Beüzemeltem ma a 651SP-t.Hát a súlya az nem a 941C-vel azonos,ez első emelésre kiderült.Érezhető a súlykülönbség valóban.Pumpedli használata után 3. rántásra röffent szivatóval,majd 2. rántásra már életre kelt a gép.A hangja tetszij,szép öblös,mély,olyan férfias.15-30 cm átmérőjű nyárfa rönköket vágtam szét,szépen húzta bele magát a lánc a fába,még 1/2-3/4 gázon is.Nem lehet úgy lóbintálni és kalimpálni vele,mint a Malaccal,cserébe viszont határozottan süllyed bele a fába a lánc.Olykor-olykor szinte már átesett a fán,de mondtam a gépnek,hogy te Solo vagy,te csak vágjál ,nem kell trükközni meló helyett,nem vagy te Dolmar!Még ha a Dolmar belőled építkezik is.Egy gyenge fél órát sikerült vágnom,teljes megelégedésemre,a bejáratás további folyamata holnap az akácosban.
Képeket most nem csináltam,mert álmos vagyok(még mindig)de egy igazi képcunamival fogom pótolni ,ígérem. :-))))
Így első pár percről ennyit,a többit majd holnap,már egy komolyabb nap után.
Az első tapasztalatok alapján úgy gondolom,hogy nagyon egyben van a gép,precíz műszer benyomását kelti.Ennyi pénzért nagyon jó vétel.
:-))))))) Így van ez. Látod, a Dolmar a lelkét kiteszi, hogy megsegítse a döglődő SOLO-t, Makitát . A Skoda meg a gusztustalan VW-vel szenved. Hiába, na, nem érdemlik meg őket a zemberek !
Helyes is ! A Skoda felkarolta a tehetségtelen, hülye VW-t, megmutatták nekik, hogy kell autót csinálni ! Az a minimum, hogy ne járjon a nyamvadt VW autókba ugyanaz, mint az isteni Skodákba ! Elégedjenek meg azzal, amit kaptak !
Igenis van ilyen ! Csak hasonlítsd össze az új Ladákat, meg a Daciákat ! Ott is egypetéjű ikrek lehetnek, mert két ilyen különböző gyár ennyire egyformát másképpen hogy találna ki ?
Így van ! Egyáltalán nem szokatlan ez az üzleti világban. A Skoda is megdobta a VW-t a TDI motorral, és tessék ! Vagy a Dacia ! Mire ment volna a nyamvadt Renault nélkülük !!!