Alapításkori gondolatok!
Úgy gondoltam, és ez egyre többekben is megfogalmazódott, hogy Budafok - Téténynek szüksége lenne egy valódi, gyűjtő, befogadó, pozitív szemléletű törzsasztalra, ahol mindennapjaink apró-cseprő ügyei mellett megbeszélhetjük a közélet eseményeit éppúgy, mint megismerkedhetünk kerületünk értékeivel, helytörténetével, hagyományaival, kultúrájával, de beszélhetünk a város alakulásáról, fejlődéséről és neuralgikus témáinkról, így környezetünk állapotáról, teendőinkről. Mindez egy hosszú mondatba foglalva, persze nem fért bele a topic címbe, de elsősorban ezeket gondolom, javaslom itt napirendre venni és ezzel kapcsolatban álló embereket meghívni, és persze sok mindenki mást, kerületieket, vagy akik csak érdeklődnek utánunk, korábban itt laktak, emlékeik vannak.
Szeretném tehát, ha beindulna itt egy igazi fórum, nem feltétlenül napi hozzászólások százaival, vagy csevegéssel, de néhány aktuális, fajsúlyos vagy kevésbé, de sokakat foglalkoztató ügy áttekintésével és folyamatosan helyi kulturális, történeti értékeink bemutatásával. Utóbbi szempontból is nagy kincsestár kerületünk és messze nincs kihasználva, bemutatva a már feltárt sok érték, anyag.
Persze várom a javaslatokat, az észrevételeket, merre menjünk, és azok csatlakozását, akik eddig is nézegették a kerületi vonatkozású topicokat, de belépni, hozzászólni nem akartak.
Moderációval kapcsolatos kérdéseknek a helye:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9186758 itt található!
A főváros egy kis megtakarítás kedvéért hagy minket a sötétben botorkálni, tájékoztatás szerint az átállással a második félévben 66 millió forintot fognak tudni megspórolni.
A BKK vezető Vitéz Dávid László évi fizetése több mint 19 millió forint.
A fővárosi utak közvilágításának bekapcsolása a jövőben nem attól függ, hogy mennyire van sötét, hanem attól, hogy telik-e rá, vagy sem. Csodálkoztam is nemrég a délutáni nagy vihar alatt amikor szinte teljes sötétség volt, hogy -az eddigi gyakorlattól eltérően,- nem volt bekapcsolva a közvilágítás.
Ha van még rajtad kivül aki 61044 megjegyzésedet nem irónikusnak, hanem dícséretnek értékeli, én a 61046-ot minden további nélkül, -elnézésedet kérve- visszavonom.
Lehetőség előtted is nyitva áll, emelj rajta! Tudom -mert mondtad- mindenre nem jut időd.. legfeljebb időnként egy-egy kis kritikát, fricskát odabökni. Csak ennyire telik?
Ha a bérlet nélküliek panaszt tesznek - miért is ne -, akkor más belátásra jut, ha meg akarja tartani vezető beosztását.
Ha a hír nem kacsa, akkor nem értem, hogy tehet különbséget utas és utas között a cég, amikor mindkettő a cég szabályai szerint fizet teljes díjat az útért.
Azért nem ennyire tragikus a helyzet, mert szerencsére az ilyen hülye szabályokat a sofőrök kezelni tudják! Aki felfér, az felfér, aki nem, nem, nem fognak felesleges konfliktust okozni saját maguknak senkivel és igyekeznek elkerülni ezzel azt is, hogy megveressék magukat, avagy pusztán kultúrája részeként kést állítson beléjük valaki...
Aki előre megveszi a bérletét, az tulajdonképpen kamatmentes forgóeszköz-hitelt nyújt a személyszállító cégnek. A szolgáltatást ezt követően veszi igénybe, ha igénybe veszi, mert lehet beteg is, amire nem térítik vissza az időarányos részét a bérletnek. A bérletekből befolyó bevételek általában jól becsülhető, rendszeres havi biztos bevételt jelentenek a szolgáltatónak. Általában kinek van bérlete? A munkába, iskolába járóknak, azaz a törzsutas közönségnek. Egy ilyen intézkedés alapján - ha egyáltalán igaz ez az egész - úgy tűnik, ez a kör nem érdemel megbecsülést...