Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25582

Igen, a 30-ason nagyon csodálkozom, bár 2 éve már nem azon járok de régen elképzelhetetlen lett volna. 8 perces követés mellett is állandóan tele volt. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25581

Csak, hogy tisztán lásd. A 3-4 perces felváltott csuklós-szóló követés kell az Egyetemvárosba. Ezen vitázhatunk még, de látványosan segített a sűrítés és kialakította az egészséges utasáramlást. A 30-as szólósítható emiatt már. Ha kiveszed, akkor a 2-esről lemaradás lesz.

 

A 4-est kell tehermentesíteni, de nincsen kisebb zsúfoltság Egyetemvárosban sem. Vannak gyengébben terhelt járatok a vonali egyenetlenségek miatt, de ez a 4-esen is ugyanúgy előfordul.

 

A 4-es betétezés nehéz ügy, elég nagy a zsúfoltság a Zsolnay úton is... Ennek az oka még ismeretlen számomra, de valószínűnek tartom, hogy még nem értették meg az utasok, hogy a Belvárosban is átszállhatnak Vasas felé. Egyre többen átszoknak amúgy, de a berögződések feloldására sok időt kell hagyni.

Előzmény: W007W (25576)
W007W Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25580

Most már egyre többfelé :) De a 4-4Y-ról is hiányzik a kapacitás és jobban mint a Szigetiről, azért ott csak több van. 

 

Sorry nem tudtam. 28+26A-nak akkor több értelme lenne vagy egy busszal vagy nem eggyel. 
Búza térig meg lehet hogy tényleg csak egy lesz, de annak se tudom igazán mi értelme, se egyetem nyáron semmi.

Előzmény: Törölt nick (25578)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25579

Ilyen viszonylatjelzések nem léteznek. Ezek belsős információk. Ne keverd meg az embereket.

 

Így olcsóbb, így van közvetlen összeköttetés a Belváros és a peremkerületek között. Néhány csonkamenetről van szó, ami a ritkább 25-26-osokat egészíti ki. Nem bonyolult.

Előzmény: W007W (25577)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25578

A Szigeti útról nagyon is hiányozna az a kapacitás. Nem tudom te hol vezetsz :)

Előzmény: W007W (25576)
W007W Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25577

27A Uránváros - Búza tér

28C Borbálatelep - II-es rakodó

 

ezeket vajon hogy sikerült kitalálni?

W007W Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25576

A 20,120 nem oldja meg a 4-4Y problémáját mivel nem utaznak vele annyian mivel nem megy a Vásárcsarnok felé. Most mellesleg nem egy teljesen azonos indulási idő van 4-120 vajon miért?

A 27-28 mivel úgy is csak csúcsban jár nyugodtam mehetne az Árkádig a 4-es útvonalán a Szigeti útról nem hiányozna a kapacitás. 2-2A bőven elegendő a 25-26 kiegészítve.

 

De pl valami hasonló megoldás is lehetne:

 

Előzmény: Törölt nick (25565)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 25575

Milyen megfontolásból kapcsolták át azt a lámpát?

Előzmény: JLW-470 (25567)
vampeare Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25574

off az külön szép, hogy a két kép között 2 év telt el, de a belső sávot nem sikerült normálisan leaszfaltozni és/vagy normálisan lefesteni on

Előzmény: vampeare (25573)
vampeare Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25573

így van. kétkedőknek:

 

Előzmény: FOMA (25571)
hory004 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25572

Pedig a 6-os is két sáv, csak nem arra megy :)

Előzmény: vampeare (25568)
FOMA Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25571

A leírás az Alsómalom - Rákóczi - Felsőmalom kereszteződésről szól.

Előzmény: < R o d o l f o > (25569)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25570

Most.

Előzmény: < R o d o l f o > (25569)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25569

 Az Árkád építésekor megváltozott a kereszteződés. Előtte lévő időszakra stimmel a leírás.

 

vampeare Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25568

az Alsómalom utcán egy sáv megy csak a 6-oson jobbra, a másik kettő balra (és egyenesen) kanyarodó sáv

Előzmény: hory004 (25562)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25567

Persze eddig is volt,de a lámpa-átkapcsolás óta még nagyobb dugó van délutánonként(és a buszok is jó pár perc késést összeszednek itt)

Pl 33-as ugye papíron 7perc a Búza térig,a valóságban meg majdnem a duplája délutánonként

Előzmény: Törölt nick (25564)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25566

Erre gondoltam én is,csak nem jól fejeztem ki magamat. :)

Előzmény: E N V I R O 500 (25561)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25565

1., A Rákóczin nem a buszok okozzák a dugót és a késést

2., A késések egy nagyon rövid intervallumban jelentkeznek

3., Újhegyre a 15 percezés elég délután

4., A 33-as 15 percenként jár és érinti a legnagyobb utasforgalmat adó Árkádot, nem értem mit nem értesz

5., A 20-asokkal lehet kicsit játszadozni, de nem sokat fogunk érni vele ahogy látom elsőre. Talán azt meg lehet csinálni még, hogy a 120-as mellé 30 percenként még valamit ki lehet vinni, így akkor a 15 perces plusz meglenne. Ezeket 4-6 percre lehet hangolni. A Meszesi szakaszon a 2A tovább küldhető csúcsidőben Hősök terére. Ezzel lehet megúsznánk a délutáni csúcsban a 4-es csuklósítását.

