Mai ténykedés a Malaccal.Össze is hasogattam,de van még egy ilyen rönk,amit el kell intéznem.Kb. 3 óra alatt kész lettem vele,kényelmes tempóban.Adtam a gépnek egy vadi új láncot,úgy vágott,hogy csak na!
Sosem lehet tudni.Mivel garancia nincs hozzá,ezért lehetséges,hogy nem túl tiszta az eredete.Esetleg az is lehet,hogy nagyon kell neki a pénz és nem ér rá várni az ajánlatokra.Ha nem hamisítvány és nincs nyoma bármilyen gányolásnak,akkor meg kell venni.
Te én nem akarlak bántani,de ez soha a közelébe se lesz a swiftnek MEGBÍZHATÓSÁG szempontjából.
Félre ne érts,nem vagyok swift-fan,sőt régebben még kicsit le is néztem a suzukisokat(már nem),és nagyon sokat vezettem már,nagyon sokféle autót(mostani kocsimba is belenyomtam 203 ezret,az előzőbe meg 238-at-előtte a zsigába 140-et,előtte meg a tököm tudja mennyit)de sajnos tényleg el kell ismerni,hogy ritka az ilyen igénytelen-megbízható-olcsó üzemeltetésű autó.Kicsit kényszeredetten de el kell ismernem.
Szerintem tuskózásra jobban járna egy ebből az árból kijövő használt , minél nagyobb géppel.Te is tudsz neki segíteni , hogy ne vacakot vegyen.Szokott lenni az Expresszen Stihl 441-es , 460-as , 066-os stb. de Husiból is jobbnál jobbak. Ezen az áron már lehet jókat kapni. Ha meg csak tuskózásra kell bizony a kisgépekkel nem sokra megy. Én rábeszélném egy nagy Husira vagy Stihl -re ha az én ismerősöm lenne az biztos. Persze ha mindenáron újat akar akkor nincs mit tenni.
Azért ez nem egészen igaz. Nekem is volt, sokat bír, de azért kormányművet kellett benne cserélni, vízpumpát többször, termosztátot HÁZASTÓL, mert a gyári szar, és végül az 1.4 MPi Skodát gyorsulásra NAGYON elporolja az 1.3-as stift. A végsebességük meg egyforma . És 800 kiló, tehát annyira nem papír .
hat évesen mindenféle javitás nélkül vittük müszakira és tizpercig alig volt benn és már hozták is pedig mindenre rá állitoták de nem logott nem lötyögött semmi rajta ez a szuzuki már nem a régi pehely sulyu gépek közé tartozik 960kg a sulya légzsákok körkörös oldal ütközés védelem , vas csövekkel van körbevéve az utastér, nagy elönye a jol variálhato utastér pl 150 bolyler dobozostol befér három ember mellé, hát ennyi.
Nem nagyon, de van. És van karosszériája, és nem csak egy személyel tud menni, hanem némi súllyal is, autókinézetű. Felicia . Nem mert ilyen van.., hanem ezért van ilyen . : )
Pedig olyanok és nem csak duma.Én se hittem el.Különben az autó egy nagy rakás sz@r,mert zörög össze-vissza minden rajta,becsapod az ajtót és negyed óráig visszhangzik,tiszta műanyag az egész,múltkor elmentem vele 50 kilóméterre és végig halálfélelmem volt benne,mert olyan érzésem volt mintha a földön ülnék és úgy megy ez a kis fosrakéta mint a disznó.De egyet biztosan mondhatok:ez nem romlik el.Bármikor minden átnézés nélkül el mernék vele indulni bárhová,akármilyen messzire is csak benzin legyen benne.Nem nagyon van ilyen megbízható autó.
Hát ezt mondom...ilyen kocsi most pillanatnyilag nincs a suzukinál.Ismerek egy pécsi taxist,aki 470000-et rakott at 1.3-as suzukiba,komolyabb gond nélkül......3 év alatt!Azért ez még egy mercitől sem lenne rossz!
Én sose lepődtem meg a kis ,,kapitalista trabantok" motorjának királyságán, hiszen ha jól tudom Suzukiék alapból patinás Motorkerékpár gyártók, és már jóideje gyártanak 4 ütemű nagy motorokat, megkell nézni azoknak milyen motorja van, sőt épp az volt a baj a Suzikkal hogy jó erős motor a papír kaszniban, mondjuk itt főleg az 1.6 GLX-ekre gondolok, de egyenes úton megy mindengyik mint a süket..... csak ha csatt van akkor takony lesz belőle meg az utasaiból is....és nem kell kamionnal ütköznie elég egy más jobb karosszériájú autóval pl. egy volvo vagy BMW-vel.... persze ha nem jön be ilyen nagy gubanc akkor nincs gond velük valóban gazdaságos kisautók minimális szervízigénnyel....
Azok a Transitok elnyűhetetlenek az biztos, de engem ez nagyon meglep, hogy a kis papír Szuzukik ilyen igénytelen hálás jószágok. Olyan kis viccesnek, törékenynek néznek ki. :) Erre megint mit lehet mondani..... Japán :) még ha nem is az autógyártás csúcsa. Mondta már más is, ismerősi kőrben is, hogy nincs vele gond. Nem tudnám megszeretni, de ha választanom kéne, inkább egy kis Szuzi, mint egy pdtdi. A Szuzival legalább eljutok ahhová indulok.
1000 cm3 jó ha a generátort meg a vízpumpát meg tudja hajtani. Tényleg nagy igazság, hogy a kis köbcenti fogyasztásügyileg visszafelé is elsülhet, ha csak nyöszörög a kis motor, erő meg sehol, viszont az üzemanyagot kéri. És az is igaz, hogy kis motorból teljesítményt, fordulatnöveléssel lehet kihozni.
Haveromnak van ilyen 1000 diesel Daihatsuja, hogy Cuore-e azt nem tudom, azt mondja, ha nagyon tiporja, képes majdnem 5 lityót meginni, viszont az utazója 80-nál véget ér. :):)
Vennem kellett 14-es felnit, mert ilyen méretű téligumihoz jutottam hozzá, ill. dolgoztam érte. Egy Carina-ra kellett a felni, és a Szuzi felnimérete ugyan az 54-es lyukközéppel. Hát keresgélésem során láttam Szuzi felnit..... mit mondjak róla..... :):):):):) Aztán gumisok tanácsára, akik azt mondták, ha jót akarok magamnak, adjak érte többet, de vegyek Toyota felnit. Hát van különbség..... Ez mondjuk nem mentség az utak minőségére.
Hát törekedni kell rá hogy legalább részvényesei legyünk ennek az üzletnek, pláne ha engedik, mer ha nem akkor hattyúk...... Basz.....hattyúk! :-))))))))
Csakhát az a helyzet hogy az úgy nem okés ha te otthon is megtudod bütyülni az autót....mert akkor a szerelőkkel mi lesz...... Az a jó ha hülye vagy hozzá mert akkor kénytelen vagy szervízbe vinni meg az is jó ha az elektronika is szarakodik mert akkor annak javításáért is jól lelehet húzni....
aza véleményem hogy a 90-es években érték el a motorok a fejlödésük tetöfokát mert még nem voltak tul elktronizálva de már az egyszerü elektronikájuk megbizhatová tette öket