Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
Áruld már el, légy oly szíves, A JÓ ÚRISTEN FASZÁT AKARSZ TE TŐLEM, vagy MI A SZÁJBABASZOTT INKRUSZTÁLT, GYÉMÁNTBERAKÁSOS FASZT AKARSZ TE TŐLEM??!! Ha ezt ,,humornak" szántad, hát igen gyenge és szánalmas volt!!!:(((
Sok ember kis helyen városokban él. Erre a problémára a megoldás a vidék újra benépesítése, nem a népeségszaporulat csökkentése. Ha a sok ember történetesen egy család, akkor - normális esetben, ami azért még mindig az esetek nagy része - szereti is egymást. Arra utaltam, hogy szerintem egy 5-6 tagú család boldogabb, mint egy 2-3 tagú (normális esetben). Szigorúan magyar viszonyokról beszélek, pl. Kínában, vagy Indiában más lehet a helyzet, de az engem annyira nem foglalkoztat...
És ez éppen nem az 5 évre előre való tervezés, hanem távoli jövőbe tekintés.
Amúgy nagyobb aktív populáció = kisebb fejenkénti adóterhek adott inaktív populációt alapul véve, tehát relatíve nagyobb "gazdagság"
Az elmult 5 evben ez a harom milliomodik magyar fejlesztes amirol hallok es egyik sem lett hires. Majd ha lesz idom, egyszer megnezem mi lett a hires muverrel amit egy magyar orvos talalt fel es az usa hadsereget is erdekelte volna, meg a mozgasserult autoval amibe egy rampan tudott felhajtani a tolokocsis es joystick-kal vezetni. Nem is beszelek a hires biolaborunkrol, mellyel elarasztottuk a vilagot es mar van nekunk egy darab.
orulok, hogy legalabb a Gepard mar fel sikersztori...
Csak attol felek tobbet hallunk a verkeszletek hianyarol es a legnagyobb OTP fiokba a Feny utcaban meg mindig nem tud bemenni egy tolokocsis, reszben a rampa hianya miatt, reszben a 20 ezer forintos nyomogombbal mukodo ajtonyito hianya miatt.
OFF Egyszer meg lehet csinalni, hogy atternek kisebb fogyasztasu autora. De a kovetkezo generacionak mar ez lesz az alap, es ha meg akarjak tartani az eletszinvonalukat novekvo letszam mellett, akkor naluk noni fog a kornyezetszennyezes.
Abban persze igazad van, hogy olyan dolgokkal is torodni kell, ami 5-10 ev tavlataban elonyos, nem csak azzal, ami 100 ev mulva elonyos.
ON ui: persze az csak alom, hogy illetekes akar csak 5 evre elore tervezzen a honvedseggel kapcsolatban.
Persze, kívülről nekem sem tetszik (amit beszúrtál az viszont nagyon baba), de mégis csak a mienk! Amúgy vezethetőség és forma szempontjából a Prius is egy nagy rakás sz@r, egy kockalada jobban gyorsul nála. De hát nem ezért szeretjük. És a soloduot sem a formája miatt kell majd venni. Hanem azért mert környezetkímélő, hazai tervezésű és gyártású lesz (ha lesz) és nagyon praktikus pl. a szétszedhetősége meg a napelemei meg 6 -7 személyes mivolta.
A kanadai kormany 4000 dollaros visszateritest ad a toyota priusra es a honda civic hybrid-re.
Ez kb 30 ezer dollarra hozza le az arukat (5.5 millio ft).
Minden 100 km-en megsporol 4 litert, vagyis 100 ezren (5 ev alatt teszel meg ennyit) 4 ezer litert, ami barati aron is tovabbi 4 ezer dollar.
Na igy kell versenykepesse tenni valamit, kormanyzati politikaval. Az aksikat itt gyartjak, az elettartamuk vegen ujrahasznositjak, tovabbi munkahelyeket teremtve, penzt az orszagban tartva, javitva a belvarosi legszennyezettsegi mutatokon, csokkentve a leguti megbetegedeseket, ezaltal az egeszsegugyi kiadasokat... soroljam?????
Hát most kivételesen jó hírt tudok közölni. Van olyan magyar gépjárműfejlesztés, és gyártásra vonatkozó terv, ami a leírtak alapján kenterbeveri a kanadai ötleteket. Erősen gondolkodom rajta, hogy a következő autóm ilyen lesz. Nézzétek meg ezt: www.soloduo.hu
És esküszöm, nem vagyok az alkalmazottjuk, csak jó ötletnek tartom.
