Keresés

Részletes keresés

Jenzo Creative Commons License 2021.03.09 -3 10 41289

Igen, van néhány apróság ami nem stimmel, DE. Nem a csehszlovák verzió magyarra pingálását kapjuk, hanem egy formailag is a magyar verziónak megfelelő kivitelezést. Ebben az árfekvésben pedig nyugodtan mondhatta volna a gyártó, hogy márpedig nem fogunk szerszámot módosítani a kedvetekért. Lehet itt fikázni, de ebben az árkategóriában szerintem egy nagyon jól kivitelezett modell, azzal a néhány aprósággal együtt is. Ez meg egyéni kompromisszum kérdése, hogy kinek mi fér bele. 

 

 

Előzmény: tom sawyer (41284)
hosszupista Creative Commons License 2021.03.09 0 0 41288

Sziasztok!

 

A medikernél már van az MTB Bz-ből. 
a digitoolstól nem jött még üzenet senkinek, hogy megjött-e már hozzájuk?

e_zsolt Creative Commons License 2021.03.09 -1 2 41287

Szia!

 

V vagy VI korszakos várható a Bz- ből vagy esélytelen?

Ebből most mennyi készült?

 

Köszönöm!

 

ezsolt

Előzmény: S.A.S (41282)
M40 224 Creative Commons License 2021.03.09 0 2 41286

Szia!

 

A IV. korszakos, kék ABb/Bbmot modellekről lehet valamit tudni?

 

Köszi: M40 224

Előzmény: S.A.S (41282)
zetaman Creative Commons License 2021.03.09 -7 3 41285

A Roco M152-jét elnagyoltnak nevezni - az eddig ismert kisszériásokhoz képest is - kicsit erős.

Bár minden gyártó legalább annyira elnagyolná a termékeit ...

 

Persze mutathattok sokkal kidolgozottabb kisszériást, de kiét? Képek?

Előzmény: S.A.S (41282)
tom sawyer Creative Commons License 2021.03.09 -2 7 41284

Ez az MTB sara nem a tiétek. Ezek nem kompromisszumok, hanem egyszerű trehányság, és ezek azok a finomságok amire rohadtul oda kéne végre figylelni, mert apróságok ugyan, de igen sokat tud dobni a megjelenésen. Semmivel sem került volna több időbe jól megcsinálni. Járt nálam a Cseh/Szlovák verzió nem rég, ott is ugyan ez a helyzet. 

Előzmény: S.A.S (41282)
tom sawyer Creative Commons License 2021.03.09 0 0 41283

Pontosát nem tudok, kutatni kéne, de szerintem a 90-es évek elején amikor a mellékkocsikról is eltűntek a fehér lámpák. 

Előzmény: Bad Schandau (41280)
S.A.S Creative Commons License 2021.03.09 0 15 41282

Gondolom úgyis tudjátok, de azért leírom a tisztánlátás végett, hogy kihoztunk mindent ebből a Bz-ből, amire lehetőségünk volt az adott keretek között. Ezek után mindenki döntse el maga, hogy vállalni tudja-e ezért az árért a modellen található kompromisszumokat.

Szvsz. nem szerencsés:

kisszériás, a piacon nem létező, azaz nem megvásárolható, a mai árakon megkockáztatom jóval magasabb ár fekvésű modellel összehasonlítani az MTB Bz-jét. Ráadásul egy olyannal, ami mellett egy Roco is elnagyoltak tűnik...

Előzmény: tom sawyer (41278)
somytomy Creative Commons License 2021.03.08 0 2 41281

Úgy rémlik, egy motorkocsi legfeljebb két melléket tud elvontatni és (vezérlésileg) legfeljebb két motort lehet összekapcsolni, úgyhogy ez a hatkocsis összeállítás a leghosszabb üzemszerűen lehetséges Bz-vonat.

Előzmény: Bad Schandau (41280)
Bad Schandau Creative Commons License 2021.03.08 0 0 41280

Az Ikarus szellőzők mikor kerültek a tetőre ? Láttam néhány képet a piros csillagos korszakból, ahol nem látok Ikarus szellőzőket.  A képeken hattagú a szerelvények vannak. Mindig két Bzmot és 4 Bzx. Van ahol elől áll a két Bzmot és van ahol mindkét végén Bzmot van közrefogva a Bzx-eket. Ennek mi az oka ? Esetleg valami ingavonatos oka van ? A BDzx-ek mikor készültek ?

Előzmény: tom sawyer (41278)
desiro ML Creative Commons License 2021.03.08 0 5 41279

Nem tudom, nekem ezektől függetlenül nagyon tetszik az MTB-féle Bz. Legalább van elérhető áron és egészen szép összhatással. Kiegészítők meg biztosan lesznek hozzá akinek kellenek a részletek, a Bbmothoz is lehetett rendelni 2-3 ezer forintért ha jól emlékszem.

