Most írok elősször a fórumba és lenne egy kérdésem. Nemrég vettem egy autót 99-es T4-et, 2.5 tdi és van benne egy eberspacher 3 kilowattos kályha kiegészítő fűtésként üzemelt de meg van csinálva állófűtésnek. nem működött ezért megnézettem egy autószerelővel aki látott már ilyet, egy vezeték volt eltörve megtoldotta és elindult. Az a bajom hogy a keringtető szivattyúja nem indul el ezért ha nem jár a motor a kályha egy kis idő után leáll, A kérdésem az hogy ez a kályha fel tudná e melegíteni a vizet és ha igen kb mennyi ideig kellene járnia hozzá, és hogy egyáltalán érdemes e venni egy szivattyút bele? Ha igen akkor az ára is érdekelne.
Nagyon szépen köszi, az ÉPÍTŐ jellegű hozzászólásokat!!! Amint lesz pici időm, ki fogom próbálni, és az ebay-t is folyamatosan sasolom, hiszen úgy tűnik ott lehet egyedül ilyesmit vásárolni ésszerű és reális áron :))))))
Hát köszi a segítséget, úgy látom ezek az árak is dúrvák, ha tudnék szerezni kályhát vizeset használtat annak a beszerelése 307.be (manuális klímás) kemény összeg lehet?, meg melyik tipusokat ajánljátok milyet keressek, Eber/Veb
De érdekel más Webasto alkatrész is. Air Top 200-hez 24V motor, 12V motor és 12V vezérlő, valamint égőkosár , lángőr, izzítóstift. Természetesen árakkal.
Én magam bontottam ki egy kb 1-2 évet álló járműből az enyémet. Ripityára szdtem, kitisztítottam, megjárattam, leellenőriztem, összeraktam és hurrá! Miután vízkörbe is bene van szétszedése macerás, de ha szétszeded érdemes amúgy is fagyállót cserélni (2 évente illik) és tömítéseket is a meglepetések elkerülése ellen. Amit én halottam, hogy tipikusan a motorok szoktak "beállni": dosier pumpa (üa. pumpa), légbefúvó motor, keringtető szivattyú égőkosarat ellenőrizni/cserélni. Esetleg az izzító stift és a hőbiztit érdemes még leellenőrizni, egyszóval a működését. :o)
köszi az infót, és a segitséget igy az árat tekintve asszem marad az ebay... ott most is volt egy 59 euroért villámáron...
a többieknek is köszi a jótanácsokat...! Elég jó állapotúnak tűnik amúgy a szerkezet, mintha új lenne kb., és a kocsiban sincs még 100e km (svájci)... szóval ebből gondolom, hogy esetleg ráköltöm ezt a 10-15e Ft.-ot és hátha müxik majd...
Amúgy ,még idetartozó kérdés, érdemes lenne nekem előbb esetleg szétszedni a rendszert, letesztelni, kipucolni az alkatrészeit mielőtt beinditom?
A motorblokkba építhetőt nem igazán tartom jó ötletnek, inkább a vízcsőbe építhető érdekelne szivattyúval. Nekem megfizethetetlen egy vizes állófűtés, meg azt sem tudom meddig lesz meg ez az autó, az előmelegítő jó megoldás lenne (kiegészítve egy kapcsolással hogy menjen a saját fűtőventillátora a kocsinak) mert szinte mindég tudom mikor indulok el a kocsival. És nem kellene fél órát járatnom hogy berakhassam a gyereket.
Háát utánanéztem kicsit, a 1560 as alatt kétféle szám is lehetséges, és igazából nem láttam különbséget a két vezérlő között... az egyik (a jellemzőbb) a 105.499, a másik pedig a 129.990, 12v-os elvileg mindkettő... Bizonytalanságom oka az, hogy vásároltam egy kocsit bbw-46-os állófütéssel, és egyszerüen ez a vezérlő hiányzik belőle... tulaj csak annyitt tudott róla (mert neki sem ment soha), hogy valami hiányzik az állófütésből, én szerváltam doksit hozzá és megállapitottam, hogy ez a vezérlő bizony nincs a gépemben :) ebayen van egy jópár, átlagosan 55-80 euró között mennek el, én szoktam is ott vásárolni, de ha van rá mód, és ha megfizethető inkább M.O. költöm a pénzem...