Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25384

Én azt a régebbi ötleted támogatnám, ami most nem valósult meg hogy a 27,28 a Mecsek Áruházat érintse, ezzel mind tudná tehermentesíteni csúcsidőben a 2,4 meg a 2x-esek is az Árkád irányába, meg hát visszafelé is.

 

És ha már a Megyeri térnél tartunk akkor szerintem az se volt rossz gondolat hogy a 20,120 a Mecsek Áruház - Építők útja - Megyeri tér- Árkád dél útvonalon menjen. Mivel mostani felállásban pont akkor nem segítenek a 4-eseknek mikor szükség lenne rá. Pl délután mikor kicsöngetnek és egyszerre több osztálynyi diák szeretne eljutni a Főpályára és az Autóbusz-állomásra. És mikor mennek akkor is perce együtt indulnak a 4-esekkel. Miért? 

Előzmény: Törölt nick (25381)
wsz001 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25383

Én nem szórakoznék a 61-es visszaállításával...csak bonyolítja a rendszert.

Előzmény: Törölt nick (25381)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25382

Ki gondolta volna, hogy érettségi után nem férnek fel a skacok :D

Előzmény: JLW-470 (25380)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25381

Bizony! :) Szép kihasználtságokat tud produkálni. Amúgy ahogy látom a Fagyöngy utca felé vállalható lesz a 122-123-124-es járatok beindítása délután is (ritkább 71 (20p) -72 (20p) + 61-es 20percenkénti beindítása). Erre van igény és meg lehet tölteni a Megyeri téri keresztmetszetet. Az 1-est tehermentesítjük, így az 1-esről leszedett csuklósok mehetnek délután négyest járni. Reggel elmegy a 4-eseken a szóló (2-3 perces követésnél pont jó).

 

A Fagyöngy és Malomvölgy felé akkor 10-10 percenként járna busz.

A 27-28-asok valamelyikét ki kell vinni Ürögbe, mert akkor a 20 percenkénti járatok oda nem visznek elég kapacitást. Szépen kikupálódott az a vidék, 45-50 utas is van negyedóránként. Ezzel megvan az Egyetemváros - Ürög kapcsolat.  Ebben van megtakarítás is bőven.

 

Ami még cél lenne, reggel a 60-ast sűríteni, az 1-55-30-as vonalakon egységesíteni a követési időt (7,5 perc), délután kicsit sűríteni a 30-asokat. 

 

A vasasi rendszerbe jobban bele kell nyúlni, de azt én nem vállalom. Kicsit lehet csipegetni.

 

A 25-26-osokat a Dózsába vissza kell vágni, nincs mese.

 

Első körben 400-500km és 2-3 busz megtakarításnak örülnék szeptembertől, a jelenlegi hálózaton alapuló fejlesztéssel egybekötve.

 

Az 55-ös hurok.

Előzmény: hory004 (25379)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 25380

Múltkor az egyik Rábán ültem a négyesben és mellettem 2nő szidta,hogy milyen szűk,nem lehet elférni stb. Aztán végül kinyögte az egyik,hogy minek kellett ezeket Kínából idehozni. :)))

Ma egyébként dél körül utaslemaradás volt a 4-ről a Vásárcsarnoknál Urán felé.

Előzmény: hory004 (25378)
hory004 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25379

Ma egy órakor, Ürög felsőnél 22-es, pár db szabad hely, a Megyeri téren teljesen megtelt a busz, és ami meglepett, hogy nem sokan szálltak le sem az Árkádnál, sem a Távbuszpu-nál.

Előzmény: bendeguz90 (25375)
hory004 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25378

Ma egy Citadellen ülve megtudtam, hogy ez a szemét cég szarokat gyárt, hogy a motorsátor előtt ennyi lépcső van, és hogy hegyet kell mászni, bezzeg pesten van ugyanilyen (értsd: bilikék) busz, ami ugyanilyen "lépcsőnélküli" és mégsem kell felmászni.

Na mármost, Rába szóló nincs, a Man-ok háta a fekvő motor miatt mégszarabb, a C2 meg kétszer annyiba kerül...

 

Az Ekenyeleknél az ajtó feletti dobozokból esnek ki a csavarok, és találkoztam olyan C12-vel, amelyiknél már újra lett csavarozva az ajtómozgató rúd borítása. Arra kíváncsi lennék, hogy Győrben erről tudnak-e, mert ugye bérelt buszok...