 

Így nézne ki Uránból:

 

120 - 00

4     - 04

4Y   - 10

33   - 15

4     - 19 

4Y   -  25

 

stb.

 

Itt a probléma, hogy 6 percre megy a 4Y, de ezen lehet finomítani, ez csak egy skicc... Tehát csúcsidőben minden második 33-as kimegy uránba.

 

Előzmény: hory004 (25559)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25564

Általános szokott ez lenni, te is tudod...

Előzmény: E N V I R O 500 (25561)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25563

Kedves Uram! 

 

105-ös a periódus. Nem fér bele 10mp többlet annak az iránynak. Sajnos itt az alap struktúrának kellene változnia...

Előzmény: hory004 (25562)
hory004 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25562

Na de, hogyha telezöld és szemből nem jön semmi, akkor jobban kéne ürülnie, nem teljesen beállnia...

 

A Rákócziról kéne hosszabb zöld a 48-as tér felé. Egy 10 mp-vel korábban kéne zöld, elvileg lehetséges, mert az Alsómalom u.-ból a két sávon gyorsabban elfogynak.

Előzmény: E N V I R O 500 (25561)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25561

Nem a fázis változott, hanem telezöld lett a Hal térnél.

 

 

Fonódik a hálózat :))))

 

 

Előzmény: JLW-470 (25560)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25560

"Arra lennék még kíváncsi, hogy mit lehetne kiszedni a Rákócziról, mert délutánonként benne van simán egy 5-6, de néha 8 perc késés."

 

Sztem azóta vannak ezek a nagyobb késések délután(és hatalmas dugók),amióta valamelyik nagyokos megváltoztatta a Rákóczi úton az Árkád előtti lámpák fázisait.

Előzmény: hory004 (25559)
hory004 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25559

A 43-asok régen is tömve voltak délutánonként, Újhegyre lehet, hogy kéne a 12 perc, de Hősök Terére fölösleges. Az árkádnál valószínűleg az eredetileg a Zsolnaytól utazók miatt vannak többen, de ha az uránból a vásárcsarnokig utazókat (Értsd: hiába van ott a 22-23-24, ha nincs benne a megálló nevében, akkor azt nem fogják használni) le lehetne szedni, csak azzal meg az a baj, hogy a 20-ast meg meg kell hagyni a Zsolnay fele.

Esetleg ha vannak nyilvános, (vagy akár privátban) adatok a 20-asok kihasználtságáról, akkor azokból összelehetne rakni, és a 20-41-120-42 sor is adna egy negyed órás követést pluszba.  A 33-ast nem igazán értem, akkor már inkább a 27-28.

--

Arra lennék még kíváncsi, hogy mit lehetne kiszedni a Rákócziról, mert délutánonként benne van simán egy 5-6, de néha 8 perc késés.

Előzmény: Törölt nick (25558)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25558

Valamit segítene rajta egy normális 20-asmenetrend valóban. A 41-42 szinte semmit sajnos. Csúcsban kivihető valami, de akkor már a 33-ast vinném. Az esetleg segíthet. Kicsit billegtetni kell 4-6 percre. (ugyanúgy lesz eseti lemaradás)

Előzmény: hory004 (25557)
hory004 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25557

Mondjuk egy normális 20-as menetrend* segítene rajta. Meg a 41,42 kivitele uránba, esetleg több 104-es mint a 27-40-eseknél, csak ez kérdés, hogy kilométerben mennyivel több, meg hogy a sofőrök torkán mennyire lehetne lenyomni.

 

Amúgy ez még anno hasra ütés szerűen keletkezett, vagy van vmi oka, hogy ennyire össze-vissza. 

Pl. Hétvégén szép ütem a 80 perc (tudom, nem is kell több), de kicsit vicces, amikor van hét közben 20 perces is, ami úgy jön ki, hogy a hogy 16:07-kor egyszerre indul 20A (A) és 120 (F) a hőerőműtől. A 20A jön előbb, mert ugye elvileg ugyanannyi idő mind kettő betérés, de a 20A-nak két perccel előbb kell a 48-as téren lennie.

Előzmény: Törölt nick (25556)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25556

Mondjuk az Y-os a cinkesebb verzió. Nem tudom mit lehet vele kezdeni. Erre még vannak egyéb verziók.

Előzmény: BPV-093 (25553)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.22 0 0 25555

És most mit tegyünk? :) Most csuklósítsuk azonnal, vagy jó lesz szeptembertől? Számítani lehetett rá, hogy rengeteg utast elvisz majd a 4-es. A fonódó hálózattal csökkent a terhelése, majd ismét nőtt. Értjük, ezért dolgozunk rajta. Ha minden jól megy akkor szeptembertől mehet a csuklós.  

Előzmény: BPV-093 (25553)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 25554

PaP annak idején kiszámolta nekem, hogy több férőhely jut az utasokra. Csak a szemét gyakorlat megint mást mutat.

Előzmény: BPV-093 (25553)
BPV-093 Creative Commons License 2014.05.21 0 0 25553

Ma Uránvárosból a 14.27-kor induló 4Y járat: Szőnyi utcánál 1 fő utaslemaradás, Műjégpályánál 2 fő utaslemaradás, Megyeri út 1 fő utaslemaradás... (a járat borzalmasan kitömve), utána már szálltak le így a többi megállóban már felfértek a heringjáratra. A tömegnyomor szitu minden nap hasonló (és a nap bármely időszakában előfordulhat 6.30 - 17.30 között a 4-4Y vonalon.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!