hat évesen mindenféle javitás nélkül vittük müszakira és tizpercig alig volt benn és már hozták is pedig mindenre rá állitoták de nem logott nem lötyögött semmi rajta ez a szuzuki már nem a régi pehely sulyu gépek közé tartozik 960kg a sulya légzsákok körkörös oldal ütközés védelem , vas csövekkel van körbevéve az utastér, nagy elönye a jol variálhato utastér pl 150 bolyler dobozostol befér három ember mellé, hát ennyi.
Nem nagyon, de van. És van karosszériája, és nem csak egy személyel tud menni, hanem némi súllyal is, autókinézetű. Felicia . Nem mert ilyen van.., hanem ezért van ilyen . : )
Pedig olyanok és nem csak duma.Én se hittem el.Különben az autó egy nagy rakás sz@r,mert zörög össze-vissza minden rajta,becsapod az ajtót és negyed óráig visszhangzik,tiszta műanyag az egész,múltkor elmentem vele 50 kilóméterre és végig halálfélelmem volt benne,mert olyan érzésem volt mintha a földön ülnék és úgy megy ez a kis fosrakéta mint a disznó.De egyet biztosan mondhatok:ez nem romlik el.Bármikor minden átnézés nélkül el mernék vele indulni bárhová,akármilyen messzire is csak benzin legyen benne.Nem nagyon van ilyen megbízható autó.
Hát ezt mondom...ilyen kocsi most pillanatnyilag nincs a suzukinál.Ismerek egy pécsi taxist,aki 470000-et rakott at 1.3-as suzukiba,komolyabb gond nélkül......3 év alatt!Azért ez még egy mercitől sem lenne rossz!
Én sose lepődtem meg a kis ,,kapitalista trabantok" motorjának királyságán, hiszen ha jól tudom Suzukiék alapból patinás Motorkerékpár gyártók, és már jóideje gyártanak 4 ütemű nagy motorokat, megkell nézni azoknak milyen motorja van, sőt épp az volt a baj a Suzikkal hogy jó erős motor a papír kaszniban, mondjuk itt főleg az 1.6 GLX-ekre gondolok, de egyenes úton megy mindengyik mint a süket..... csak ha csatt van akkor takony lesz belőle meg az utasaiból is....és nem kell kamionnal ütköznie elég egy más jobb karosszériájú autóval pl. egy volvo vagy BMW-vel.... persze ha nem jön be ilyen nagy gubanc akkor nincs gond velük valóban gazdaságos kisautók minimális szervízigénnyel....
Azok a Transitok elnyűhetetlenek az biztos, de engem ez nagyon meglep, hogy a kis papír Szuzukik ilyen igénytelen hálás jószágok. Olyan kis viccesnek, törékenynek néznek ki. :) Erre megint mit lehet mondani..... Japán :) még ha nem is az autógyártás csúcsa. Mondta már más is, ismerősi kőrben is, hogy nincs vele gond. Nem tudnám megszeretni, de ha választanom kéne, inkább egy kis Szuzi, mint egy pdtdi. A Szuzival legalább eljutok ahhová indulok.
1000 cm3 jó ha a generátort meg a vízpumpát meg tudja hajtani. Tényleg nagy igazság, hogy a kis köbcenti fogyasztásügyileg visszafelé is elsülhet, ha csak nyöszörög a kis motor, erő meg sehol, viszont az üzemanyagot kéri. És az is igaz, hogy kis motorból teljesítményt, fordulatnöveléssel lehet kihozni.
Haveromnak van ilyen 1000 diesel Daihatsuja, hogy Cuore-e azt nem tudom, azt mondja, ha nagyon tiporja, képes majdnem 5 lityót meginni, viszont az utazója 80-nál véget ér. :):)
Vennem kellett 14-es felnit, mert ilyen méretű téligumihoz jutottam hozzá, ill. dolgoztam érte. Egy Carina-ra kellett a felni, és a Szuzi felnimérete ugyan az 54-es lyukközéppel. Hát keresgélésem során láttam Szuzi felnit..... mit mondjak róla..... :):):):):) Aztán gumisok tanácsára, akik azt mondták, ha jót akarok magamnak, adjak érte többet, de vegyek Toyota felnit. Hát van különbség..... Ez mondjuk nem mentség az utak minőségére.
