenteni.
Tehát a vidék, különösen a Dél-Dunántúl eleve nem lehet nagyprojektek célja, mert ott úgy sincs semmi...
Ma az említett viszonylatban (saccolás szerint) kb. 92-95% lehet az egyéni közlekedés aránya és 5% a közösségi, ma autóbuszos eljutás.
Ha a jó tündér azon az éjszakán teljesíti az álmodat, akkor másnaptól mondjuk 95% lesz az egyéni eljutás aránya, 4% a buszos és 1 vagy hétvégi napokon 2% a vasuti eljutásé.
Ok.
Ez a kimagasló eredmény = 1, néha 2%, jelenthet napi 150 főt ?
Vagy annyit se?
A 150 fő utazásához egyelőre napi 4 vonat oda, négy vissza elég?
Akkor vonatonként lesz 18 fő utasod, amit egy Mercedes Sprinter is elszállít 250-300 Ft,.-/km áron.
Te pedig építenél oda kb. 6000 millió forintért (100 db új busz ára) egy új vasútvonalat, melyen a napi 8 vonat menne napi 240 km-t, naponta kb. 260-280.000 forintért ?
Szerintem ennek akkor van/lesz realitása, ha valahol meghal egy gazdag arab sejk, és varázslói azt mondják neki halála előtt, hogy csak akkor ülhet ALLAH jobbkeze mellé a mennyben, ha Terád hagyja sok milliárd dolláros vagyonát.
Szeretném kipróbálni nyárra végre a 34-35-ös buszok bekötését Kertvárosba a 130-ast kiegészítve, esetenként kiváltca. Ez a lakótelepi népeknek mind hivatásforgalmi, mind pedig turisztikai célzattal előnyös lehet, bár nyilván nem akkor kell várni a hatást amikor az iskola szünetel, az állatkert zárva, a vidámparknak pedig már hamva sincs a szanival együtt...Bár TV-torony még van!
Tompika kicsi gyermek. A mecseki kirándulás, főleg nyáron mikor üres a város, nem rendszeres napi igény amit így, ilyen pazarlóan kell kiszolgálni. És miért csak Kertváros? A vasasiak, hírdiek, meszesiek, patacsiak, uránvárosiak miért nélkülözzék az átszállás nélküli mecseki kirándulást? Há' nehogymá'! Ha taxi szolgálat vagyunk akkor mindenkinek legyen taxi, ne csak a kertvárosiaknak.
Ezért (is) mondta neked az illetékes, hogy a diliházban is toborozhatnátok tagokat, azok is ki tudnak találni ilyen ostobaságokat.
Egyébként még lesz lehetőséged kipróbálni bármit is? A zuhanyhíradó mást mond...............
Úgy néz ki, hogy Cassian-telep se lesz a nyáron, viszont az 55-öst hurokvonallal terveztük, Kürt utcás indítással.
30-asok szerelgetnének át. Az összes vezetési idő 70 perc, szóval nincsen megterhelés és egy kocsival kevesebb. 20 percenként körbejárja az összes főbb megállót.
Remélem nem azért,mert ide akarják majd telepíteni azokat. :)))
Még 2 buszt hiányolok az utóbbi időből:a GBG-584-et nem láttam már jó ideje,sofőrjei 260-ast hajtanak helyette(elég kemény váltás).Meg az FLC-752 helyett is hosszabb ideje az EWS-819 dolgozik(csak nem máshová került a Nabi?)
Azzal nem ártana kezdeni vmit, hogy a 130-as ugyanabban a megállóban áll meg mindkét irányban, mert kijelző nélküli/nem működő kijelzővel járó busznál nem szerencsés a menetrendből kimatekozni, hogy ami előttem áll hova megy.