Amúgy itthon is elindul valami, nálunk a cégnél is van pl. hibrid Toyota Prius vállalati kocsi.
Csak az a baj, hogy nagyon drágák az ilyen autók. Egy Toyota Prius eléggé a drága árkategória, amivel mintha az sugallnák, hogy a környezetvédelem a gazdagok kiváltsága.. Én vennék ilyen autót, ha lenne elfogadható áron, akár csak városba bejárni. És hát ahogy írod, az elektromos autó is csak akkor környezetbarát és gazdaságos, ha azt az áramot olcsón és környezetbarát módon állítják elő, és nem mondjuk szén, vagy olajtüzelésű erőműben...
Nem nem Belic, ebben nagyon tevedsz... Vagyis felig. Ugyanis nem kell tonkremennie a kornyezetnek szuksegkeppen mikozben no a popullacio.
Itt atomeromuvek adjak az aramot, a lakossag folyamatosan no. Az atomeromu nem legszennyezo. Sot a kanadai CANDU reaktorok kepesek peldaul a regi hagyomanyos paksi atomeromu kiegett futoelemeit meg tovabb "megcsapolni" es tovabb elektromos aromot eloallitani.
A technikan mulik minden. Itt most nagy slager a hybrid auto, fele annyit sem eszik 100 kilometeren mint a hagyomanyos, vagyis ha ketszer annyi auto rohangal az utakon a hybridekbol meg mindig kornyezetbaratabb mint a fele annyi hagyomanyos.
Es most nyomul a "dugd be hybrid" amit otthon fel tudsz tolteni a garazsban, igy reggel feltoltott aksival utnak indulva akar teljesen elektromos meghajtassal elered a munkahelyed es haza is ersz vele (100 km), nem kell bekapcsoljon a hagyomanyos benzinmotor. Ami azert jo ha van, ha 500 kilometerre kell menned. De ezzel a kombinacioval 200 merfoldet (320 km) lehet megtenni egy galonnal (3,8 liter) !!!!!!!!
Ugy tunik a draga hidrogenhajtas be fog fulladni mert ez a technika kenterbe veri.
Magyarorszagnak bakker semmibol sem tartana olyan gyarat alapitania ami ezt a technologiat nyomatja. A Toyota Prius kovetkezo generacioja mar ilyen dugd-be-hybrid lesz!!!!! Kis allami penz a Suzukinak es hagy nyomjak ok is az esztergomi gyarbol!!!!!!
Szerintem csak egyetlen ertelmes kornyezetvedo "technika" van: a csokkeno populacio. Ha azonos teruletnek kevesebb embert kell eltartania, akkor azok ugy is gazdagabbak lehetnek, hogy kozben nem megy tonkre minden.
zerencsére náluk a kormányt nem Moszkvából forgatják. .................. Hagyd ezt a PoliDilinek. Moszkva magasról leszarja, hogy mi van Magyarországon és milyen a kormány.
Egy szokásos baromság azok részéről, akik ,,világméretű összeesküvésektől" és ,,pánszlávizmustól" tartanak. Akkor ott rohadjon meg a csóró ország bazi nagy ,,nemzeti büszkeségében", ahol van. A lengyelek már rácsesztek. A ,,hazafi urak" (direkt írom idéző jelbe, mert ez nem hazafiság, hanem ostobaság és baromság) honnan szeretnének tőkét? NINCS! Nem fog adni senki, mert a francnak kell egy olyan örökké pampogó ország, mint a miénk. Érdemes lenne már végre reálisan gondolkodni, nem pedig holmi ,,népnemzeti" mesterséges kreálmányokban álmodni.
Az oroszoknak, franciáknak, németeknek és olaszoknak érdekük egy eurázsiai gazdasági és katonai konglamé létrehozása. A többi ,,töltelék államnak" pedig - tetszik vagy nem tetszik, - ehhez kell csatlakozniuk, vagy ebből kell hasznot húzniuk, ha fenn akarnak maradni. Ennyire egyszerű a matematika. Kész, uraim, vége - az egynemzetes államok ideje lejárt. Alkotni csak kooperációban lehet.
