Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25400

Jól van.Eddig ez az oldal nem tartozott a kötelező olvasmányaim közé. :)

Előzmény: htibor (25396)
FOMA Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25399

Fene se tudja, az biztos, hogy a helyi buszozás nehéz örökség lesz a következő önkormányzat számára.

Előzmény: M41 2305 (25397)
FOMA Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25398

Megtörtént, a Start beolvasztotta a Trakciót és a Gépészetet. a MÁV Zrt. saját portfóliója is egyszerűsödött. Vannak viszont olyan MÁV tulajdonú cégek, amelyeknek nincs köze a vasúti közlekedéshez, ezeket felesleges lenne visszaszervezni, vannak felszámolás alatt állók is.

 

 

A Nosztalgia más tészta, nem 100 %-os MÁV Zrt. tulajdonú cég, magántulajdon is van benne, a Startnak meg kb. annyira kellene, mint púp a hátára.

Előzmény: JLW-470 (25395)
M41 2305 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25397

Na igen. Lesz-e még ilyen? Lesz-e valaha új helyijáratú busz Komlón? Úgy tudom már a csuklós sincs ott.

Előzmény: FOMA (25394)
htibor Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25396
Előzmény: JLW-470 (25395)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25395

Ez az ilyen MÁV,olyan MÁV,pfff...Nem úgy volt korábban,hogy ti is össze lesztek megint vonva egy nagy cégbe?

Előzmény: FOMA (25392)
FOMA Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25394

Régi szép idők.:-)

 

 

Előzmény: M41 2305 (25385)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25393

Csatlakozom az előttem szólókhoz,sztem ezek közül egyikre sincs szükség.A mostani menetrend most kezd beérni,egyre jobban megtanulják az emberek(pl. 25-26-ot is egyre többen használják az Engeltől a Budaiig),sztem jók a járatok.Most akkor minek kellene megint felrúgni egy most már viszonylag jól működő járatokat és a hétköznapi ember számára nehezen követhetővé bonyolítani?

 

"Első körben 400-500km és 2-3 busz megtakarításnak örülnék szeptembertől"

 

Akkor innentől jön majd az utasoknak a rossz világ,ha már megint spórolni kell(én nem látom,hogy erre miért lenne szükség)...

Előzmény: Törölt nick (25381)
FOMA Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25392

A Rába-Balaton nem Start, hanem MÁV Nosztalgia Kft. érdekeltség, és azért olyan gyakran nem közlekedik.

Előzmény: JLW-470 (25376)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25391

Most mik vannak felújításon?

Előzmény: ikarusman280 (25387)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25390

Igen, én is szellemvárosi vagyok, és ha elviharzik a 41-es, akkor fél óra szünet (hétvégén 1 óra).
Szellemváros erősen kertvároshoz tartozik, de malomvölgy meg rózsadomb kicsit gyakrabban kap buszt.
Úgyhogy P a P Úr, lécci ne ritkítsunk errefelé!

Előzmény: E N V I R O 500 (25389)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25389

Az a városrész (Szellemváros is) büntiben van.

Előzmény: ikarusman280 (25386)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25388

A 27-28-asok valamelyikét ki kell vinni Ürögbe, mert akkor a 20 percenkénti járatok oda nem visznek elég kapacitást. Szépen kikupálódott az a vidék, 45-50 utas is van negyedóránként. Ezzel megvan az Egyetemváros - Ürög kapcsolat.  Ebben van megtakarítás is bőven.

 

Ürög és a Szigeti városrész összekötése ennyire fontos lett? Ürögi csajod van aki az egyetemre jár?

Előzmény: Törölt nick (25381)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25387

Van pár furcsaság, amióta mennek a felújítások.

Előzmény: M41 2305 (25385)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25386

Ne ritkítsunk a 71-72-n lécci. Temető déli kapuhoz, Littke J. utcához

elég problémás lenne az eljutás. Pont kikerülik a 2X-esek is.

Előzmény: Törölt nick (25381)
M41 2305 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25385

Egy helyis kocsi pont erre való. :-(

Előzmény: ikarusman280 (25366)
W007W Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25384

Én azt a régebbi ötleted támogatnám, ami most nem valósult meg hogy a 27,28 a Mecsek Áruházat érintse, ezzel mind tudná tehermentesíteni csúcsidőben a 2,4 meg a 2x-esek is az Árkád irányába, meg hát visszafelé is.

 

És ha már a Megyeri térnél tartunk akkor szerintem az se volt rossz gondolat hogy a 20,120 a Mecsek Áruház - Építők útja - Megyeri tér- Árkád dél útvonalon menjen. Mivel mostani felállásban pont akkor nem segítenek a 4-eseknek mikor szükség lenne rá. Pl délután mikor kicsöngetnek és egyszerre több osztálynyi diák szeretne eljutni a Főpályára és az Autóbusz-állomásra. És mikor mennek akkor is perce együtt indulnak a 4-esekkel. Miért? 

