Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Elég sokat utaztam az utóbbi időben a 30-al és én nem vettem észre,hogy szólósítani lehetne(ha csak nem azt szeretnéd,hogy Enviro ölében üljenek a csinos egyetemista lányok :D).Ha csökkent is az utasszám,az a 130-nak köszönhető,mert-lehet,hogy a kertvárosiaknak tetszik-a belvárosi utasok utálják,mint a...Meg tapasztalataim szerint a 41,55,60-as is kevésbé kihasznált,mint a 30-as(de még a 26-ost is előbb szólósítanám,mint a 30-ast),akkor miért állandóan ezt akarod átalakítani?
Kuplung vagy váltó hibás busszal nekem is sikerült utaznom.
Kaposvár-Marcali között.
kb. fél óra késéssel ért be Kaposvárra, ott tájékoztatta a sofőr az utazni szándékozókat, hogy ő csak ott fog megállni, ahol felszálló is van. Egyébként csak lassít és le lehet ugrani a buszról.
Komolyan is vette a dolgot.
Érdekes volt nézni, ahogyan ugrálnak le a mamikák a mozgó buszból:)
Anno S.Janival tartottunk 13 szépségkirálynővel L'lorett de Mar-ba, amikor valahol Genova környékén egy hangos reccsenéssel megszünt a 4.-k fokozat a Neoplán 208-ban.
Egyest meg egyáltalán nem lehetett kapcsolni. Ez utóbbi kevésbé zavart mert addig se kapcsoltuk.
Volt még előttünk kb. 800 km, visszafelé meg még 1900 km.
Már azt hittem, hogy Uránból jött, de csak visszafelé láttam, elfértek rajta.
---
Van 2 Berkhof (?) az ipari úti tüke telepen, ahova már átköltözött a szemlézés, így viszont a Diófa utcából két felől akarnak beállni a garázsba, mert ugye csak minden második megy oda...
Ma délután az MIY-696-os kretyó 2-esként megbuggyant,váltóhibával még el-el ment,de a csak a Mohácsi útig:-) A mentesítőként küldött MJM-874 pár perc alatt megérkezett és a klíma is működött rajta! PIROS pont!! Egyébként ismerős látta múlt héten a sárga csuklóst is megdögleni...valamiért a csuklósok kevésbé bírják...?
Napjainkban, amikor a közterületeken bármerre is fordítjuk a fejünket, reklámokba botlunk, teljesen természetes, hogy a tömegközeledési eszközök is kívül-belül reklámfelületként is funkcionáltak. Nem volt azonban ez mindig így. Pécsett 1987-ben jelentek meg az első reklámok[...] Bővebben!Tovább »
A Citaro nagyon érdekes szerzet. Rengeteg leszállás jelző gomb van de nincs ajtóhoz rendelve így a sofőr nem tudja hol akarnak leszállni...
Ráadásul az okos német egy kb 1Hz villogással rak ki a műszerfalra egy nyalóka jelet és ennyi a jelzés a sofőr számára hogy le szeretnének szállni. A villogás is nagy ötlet mert mikor a sofőr 1 pillanatra odanéz lehet épp nem látszik, szóval ha folyamatosan jelezne többet érne... És nincs előre csengetési lehetőség sem, csak akkor jelez mikor már az ajtó záródik.
még csak rövidíteni sem kellene, a 2-es 10 km, 36 perc, ami még a domborzattal (ami mondjuk a 2-esnél pont nem olyan nagyon vészes) együtt sem egy komolyabb teljesítmény, és akkor erre jön, hogy ebből a 10 km-ből kettőt simán le lehet akasztani, plusz a villanyrendőröket is meg lehet úszni, ahogy te is írtad
csak az egyetemistáknál maradva: aki kollégista, az hétvégénként ha hazamegy, a megpakolt hátizsák miatt busszal kell, hogy menjen - ha egy hónapban kétszer hazamegy, az négy jegy, akkor már inkább megveszi a bérletet, amivel bármikor bárhova el tud menni, ha bevásárolni akar, ha zuhog az eső vagy ha kocsmázna stb. szóval az, hogy egy bringa kiváltja a havibérletet, az azért nem olyan evidens
Ezek a kerékpárosok amúgy koncentrálódtak most a kerékpárutakon. Kétszer voltam most a K20-ason és azt kell mondjam csapnivaló volt a kerékpárosok száma. Konkrétan senki se volt... A meleget már nem bírják. Gyenge népség, bezzeg mi 10km-es tájfutásokon 800 méteres szinteknél is rohantunk fölfele 40 fokban:) Régi szép emlékek az éger-völgyi környékről.
Ezért marad a többség annál. Elenyésző százalék szokik át a rendszeres bringára. Aki átszokik az nem is vett bérletet, rögtön az autóból ül át. Ha esik az eső akkor pedig a tömegközlekedők számát növeli. Ezért érdemes lehet a kihasználatlanabb mecseki viszonylatokon engedni a kerékpárszállítást.
Valószínű a kerékpárosok száma egy dimbes-dombos középvárosban annyit vesz ki a közcég zsebéből, amennyit bele is rak. Szekszárdon is így volt. Amikor elkezdtek lelkesen tekerni akkor növekvő bevételek voltak éppen, tehát abszolút nem látszott semmi.
Érdekes, én nem ezt látom. Bár lehet, hogy pont azok vették elő a bringákat, akik nem a K20 féle utakat használják, hanem inkább átmennek Orfűre, vagy fel a Mecsekbe.
(off: én ugyan nem mondtam, hogy bűn, én letekerem az évi 1200-1500 kilométeremet, de városban inkább maradok a tömegközlekedésnél, mert nem nagyon lehet sehova lerakni a bringát. Amúgy ha jó erőben van az ember, és tudja, hogy merre lehet gyorsan/rövidebben tekerni, Urán-Fehérhegy gyorsabb bringával. [Hársfa u.-Meszes dülő-Vadász u.-Jókai u.-Nagyvárad u.-Páfrány u. pl.])