Az allitasod csak reszben igaz. Egyreszt a kanadai kormany tudatosan olyan teruleteket fejleszt amelyek az orszagban tartjak a penzt (biodizel gyartas), masreszt szamos olyan export termek van itt amelyek rengeteg bevetelt hoznak (uranbanyaszat plusz atomeromuvek futoelemeinek eloallitasa), nem beszelve a vilagban folyo valtozasokat is beepitik a gazdasagi strategiaba (lasd a kanadai Bombardier vonatok reszesedese a nagy EU vasutprojektekbol).
Persze sok az import is, foleg Kinabol, de erdekes az is. Most hatalmas kampany folyik a kinai elelmiszerimport ellen, mert nehany honapja itt rengeteg haziallat pusztult el egy kutya es macska szarazeledeltol es emberi taplalekokat is sorban hivnak vissza a polcokrol mert veszelyesek.
Kocsit persze Japant vagy amerikait vesz az ember (Honda versus GM), de nem kinait. DVD-bol es TV-bol hasonlo a helyzet (Sharp plazma verus RCA). Azonban rengeteg tudatos vasarlo van es a reklamok is ugy keszulnek, hogy: "Ford. Mert Kanadaban keszult." Es ezert vasarol Fordot...
Mindehez hozzajon az, hogy szamos Kinai ceg eleve amerikai kezben van, tehat a penz visszavandorol amerikaba (igy Kanadaba is jut belole dogivel). Arrol ne is beszeljunk, hogy ha megnezel egy mozifilmet az a penz Hollywoodba vandorol (igy pl. a kanadai Jim Carrey es Cameron Diaz haza tudja hozni onnan Kanadaba) vagy pedig ott van a Microsoft, aki rendesen hozza a beveteleket szerte a vilagbol. Cserebe Kanada arasztja el a vilagot a BlackBerry-vel. Kit erdekel, hogy Kinaban szerelik ossze, ha a bevetel Ontarioban landol? Boven teremt akkora gazdagsagot itt, hogy egy atlag dolgozo Kanadai fabol, helyben es kezzel keszult faragott asztalt vasarol 4 ezer dollarert es nem Tesco-s gagyit.
Na ez az, amivel 120%-ban egyetértek. Szvsz ma ez Mo. legnagyobb problémája, nem a gazdaság állapota, vagy a gyenge érdekképviseletünk, vagy a soha nem látott fokú hazug politika, vagy a társadalom megosztottsága (bár ez utóbbi sem kutya...).
És érdekes, hogy ennek ellenére csak siránkozik ezen mindenki (sajnos nem is mindenki), ahelyett, hogy félelmetes tempóban elkezdenénk tenni ellene: adórendszer módosítással, gyerektámogatási rendszer átdolgozásával, kommunikációs kampánnyal, szemléletváltásra való törekvéssel, előadásokkal stb. stb. és felnyitni végre az emberek szemét, hogy egy gyerek nem gyerek, két gyerek fél gyerek és így tovább.
A KSH honlapján megadottak szerint, 2007. jan-márc. hónapokban soha nem látott 11.000-rel lettünk kevesebben (3 hónap alatt!). A topic-cím azért is lesz lassan aktuális, mert nem lesz ki védjen és nem lesz kit védeni. Vagy majd az egymillió kínai megszervezi itt a maga védelmét azt csá...
On:
Ha majd (megint) 11-12 millióan leszünk, akkor lesz kiből sereget is szervezni, meg lesz kinek.
Vietnámot a Dél-Vietnámi véderő veszítete el, és nem az USA.
Ez azert hadaszatilag nem ilyen egyszeru szerintem, noha harcaszati szinten egyertelmuen igazad van.
Pl. a TET offenziva harcaszatilag hatalmas bukas volt az eszak-vietnamiaknak, de hadaszatilag tripla gyozelem: 1. USA szamara elfogadhatatlan veszeteseget okoztak (az nem kerdes, hogy 10-szer vagy 100-szor kisebbett, mint amit a tamadok szenvedtek, mert ez a tamadoknak elfogadhato veszteseg volt) 2. Az elso pont miatt annyira meggyengult a del-vietnami koalicios ero, hogy kb. 4 evnyi harc utan meg tudtak szallni 3. Sikerult szinte teljesen szetveretni a vietkong eroket, igy a vegso gyozelem utan nem kellett veluk osztozni a politikai hatalmon.
A srác testileg és lelkileg is jól van. Hozzjátartozóival kapcsolat OK! A kezét megműtötték és szépen kitakarították. A többi már személyiségjogokat sértene!