Hát ha újra beindul, akkor gondolom, nem a maradék 280-asokkal fogják. Márpedig ha nem azzal, akkor kényelmes és hosszú útra való buszokkal. Akkor még én is néha rászánnám magam, és busszal mennék.
győrbe kéne közvetlen buszt indítani Nyíregyházáról, a 14,5 méteres Neoplanjukkal, vagy az "új" Mercijükkel.
Hm, újra próbálkoznak vele... A 90-es évek eljén valamikor már csinálták ők a Pesti járatot. Állításuk szerint ők indítottak először buszt(közvetlenül) Budapest-Nyíregyháza viszonylaton és több utasuk is volt mint a Volánnak manapság(akkor még nem volt ilyen sok IC?). Ebből volt is vitájuk.
Egyébként a Volán nem szeretné később indítani a buszokat (pénteken és vasárnap is) a végállomásokról?
Nem baj ha nincsenek sokan. De remélem nem fog meg szünni, mert mi Gyurival szívesen csináljuk. :-)) Csak az a baj hogy azok a 14-esek nagyon kemények.
Egymás után kell sokat meg csinálni és semmi kiállás. Az 57-es forda is joo
azzal meg az a baj, hogy nekem kevés. Én azokat a fordákat szeretem amik
Mi benne a pláne,hogy épp a 18 as péntek este még 0:02 kor is indul a tescotól? Mindenesetre jó,hogy van,csak kérdem.2-3 szor utaztam rajta,de utas nem igen volt.
Ha a '70-es, '80-as években pont az akkori illetékesek sakkozták ki, hogy ne szűnjön meg a nyírvidéki kisvasút (ugyanis igen sok MSZMP-tag ebből a térségből származott, az erős nyírségi lobbitevékenység - akár a kisvasút, akár más ügyekben - sosem volt a véletlen műve...), akkor érdekes volna, ha pont most fordulnának vele szembe...
Aki olvassa a Vasutas topicot már tudja,hogy a kisvasút mentén lévő falvakból öt polgármestere a kisvasút megszüntetését kérte a közlekedési minisztertől.
(Pontosan erre gondoltam ugyanis már szájhagyomány útján terjedt a hír...)