Ha beesik hozzátok egy propelleres, azt ki sem tudjátok olvasni? Gondolom ha nem a kocsi OBD-n akkor lekötve a kályhát direktbe sem? Ezek után amíg a vezérlő nem agyhalott a rátöltött sw-t kikopizva szerintem bármikor tudtok ti is vezérlőt cserélni. Nem akarok senki ellen beszélni, de engem szakmailag ezen problémák igen erőssen foglalkoztratnak, természetesen az ügyfél megelégedésére való tekintettel, elsősorban. Bár amíg vannak "Vajnai" félék... ;oD
És tulajdonképpen az az egészben a borzasztó, hogy annyira ülnek az infón, hogy mellette eltörpül az, hogy talán az ügyfél kiszolgálása lenne az első...
Pedig a fene se akarna BMW-t összerakni a hülye rajzaikból... De legalább tudnánk segíteni az ügyfeleknek.
Mert ők nem értenek hozzá, nekünk meg meg van kötve a kezünk.
de az övé azon az egy kanócon sorosan kommunikál és ha nem megfelelő a kommunikáció akkor baxhatja. Ezért kibaszás a bmw-től, hogy ők nem foglalkoznak vele kellő (odafigyeléssel/segítséggel) képpen, a web meg nem tud. Németekre jellemző (ami részben érthető is ) hogy a tudás hatalom, csak akkor legalább ésszel csinálnák és olcsóbban. Sok kicsi, de legalább biztosan.
Lehet, így teszek majd és elmegyek egy WEBASTO márkaszervízbe. Mindenesetre váltig állította a szaki, hogy BMW vezérlés van rajta és külön nem lehet kapni. Semmiképp sem akarom egyébként elkapkodni a dolgot, hanem először biztosra letisztázni, hogy "mivel is állok szemben". Köszi szépen! Sanyi
Köszi szépen, sokat segítettél! Az az érdekes hogy mihelyt a visszatérő ágon eléri a kazánt a langyos víz, lekapcsol a kazán. Ebből gondolom hogy valami nem stimmel a hőérzékelővel.
A fűtőventit már rég bekötöttem (míg vártam a vezérlőre...), gondoltam lesz ami lesz, másnem lekötöm a relét. De várakozásom ellenére melegszik a radiátor is, így ki kell "bírnom" a meleget az utastérben :).
Az "üzem" szó alatt azt értem hogy bekapcsolva elindul minden, a kályha ventillátora, az üzemanyagszivattú, begyújt a kályha, megy a szivattyú (ezt le is ellenőriztem) de olyan mintha a víz hőérzékelője túl hamar kapcsolná ki a fűtést. Esetleg megírhatnád hogyan lehet kimérni a hőérzékelőt, és milyen típusú. Egyébként a vezérlés nyáklemezén sólerakódás volt ezért valószínű valamikor beázhatott.
Valószínűleg nem kering a víz. De mindenképpen pontosítani kellene, hogy nálad az üzem mit jelent? Az üzemanyagszivíttyú kattogását vagy az égést megkezdését?
A motortérben, a jobb oldali lámpa mögé, alá. Egyébként hideg motornál kb. 5 percig fűt és keringet, de mihelyt melegszik a víz, lekapcsol a kazán! Már kikaptuk az autóból, holnap szétszedjük.
A segítségedre lenne szükségem. Az egyik havernak beépítésre került egy Thermo top T BW 50-es állófűtés, " f "-es opel astrába. A problémánk a következő: indításnál elindul a kályha majd kb. egy perc üzem után leáll! Van valami ötleted?
Kedden sikerült egy kicsit előrejutni a problémámban. Kiderült, hogy a vízszivattyúm mégsem működőképes, valamint a vezérlés hőmérséklet-érzékelő-szenzora ment tönkre. Amennyire én tudom, önmagában egy új szivattyú kb. 50-60e HUF, de ez a kissebbik probléma. A hőmérőszenzort sajna csak a komplett vezérléssel lehet cserélni, ami a szaki szerint a BMW-nél egyedi, gyár által kifejlesztett vezérlést jelent, és amennyire tudja, ez csak a komplett kályhával kapható. Azt már meg sem mertem kérdezni, hogy az mennyibe kerül. Abban egyeztünk, hogy megpróbálom bontóban beszerezni ezeket, de mielőtt kifizetem, Ő megnézi, hogy tényleg jók-e. Ha esetleg tudtok kapcsolatokat, lehetőségeket egy használt BMW-s WEBASTO Z/C-D vezérlés beszerzéséhez, akkor azt nagyon megköszönném!
Üdv, Sancko ui.: köszi az eddigi segítséget, hozzászólásokat is.
O.K. Olvastam hogy sok segítséget kaptál Győrújbarátról. Én is onnan vettem a készüléket egy igen segítőkész autóvillamossági szerelőtől. Az eberspeacher-esek is sokat segítettek a beépítésben. A segítségedet szívesen veszem!
Kösz a segítséget, nézegettem a fórum hozzászólásaidat és láttam hogy valamikor 2007 február környékén hírdetted a távirányítót. Nem reménykedtem hogy még megvan, de azért bizakodom hogy lessz még valakinek eladó! Az e- bay-jel az a bajom, hogy németül csak keveset tudok, ráadásul majd mindegyik alkatrész Németországban van.