Előzmény: tom sawyer (41278)
tom sawyer Creative Commons License 2021.03.08 -1 2 41278

Eléggé hiányzik a hajtott tengelyről a homokolócső tartókeret, az alvázon lévő ládák túl közel vannak a kasztni széléhez (az akksiláda a legproblémásabb), az ablakok túl szögletesek, azt a motor imitációt az alján egyszerűen nem tudom értelmezni. (későbbi korszak már a Rába motorral, de a lényeg látszik).

Előzmény: Sir Gombóc (41271)
V63-017 Creative Commons License 2021.03.08 0 2 41277

Engem az zavar a legjobban, hogy a "hajtott" kerékpár is ugyanolyan maszkot kapott, mint a "futó".

Előzmény: zurban1 (41269)
V63-017 Creative Commons License 2021.03.08 0 1 41276

004-en is csak azért, mert az ollós áramszedők miatt a levegős munkahengerek a mozdony közepe felől voltak, nem a vezetőállások felett.

Előzmény: M63,008 (41270)
dave_dömper Creative Commons License 2021.03.08 0 0 41275

A V 63'007 (James Bond Gigant) fél-pantográfjai fordítva vannak szerelve, mint "hegesztő" kolléga által

itt prezentált '006 - é.

Előzmény: M63,008 (41270)
M63,008 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 41274
Előzmény: Sir Gombóc (41271)
nazareth Creative Commons License 2021.03.08 0 2 41273

Valóban nehéz megítélni. Szerintem rendben van. A világos alvázban kiabáló sötét kerekek nagyon picik, emiatt tűnik úgy, hogy nagyobb a tengelytáv. Az igazi példányokon egymáshoz koszolódott a kerék és az alváz, ezért nem tűnik fel, hogy az is ugyanilyen malaclábú.

Előzmény: Sir Gombóc (41271)
saxi1982 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 41272

Az összhatás szép! :)

Előzmény: zurban1 (41269)
Sir Gombóc Creative Commons License 2021.03.08 -5 1 41271

Nehéz ezen képek alapján megítélni, de a tengelytáv valamiért szúrja a szemem, mintha nagyobb lenne, mint kellene.

Előzmény: zurban1 (41269)
M63,008 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 41270

A 007-en is így vannak a szedők, vagy nem? Sőt a 004-en is így volt egy ideig.

Előzmény: hegesztő89 (41266)
zurban1 Creative Commons License 2021.03.08 0 7 41269

További képek az MTB Bz-ről.

 

Zoleek21 Creative Commons License 2021.03.08 0 1 41268

Ne bonyolítsd túl szerintem. Csak a kasztni ACME, plusz Roco Nohab alváz a módosított csapokkal.

Más:

Ha valakinek lesz tapasztalata az mtb-Bzmot-al kapcsolatban, ne tartsa magában...:

https://mtb-model.com/pages/product.php?lang=en&id=276&meritko=H0&page=

Előzmény: Törölt nick (41267)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.07 0 1 41267

Tehát sikerült valahogy az ACME öntvényhez rögzítened a Roco forgóvázat?

Bocs, hogy ezen lovagolok, csak nekem ez tűnik a legnehezebb ügynek egy ilyen átalakításnál.

Előzmény: hegesztő89 (41265)
hegesztő89 Creative Commons License 2021.03.06 0 4 41266

Köszönöm szépen mindenkinek! Ezen az egyen fordítva vannak a csápok, nah az volt egy nagy meló. Világítást pedig a csíkos műhely készítette, ezúton köszönöm mégegyszer illetve mindenkinek aki segített.

Előzmény: jeno0811 (41260)
hegesztő89 Creative Commons License 2021.03.06 0 3 41265

A forgóvázmaszk 3D de nem a Vamitools készlet. Forgócsap? Lereszeltem aztán kapott újat!

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.05 0 1 41264

Kösz :D

A második kérdés izgalmasabb:)

Előzmény: zetaman (41263)
zetaman Creative Commons License 2021.03.05 0 4 41263

006-os gringó 008-ból Roco Nohab alapra persze módosított forgócsaptávval

Előzmény: Törölt nick (41262)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.05 0 3 41262

Maga a forgóváz nohabból való? Roco vagy NMJ?

A forgócsapot, hogy sikerült megoldani?

Az eredeti ACME-ben ugye nincs klasszikus forgócsap.

Ha az átépítés alatt készült néhány fotó, szívesen megnézném.(szerintem mások is)

Előzmény: hegesztő89 (41258)
karikaon Creative Commons License 2021.03.05 0 3 41261

Látom a 29-esen már teszteli a "Gringó" a friss tyúkbelet... :)))

 

Nagyon gratula, igazán szép munka. :)

Előzmény: hegesztő89 (41258)
jeno0811 Creative Commons License 2021.03.05 0 3 41260

Lehet csúnyán írom de kib.....t jól néz ki. Nekem is jobban tetszik ez a forgóváz. Email-be lehet kérdésem?

Előzmény: hegesztő89 (41258)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!