Előzmény: Törölt nick (25381)
wsz001 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25383

Én nem szórakoznék a 61-es visszaállításával...csak bonyolítja a rendszert.

Előzmény: Törölt nick (25381)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25382

Ki gondolta volna, hogy érettségi után nem férnek fel a skacok :D

Előzmény: JLW-470 (25380)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 25381

Bizony! :) Szép kihasználtságokat tud produkálni. Amúgy ahogy látom a Fagyöngy utca felé vállalható lesz a 122-123-124-es járatok beindítása délután is (ritkább 71 (20p) -72 (20p) + 61-es 20percenkénti beindítása). Erre van igény és meg lehet tölteni a Megyeri téri keresztmetszetet. Az 1-est tehermentesítjük, így az 1-esről leszedett csuklósok mehetnek délután négyest járni. Reggel elmegy a 4-eseken a szóló (2-3 perces követésnél pont jó).

 

A Fagyöngy és Malomvölgy felé akkor 10-10 percenként járna busz.

A 27-28-asok valamelyikét ki kell vinni Ürögbe, mert akkor a 20 percenkénti járatok oda nem visznek elég kapacitást. Szépen kikupálódott az a vidék, 45-50 utas is van negyedóránként. Ezzel megvan az Egyetemváros - Ürög kapcsolat.  Ebben van megtakarítás is bőven.

 

Ami még cél lenne, reggel a 60-ast sűríteni, az 1-55-30-as vonalakon egységesíteni a követési időt (7,5 perc), délután kicsit sűríteni a 30-asokat. 

 

A vasasi rendszerbe jobban bele kell nyúlni, de azt én nem vállalom. Kicsit lehet csipegetni.

 

A 25-26-osokat a Dózsába vissza kell vágni, nincs mese.

 

Első körben 400-500km és 2-3 busz megtakarításnak örülnék szeptembertől, a jelenlegi hálózaton alapuló fejlesztéssel egybekötve.

 

Az 55-ös hurok.

Előzmény: hory004 (25379)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 25380

Múltkor az egyik Rábán ültem a négyesben és mellettem 2nő szidta,hogy milyen szűk,nem lehet elférni stb. Aztán végül kinyögte az egyik,hogy minek kellett ezeket Kínából idehozni. :)))

Ma egyébként dél körül utaslemaradás volt a 4-ről a Vásárcsarnoknál Urán felé.

Előzmény: hory004 (25378)
hory004 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25379

Ma egy órakor, Ürög felsőnél 22-es, pár db szabad hely, a Megyeri téren teljesen megtelt a busz, és ami meglepett, hogy nem sokan szálltak le sem az Árkádnál, sem a Távbuszpu-nál.

Előzmény: bendeguz90 (25375)
hory004 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25378

Ma egy Citadellen ülve megtudtam, hogy ez a szemét cég szarokat gyárt, hogy a motorsátor előtt ennyi lépcső van, és hogy hegyet kell mászni, bezzeg pesten van ugyanilyen (értsd: bilikék) busz, ami ugyanilyen "lépcsőnélküli" és mégsem kell felmászni.

Na mármost, Rába szóló nincs, a Man-ok háta a fekvő motor miatt mégszarabb, a C2 meg kétszer annyiba kerül...

 

Az Ekenyeleknél az ajtó feletti dobozokból esnek ki a csavarok, és találkoztam olyan C12-vel, amelyiknél már újra lett csavarozva az ajtómozgató rúd borítása. Arra kíváncsi lennék, hogy Győrben erről tudnak-e, mert ugye bérelt buszok...

Előzmény: W007W (25368)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25377

Nem értem, hogy miért megy egymással pontosan ellentétes irányba a 3-as meg a 6-os busz, hiszen azonos vonal forgalmát terheli mindkettő. "

 

A Bama megint jól körüljárta a témát... :)

Előzmény: bendeguz90 (25375)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25376

Jaja,ez nem lenne rossz. :)

Viszont akkor legalább nagyon messzire ne küldenétek el,mert azt hittem,hogy leesik az állam,amikor megláttam,hogy hova el nem külditek ezeket.

Előzmény: FOMA (25374)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25375
FOMA Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25374

... illetve azért a Rába-Balatont el tudnám képzelni Pécs - Magyarbóly között.:-)

 

Előzmény: FOMA (25373)
FOMA Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25373

Inkább nem, mert jelenleg legfeljebb Desiro jöhetne szóba, és nem szeretnék sínbohóc olvtársnak álmatlan éjszakákat okozni. Kínlódjon velük az Északi.:-)

Előzmény: JLW-470 (25372)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25372

Múltkori vasutas téma kapcsán:a MÁV nem akar itt a Dél-Dunántúlon is valamit fejleszteni az eszközparkján?Ezek a BZ-k-hogy finoman fogalmazzak-nem igazán utascsalogatók már manapság.Foma,nem lobbizol ki ide is valamilyen modernebb vonatokat? :)

sínbohóc Creative Commons License 2014.05.05 0 0 25371

Háááát....

Előzmény: Törölt nick (25370)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!