Keresés

Részletes keresés

M41 2305 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25638
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25637

Hétköznap én még szóló 26-ost nem láttam.

Előzmény: vampeare (25635)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25636

Gondolom kihozták valamelyiket a MÉH-telepről.

Előzmény: lobbanórotor (25631)
vampeare Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25635

a 26 már most is szóló, nem? vagy csak hétvégén?

Előzmény: JLW-470 (25629)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25634
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25633

Ha ki-be dobálja az automatát akkor se terheléssel, se nagy távolságra nem célszerű menni.

 

Ilyenkor üresen csorogni kell.

 

Mindenkit leszállítasz, elakadás jelző bekapcsolva és szépen hazacsorogsz, Vmax 20-25 km/h-val.

 

Ha már nagyon-nagyon köszörül vagy csúnya hangokat ad, akkor sehová.

Telefon + vontató.

 

 

Előzmény: Dante001 (25632)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25632

Az oké, de ez egy automata váltó, ami talán picikét érzékenyebb az ilyenekre.

Előzmény: RIKA424 (25625)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25631

És melyik 266-ost tüzelték el? 

Előzmény: JLW-470 (25630)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25630

http://www.bama.hu/galerialp/69030

MMT-410-el mi történt,hogy fekete lett az "arca"?

JLW-470 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25629

Elég sokat utaztam az utóbbi időben a 30-al és én nem vettem észre,hogy szólósítani lehetne(ha csak nem azt szeretnéd,hogy Enviro ölében üljenek a csinos egyetemista lányok :D).Ha csökkent is az utasszám,az a 130-nak köszönhető,mert-lehet,hogy a kertvárosiaknak tetszik-a belvárosi utasok utálják,mint a...Meg tapasztalataim szerint a 41,55,60-as is kevésbé kihasznált,mint a 30-as(de még a 26-ost is előbb szólósítanám,mint a 30-ast),akkor miért állandóan ezt akarod átalakítani?

Előzmény: Törölt nick (25618)
MCA-001 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25628

Kuplung vagy váltó hibás busszal nekem is sikerült utaznom.

Kaposvár-Marcali között.

kb. fél óra késéssel ért be Kaposvárra, ott tájékoztatta a sofőr az utazni szándékozókat, hogy ő csak ott fog megállni, ahol felszálló is van. Egyébként csak lassít és le lehet ugrani a buszról.

 

Komolyan is vette a dolgot.

Érdekes volt nézni, ahogyan ugrálnak le a mamikák a mozgó buszból:)

Előzmény: RIKA424 (25625)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25627

Nyert.

Sajnos S.Jani ott maradt velük még 10 napig, én meg másnap jöhettem vissza egy másik busszal.

 

 

Előzmény: FOMA (25626)
FOMA Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25626

Pedig, ahogy ismerlek, szívesebben maradtál volna azzal a 13 szépségkirálynővel egy útszéli fogadóban.:-)

Előzmény: RIKA424 (25625)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25625

Váltóhibával jó ötlet tovább menni a kocsival?

 

--------------

 

Attól függ.

 

Anno S.Janival tartottunk 13 szépségkirálynővel L'lorett de Mar-ba, amikor valahol Genova környékén egy hangos reccsenéssel megszünt a 4.-k fokozat a Neoplán 208-ban.

 

Egyest meg egyáltalán nem lehetett kapcsolni. Ez utóbbi kevésbé zavart mert addig se kapcsoltuk.

 

Volt még előttünk kb. 800 km, visszafelé meg még 1900 km.

Megvontuk a vállunkat és végigmentünk.

Oda-vissza.

kez-577 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25624

Ezt nem tudom,de rángatott rendesen...üresen is továbbment Budai fele,de meddig jutott nem láttam.

Előzmény: Dante001 (25623)
Dante001 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 25623

Váltóhibával jó ötlet tovább menni a kocsival?

Előzmény: kez-577 (25620)
hory004 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25622

Már azt hittem, hogy Uránból jött, de csak visszafelé láttam, elfértek rajta.

---

Van 2 Berkhof (?) az ipari úti tüke telepen, ahova már átköltözött a szemlézés, így viszont a Diófa utcából két felől akarnak beállni a garázsba, mert ugye csak minden második megy oda...

Előzmény: kez-577 (25620)
W007W Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25621

nem csak a szólóból több van kevésbé feltűnő :D

 

Előzmény: kez-577 (25620)
kez-577 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25620

Ma délután az MIY-696-os kretyó 2-esként megbuggyant,váltóhibával még el-el ment,de a csak a Mohácsi útig:-)
A mentesítőként küldött MJM-874 pár perc alatt megérkezett és a klíma is működött rajta!
PIROS pont!!
Egyébként ismerős látta múlt héten a sárga csuklóst is megdögleni...valamiért a csuklósok kevésbé bírják...?

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25619

7.30-7.40 között van az a csoport, de vizsgaidőszakban eléggé megcsappant a számuk. Maga már nem köszön ha nővel van épp?

