Szerintem csak a tieden,mert még senki nem panaszkodott ilyenre.
Nálam már kapott rendesen a masina,semmi gond vele.Annyi a hibája a 941C-nek,hogy szerintem kicsi rajta a rönktámasz.Vastagabb rönköknél(lejjebb a fotó)jól jönne egy kicsivel nagyobb rönktámasz.Olyan,mint a 410-es szériánál.
Ha ilyen marad a gép még sokáig, meg leszek vele elégedve.Egy dolog bosszantó, előbb kiszívja az olajat,mint a benzint.Ezért kicsivel kevesebb benzint kell bele tölteni.El képzelhető hogy ez csak az én gépemen fordul elő.
Katalizátoros, oldalsó láncfeszítésű, van rajta rönktámasz, és állítható olajpumpa, és 325 láncosztású. Bár lehet hogy ezek közül már van a 410-essen is valamelyikből.
Pici,nem pici,viszonyítás kérdése.Pörgös,könnyű nem fárad el az ember,ha egész nap dolgozik vele.Persze nem egy döntőfűrész,39 ccm,2.5 lóerő.Szerintem korrekt masina,aki ilyet vesz,nem bánja meg.
Én is két napja vágtam a 410-cx-el 2 köböt össze.Így már 4 liternél járok a bejáratással.Még 4 litert elhasználok, és talán meg is lesz a bejáratás.
Ma hazamentem, és elővettem a 290-est.Volt félre téve egy 35 centis rönk valamiért.Gondoltam elvágom, hát volt különbség a kicsihez képest.De nem baj, megtartjuk a kicsit! :-)
Akinek gép kell és ezt kihagyja,au vessen magára.Engem csak az oldalán lévő puttony zavar,viszont a használat közben nem hinném,hogy zavaró.A rugós indítás viszont magáért beszél.
Mai ténykedés a Malaccal.Össze is hasogattam,de van még egy ilyen rönk,amit el kell intéznem.Kb. 3 óra alatt kész lettem vele,kényelmes tempóban.Adtam a gépnek egy vadi új láncot,úgy vágott,hogy csak na!
Sosem lehet tudni.Mivel garancia nincs hozzá,ezért lehetséges,hogy nem túl tiszta az eredete.Esetleg az is lehet,hogy nagyon kell neki a pénz és nem ér rá várni az ajánlatokra.Ha nem hamisítvány és nincs nyoma bármilyen gányolásnak,akkor meg kell venni.