Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Én azt a régebbi ötleted támogatnám, ami most nem valósult meg hogy a 27,28 a Mecsek Áruházat érintse, ezzel mind tudná tehermentesíteni csúcsidőben a 2,4 meg a 2x-esek is az Árkád irányába, meg hát visszafelé is.
És ha már a Megyeri térnél tartunk akkor szerintem az se volt rossz gondolat hogy a 20,120 a Mecsek Áruház - Építők útja - Megyeri tér- Árkád dél útvonalon menjen. Mivel mostani felállásban pont akkor nem segítenek a 4-eseknek mikor szükség lenne rá. Pl délután mikor kicsöngetnek és egyszerre több osztálynyi diák szeretne eljutni a Főpályára és az Autóbusz-állomásra. És mikor mennek akkor is perce együtt indulnak a 4-esekkel. Miért?
Bizony! :) Szép kihasználtságokat tud produkálni. Amúgy ahogy látom a Fagyöngy utca felé vállalható lesz a 122-123-124-es járatok beindítása délután is (ritkább 71 (20p) -72 (20p) + 61-es 20percenkénti beindítása). Erre van igény és meg lehet tölteni a Megyeri téri keresztmetszetet. Az 1-est tehermentesítjük, így az 1-esről leszedett csuklósok mehetnek délután négyest járni. Reggel elmegy a 4-eseken a szóló (2-3 perces követésnél pont jó).
A Fagyöngy és Malomvölgy felé akkor 10-10 percenként járna busz.
A 27-28-asok valamelyikét ki kell vinni Ürögbe, mert akkor a 20 percenkénti járatok oda nem visznek elég kapacitást. Szépen kikupálódott az a vidék, 45-50 utas is van negyedóránként. Ezzel megvan az Egyetemváros - Ürög kapcsolat. Ebben van megtakarítás is bőven.
Ami még cél lenne, reggel a 60-ast sűríteni, az 1-55-30-as vonalakon egységesíteni a követési időt (7,5 perc), délután kicsit sűríteni a 30-asokat.
A vasasi rendszerbe jobban bele kell nyúlni, de azt én nem vállalom. Kicsit lehet csipegetni.
A 25-26-osokat a Dózsába vissza kell vágni, nincs mese.
Első körben 400-500km és 2-3 busz megtakarításnak örülnék szeptembertől, a jelenlegi hálózaton alapuló fejlesztéssel egybekötve.
Múltkor az egyik Rábán ültem a négyesben és mellettem 2nő szidta,hogy milyen szűk,nem lehet elférni stb. Aztán végül kinyögte az egyik,hogy minek kellett ezeket Kínából idehozni. :)))
Ma egyébként dél körül utaslemaradás volt a 4-ről a Vásárcsarnoknál Urán felé.
Ma egy órakor, Ürög felsőnél 22-es, pár db szabad hely, a Megyeri téren teljesen megtelt a busz, és ami meglepett, hogy nem sokan szálltak le sem az Árkádnál, sem a Távbuszpu-nál.
Ma egy Citadellen ülve megtudtam, hogy ez a szemét cég szarokat gyárt, hogy a motorsátor előtt ennyi lépcső van, és hogy hegyet kell mászni, bezzeg pesten van ugyanilyen (értsd: bilikék) busz, ami ugyanilyen "lépcsőnélküli" és mégsem kell felmászni.
Na mármost, Rába szóló nincs, a Man-ok háta a fekvő motor miatt mégszarabb, a C2 meg kétszer annyiba kerül...
Az Ekenyeleknél az ajtó feletti dobozokból esnek ki a csavarok, és találkoztam olyan C12-vel, amelyiknél már újra lett csavarozva az ajtómozgató rúd borítása. Arra kíváncsi lennék, hogy Győrben erről tudnak-e, mert ugye bérelt buszok...
Inkább nem, mert jelenleg legfeljebb Desiro jöhetne szóba, és nem szeretnék sínbohóc olvtársnak álmatlan éjszakákat okozni. Kínlódjon velük az Északi.:-)
Múltkori vasutas téma kapcsán:a MÁV nem akar itt a Dél-Dunántúlon is valamit fejleszteni az eszközparkján?Ezek a BZ-k-hogy finoman fogalmazzak-nem igazán utascsalogatók már manapság.Foma,nem lobbizol ki ide is valamilyen modernebb vonatokat? :)
Én már látom mi lesz az emberek baja nyáron ha a 4-est végre talán csuklósítják. Majd mondják, hogy " bezzeg most nem tudnak új buszt küldeni amiben klíma van" :D
Én is gondoltam az elővételis jegyre,viszont csak 17:50-17:55 körül tudnék a Népligetbe érni,ez nem lenne túl késő odaérkezés elővételisnek(mert ugye 1. őket szállíttatják be)?
ugyan egyetértek veled, hogy a kerekesszékes kultúra (meg amúgy a nem kerekesszékes is:)) elég alacsonyan van úgy egészében kishazánkban, de ezt a sofőr kinyitja a rámpát-dolgot Budapesten rutinszerűen végzik, és se az utasok, se a kísérő, senki nem problémázik, vagy legalábbis magába fojtja. csak ott 10 éve jár egy csomó alacsonypadlós, Pécsett meg a pár Citaro ehhez kevés volt, itt most kezdett ez a probléma felvetődni
A hetek utolsó munkanapján Budapestről Pécsre 18:05-kor induló járatot látta vagy utazott már vele valaki?Milyen kihasználtságra lehet rajta számítani?
Azt meg tudnád nekem mondani,hogy ami 18:30 körül ér be Nagykanizsáról busz az rezsiben megy haza Szigetvára vagy van egy Pécsett alvó szigetvári busz?