Hát törekedni kell rá hogy legalább részvényesei legyünk ennek az üzletnek, pláne ha engedik, mer ha nem akkor hattyúk...... Basz.....hattyúk! :-))))))))
Csakhát az a helyzet hogy az úgy nem okés ha te otthon is megtudod bütyülni az autót....mert akkor a szerelőkkel mi lesz...... Az a jó ha hülye vagy hozzá mert akkor kénytelen vagy szervízbe vinni meg az is jó ha az elektronika is szarakodik mert akkor annak javításáért is jól lelehet húzni....
aza véleményem hogy a 90-es években érték el a motorok a fejlödésük tetöfokát mert még nem voltak tul elktronizálva de már az egyszerü elektronikájuk megbizhatová tette öket
Hmm. Nekünk 13 éves a Suzukink. Az asszony jár vele. 1.3-as. 260.000 táján jár, eddig a kötelezőn kívül 1 db kuplungbowden és 2 féltengelycsukló lett cserélve. Ebben is van klíma, de ez fel is megy a dombra. Elég gyorsan. Az én autóm pedig egy Transit. 1999-es. És még 350.000 után is csak a vízpumpa lett cserélve.
Elvileg ugyanolyan jó mint a METRO-s A NYíregyházai eladó úriember állítása szerint, és asszondja ő is 2 év garanciát ad illetve a gyártó, ha nincs messze Hajdúsámson, ad számlát stb, akkor egyértelműen megér egy Próbát, ez a műszer az különben:
Valahogy ezt a véleményt vártam. A NIva-nal is ugyanezt írták hogy a régi 1600-ak voltak a jobbak felfüggesztésileg meg mindenhogyan, lomhábbak voltak asszondják de volt bennük anyag. Szóval akkor UAZ Parancsnokinál is ez a helyzet, hogy egy régi rohadásmentes darab a kirájj belőle.... :-)
izlések és pofonok különböznek nem tudtad??? az igazsághoz azis hozzá tartozik hogy 8 éve használok szuzukikat az országot járva még alkatrészt két elsölámpa izzon háromdarab hejzet jelzö izzon kivül ja ablktörlö lapátot is és szerviz anyagon kivül nem vettünk neked milyen van ?és hogy vásároltál alkatrészeket amugy jol elvagyunk ugy érzem magam mintha a láncfürész topikban lennék hihi haha
egyszer teszteltem a cégnek egy ilyen ujfajta uaz-t 2,7 benzines zil motor feliratost, lemeztetőset hát megkell mondjam ujnak jobb komfortosabb mint a régi, de terepre majdnem alkalmatlan a régi tipusokkal az öszessel jártam vagy 10évet, de ezaz uj igazi szar ,meglátta a sarat oszt neki az ároknak, csuszkált keresztbe kasba holide dol oda akart az árokba esni ,másnap vissa adtam a fönöknek hogy csesztessen vele valaki mást, ugy szar ahogy van
stift 1.0-ban klíma ??? Ez nálam kimeríti a mazochizmus fogalmát !! Minden emelkedőn feltoltátok ? Annál nagyobb szutyok csak egy van: Daihatsu Cuore 1.0D. Már a hangja is olyan, de OLYAN !! Egyszer mentem vele vagy 50 kilómétert. Állandó frászban voltam, mert ki akartam cserélni a negyedik gyertyát, hogy menjen az a henger is . :-))))))) .
Ez így nem igaz, szerintem. Én azt akartam mondani, hogy amiket én láttam, áttételezve volt. De egy másfél kW feletti motorra direktben is feltehető, ha AHHOZ van a kúp méretezve .
Vannak az Új Hunterek, de hogy azok mennyire vannak lebutítva a régiekhez képest, hogy hoznak e e be belőlük, meg mennyibe vannak ez mind rejtély....előttem.
Nekem ez is bejön, bár ezek tényleg qrva sokat zabálnak.....és alkatrészt azt vadászni kell hozzá, de akkor is nagyon teccik ha rendben van műszakilag akkor nagyon állja a sarat erdőn.....