Előzmény: W007W (25368)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25377

Nem értem, hogy miért megy egymással pontosan ellentétes irányba a 3-as meg a 6-os busz, hiszen azonos vonal forgalmát terheli mindkettő. "

 

A Bama megint jól körüljárta a témát... :)

Előzmény: bendeguz90 (25375)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25376

Jaja,ez nem lenne rossz. :)

Viszont akkor legalább nagyon messzire ne küldenétek el,mert azt hittem,hogy leesik az állam,amikor megláttam,hogy hova el nem külditek ezeket.

Előzmény: FOMA (25374)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25375
FOMA Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25374

... illetve azért a Rába-Balatont el tudnám képzelni Pécs - Magyarbóly között.:-)

 

Előzmény: FOMA (25373)
FOMA Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25373

Inkább nem, mert jelenleg legfeljebb Desiro jöhetne szóba, és nem szeretnék sínbohóc olvtársnak álmatlan éjszakákat okozni. Kínlódjon velük az Északi.:-)

Előzmény: JLW-470 (25372)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25372

Múltkori vasutas téma kapcsán:a MÁV nem akar itt a Dél-Dunántúlon is valamit fejleszteni az eszközparkján?Ezek a BZ-k-hogy finoman fogalmazzak-nem igazán utascsalogatók már manapság.Foma,nem lobbizol ki ide is valamilyen modernebb vonatokat? :)

sínbohóc Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25371

Háááát....

Előzmény: Törölt nick (25370)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25370

Igen, ez meg a sárga.

Előzmény: sínbohóc (25369)
sínbohóc Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25369

Készül az új bázis.

 

 

Ez a libafos zöld az új arculati szín?

W007W Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25368

Én már látom mi lesz az emberek baja nyáron ha a 4-est végre talán csuklósítják. Majd mondják, hogy " bezzeg most nem tudnak új buszt küldeni amiben klíma van" :D

vasember88 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25367
4:30 Komló-Pécs, ma újra LMH-672
ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 25366

Ma Pécs - Kaposvár 13:30 - LDC-662

setra415HD Creative Commons License 2014.05.04 0 0 25365

Szerintem nem késő, a szekszárdi expresszeken az utasok jelentős része amúgy is elővételi jegyet vált Bp-ről indulóban.

A menetjegyet pedig itt is meg tudod váltani:

http://webelin.volanbusz.hu/bticket/wrd/run/bticmain

Előzmény: JLW-470 (25364)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 25364

Köszi. :)

Én is gondoltam az elővételis jegyre,viszont csak 17:50-17:55 körül tudnék a Népligetbe érni,ez nem lenne túl késő odaérkezés elővételisnek(mert ugye 1. őket szállíttatják be)?

Előzmény: setra415HD (25361)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.04 0 0 25363

Eddig fel sem tűnt,hogy akkor 2megy.Ez így elég hülyeségnek tűnik,inkább egy későbbi,másik időpontban kellene sztem visszaküldeni.

Előzmény: HSW-930 (25359)
vampeare Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25362

ugyan egyetértek veled, hogy a kerekesszékes kultúra (meg amúgy a nem kerekesszékes is:)) elég alacsonyan van úgy egészében kishazánkban, de ezt a sofőr kinyitja a rámpát-dolgot Budapesten rutinszerűen végzik, és se az utasok, se a kísérő, senki nem problémázik, vagy legalábbis magába fojtja. csak ott 10 éve jár egy csomó alacsonypadlós, Pécsett meg a pár Citaro ehhez kevés volt, itt most kezdett ez a probléma felvetődni

Előzmény: E N V I R O 500 (25350)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25361

Normál péntekenként eddig 35-45 közötti volt.

Ha biztosra akarsz menni, javaslom az elővételi menetjegyet.

Előzmény: JLW-470 (25358)
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25360

5681=5685

Előzmény: HSW-930 (25359)
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25359

19:00 5681/21 Pécs - Szigetvár.

Előzmény: JLW-470 (25357)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25358

A hetek utolsó munkanapján Budapestről Pécsre 18:05-kor induló járatot látta vagy utazott már vele valaki?Milyen kihasználtságra lehet rajta számítani?

JLW-470 Creative Commons License 2014.05.03 0 0 25357

Sásd EC11 fellegvár lett. :)

Azt meg tudnád nekem mondani,hogy ami 18:30 körül ér be Nagykanizsáról busz az rezsiben megy haza Szigetvára vagy van egy Pécsett alvó szigetvári busz?

Előzmény: HSW-930 (25355)
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 25356

KZX-293 -> MPS-342

Előzmény: HSW-930 (25355)
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 25355

JOB-421 -> FJZ-599

JOB-423 -> FJZ-598

FJZ-598 -> KZX-293

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!