A legnagyobb konkurenciámnak ilyen gépe van.2003-as az autó,nagyon meg van vele elégedve.Ezzel hordja a traktorokat,gépeket,a melósait,sőt télen egyszer még tolólapot is csinált rá!:-))))))))
De ha ilyenből jót akarsz venni az nem 2 milla.....
nagyon, a vvti motor nagyon agyon van bonyolitva, és én bárhogy probálkoztam a fogyasztás leszoritásával nem nem sikerült mert ha lassanmész nem forgatva a motort az elektronika átálitja a motrt hogy erös legyen több üzemanyagot fecskendez ,tovább van nyitva a szelep és ugyan az lesz a fogyasztás, átkell csrélni a kocsit egy régbbi motorosra azzal lehet sporolni az még nem vvti motor a haverom aszt mondja nem lehet azt a motort széthajtanise olyan jo kostrukcio.
Hát persze!Ilyen szart csak itt lehet eladni,de ide ez kell na,ez van.Megbízható,olcsó azt ennyi.Csak ezt akartam mondani,meg azt,hogy akkor ment nagyon a suzukinak,mikor voltak ezek a kis fosok és szerintem ezt most is el lehetne adni.
Nekem sosem volt és nem is lesz,mert az én szemeben nem való semmire.Még egy rohadt traktor se fér bele....:-))))))))))
Áfával mindjárt 2.125.000,- Ft. Szerinted mennyit tekertek vissza az órából, hogy most 226.000 km van benne? Meg mintha valami matrica lett volna a puttonyra ragasztva. Kicsit olyan ÉMÁSZ-os autó benyomását kelti bennem... :)))))))
Szerintem meg az a baj hogy a nép úgy lelett vive a béka segge alá anyagilag, hogy a Suzuki pinaszőr a kirájjj meg a kínai fűrész.......... :-))))))))))))))))) Csak a keleti szegény népekre tudják ezeket a bádogfosokat rásózni sehol máshol nem kellenek a f*sznak se......
utánanéznék a Rendőrség statisztikájában hányan haltak meg suzukikban és hányan egyéb típusokban.... :-((((( mondjuk BMW-kben....
Szerintem meg szétcseszetten is többet ér mint egy biztos halál újonnan... :-))))))))
És szerintem a Dízel nem eszi le a hajamat, persze nyílván mindenkinek másra kell az autó ezeket munkára is lehet fogni nem csak sétakocsikák.... szerintem..
a dácsia dusztert nagyon szeretnék magamnak a hazai utakra igen jo a kissebb dizellel kétkerék hajtással ,a vagoneren nem gyözzük a kerekeket javittatni aszar utak miatt!!
Csak nem tudom figyelted-e mostanság a hirdetéseket:nincs pár éves jó állapotú használautó.........vagy ha igen,majdnem annyiba kerül mint az új....:-(((((
Ezt értem,de új autóról volt szó,nem egy 10 éves szétcseszett "terepjáróról",ami leeszi a hajadat és nem tudod tankolni.Átlagemberekről beszéltünk és új autóról.
én a motorok fogyasztását nehezményezem a 16 szelepes gép a régihez képest többet eszik nekünk az uj tipusu motorral készült vagoner van, a sogrnak egy évvel öregebb régi tipusu 1,3 asa , amiénk 6,3/100km az övé 5,5 légkondival , elötte 1000 es svift volt4,5/100 nagyon szerettem ,pakolni viszont nem lehetett bele, hogy miért nem dogozták át a belsejét hogy lehessen bele pakolni hát nem értem!
Szebbnek szebb,sokkal biztonságosabb,de viszonylag sok vele a gond.Leginkább elektronikusan.Viszont 3 milla körül van az ára.Az már sok egy átlagembernek,akkor is ha a forint gyengült,az adó emelkedett,satöbbi.Lecsúsztunk rendesen,azok akik a kis swiftet vették(például anyám-tesóm),csak sóvárogva nézik az újat.....:-(((((((((
Ilyenkor mindig az jut eszembe, amikor a stifteket elkezdték gyártani, mennyibe kerültek . És ráadásul akkor volt egy cég, amelyik importált SOKKAL olcsóbban amcsi stifteket, mint a "hazai", Geo Metro néven . :-)))