Előzmény: W007W (25615)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25618

Annyira örülök, hogy ennyivel elintézed. Milyen vizsgálataid vannak arra vonatkozóan, hogy agyament az ötlet?

Előzmény: JLW-470 (25612)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25617

Videó is van! 

 

Megjelentek az első reklámok a pécsi autóbuszokon - 1987. november

Napjainkban, amikor a közterületeken bármerre is fordítjuk a fejünket, reklámokba botlunk, teljesen természetes, hogy a tömegközeledési eszközök is kívül-belül reklámfelületként is funkcionáltak. Nem volt azonban ez mindig így. Pécsett 1987-ben jelentek meg az első reklámok[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

W007W Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25616

A Citaro nagyon érdekes szerzet. Rengeteg leszállás jelző gomb van de nincs ajtóhoz rendelve így a sofőr nem tudja hol akarnak leszállni...

Ráadásul az okos német egy kb 1Hz villogással rak ki a műszerfalra egy nyalóka jelet és ennyi a jelzés a sofőr számára hogy le szeretnének szállni. A villogás is nagy ötlet mert mikor a sofőr 1 pillanatra odanéz lehet épp nem látszik, szóval ha folyamatosan jelezne többet érne...
És nincs előre csengetési lehetőség sem, csak akkor jelez mikor már az ajtó záródik. 

Előzmény: hory004 (25605)
W007W Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25615

Eltűntek?  Reggelente tízesével csoportokba mennek a Kórház tér felől Egyetemváros felé...

Előzmény: hory004 (25604)
BPO-105 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25614

Itt megtalálható a tavaly decemberi összesítés + a hibrid, a cseh csuklós, és az 5 nemRába-Volvo.

Előzmény: RIKA424 (25607)
vampeare Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25613

még csak rövidíteni sem kellene, a 2-es 10 km, 36 perc, ami még a domborzattal (ami mondjuk a 2-esnél pont nem olyan nagyon vészes) együtt sem egy komolyabb teljesítmény, és akkor erre jön, hogy ebből a 10 km-ből kettőt simán le lehet akasztani, plusz a villanyrendőröket is meg lehet úszni, ahogy te is írtad

 

 

csak az egyetemistáknál maradva: aki kollégista, az hétvégénként ha hazamegy, a megpakolt hátizsák miatt busszal kell, hogy menjen - ha egy hónapban kétszer hazamegy, az négy jegy, akkor már inkább megveszi a bérletet, amivel bármikor bárhova el tud menni, ha bevásárolni akar, ha zuhog az eső vagy ha kocsmázna stb. szóval az, hogy egy bringa kiváltja a havibérletet, az azért nem olyan evidens

Előzmény: hory004 (25609)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25612

"A 30-as szólósítható emiatt már."

 

Mostanában elég agyament ötleteid vannak(remélem a Tükének ennél is lesz annyi esze,hogy ezt megint megvétózzák)...

Előzmény: Törölt nick (25581)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25611

Ezek a kerékpárosok amúgy koncentrálódtak most a kerékpárutakon. Kétszer voltam most a K20-ason és azt kell mondjam csapnivaló volt a kerékpárosok száma. Konkrétan senki se volt... A meleget már nem bírják. Gyenge népség, bezzeg mi 10km-es tájfutásokon 800 méteres szinteknél is rohantunk fölfele 40 fokban:)  Régi szép emlékek az éger-völgyi környékről.

Előzmény: hory004 (25609)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25610

Ezért marad a többség annál. Elenyésző százalék szokik át a rendszeres bringára. Aki átszokik az nem is vett bérletet, rögtön az autóból ül át. Ha esik az eső akkor pedig a tömegközlekedők számát növeli. Ezért érdemes lehet a kihasználatlanabb mecseki viszonylatokon engedni a kerékpárszállítást.

 

Valószínű a kerékpárosok száma egy dimbes-dombos középvárosban annyit vesz ki a közcég zsebéből, amennyit bele is rak. Szekszárdon is így volt. Amikor elkezdtek lelkesen tekerni akkor növekvő bevételek voltak éppen, tehát abszolút nem látszott semmi.

Előzmény: hory004 (25609)
hory004 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 25609

Érdekes, én nem ezt látom. Bár lehet, hogy pont azok vették elő a bringákat, akik nem a K20 féle utakat használják, hanem inkább átmennek Orfűre, vagy fel a Mecsekbe.

 

(off: én ugyan nem mondtam, hogy bűn, én letekerem az évi 1200-1500 kilométeremet, de városban inkább maradok a tömegközlekedésnél, mert nem nagyon lehet sehova lerakni a bringát. Amúgy ha jó erőben van az ember, és tudja, hogy merre lehet gyorsan/rövidebben tekerni, Urán-Fehérhegy gyorsabb bringával. [Hársfa u.-Meszes dülő-Vadász u.-Jókai u.-Nagyvárad u.-Páfrány u. pl.])

Előzmény: Törölt nick (25608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!