Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26229

 

Hát a úgy érzem a hangolás nem sikerült túl jól...

W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26228

Ha igen akkor se jól :) Főleg hogy szólok a kollégának hogy várjon meg mert elém került és sz...k rá.

 

És mit hangolunk a 7x-sekhez inkább az 1-est vagy az 55-öst? :)

Előzmény: hungeri (26227)
hungeri Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26227

És az 1-es nincs hangolva a 70-esekhez, ugye?

Előzmény: W007W (26225)
BPV-093 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26226

Menetrend módosítás a Pannon Volánnál: http://www.pannonvolan.hu/pdf/ertesitesPV9-2013-2014.pdf

 

Mit keres a Bonyhád - Tevel - Závod vonal a Pannon Volánnál, a járatot tudtommal nem ők végzik?

W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26225

A megoldas pofon egyszeru! Ezt a feladatot barmelyik altalanos iskolas megoldana!

Mivel konkretan delelott orankent jar az 55 jarat akkor ha az 1-es jaratokat 10 perccel eltoljak mar ketto koze kerul az 55-os.

Delutanrol bovebben otthonrol mivel ott tobb dolgot kell megnezni.

Előzmény: hungeri (26224)
hungeri Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26224

Tegyél javaslatot a megoldásra.

Előzmény: W007W (26223)
W007W Creative Commons License 2014.08.19 0 0 26223

8:57-kor talalkoztam 1-es jaratban a PETAV-nal az 55 jarattal. Ez utan egyutt mentunk vegig Kertvaroson egesz vissza a PETAV-ig. Jol ki van talalva. Jah es a ket csuklos buszon nem volt egy szolo busznyi utas...

W007W Creative Commons License 2014.08.18 0 0 26222

Többet mindig lehet tenni :)  Például lehetne olyan táblakép hogy 33 Tettye, Havihegyi út -> 31  például vagy akármi más kis jelzés.  De valóban egyszerűbb lett volna ha hurok jelleggel 33 lett volna ami körbe megy és 33A ami csak Tetye oda-vissza. 31 pedig a visszafelé hurok jelzése lehetett volna...

 

A 4-es délután igen, délelőtt meg meg 25. És ment a kerülgetés :) :(

Előzmény: Törölt nick (26221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.18 0 0 26221

Nem értem, mi ezzel a baj? Menetrendben jelöljük, ez alapján meg tudják tanulni. Ennél többet nem tehetünk értük. Nem értem mire vonatkozik a kritika.

Előzmény: bendeguz90 (26220)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 26220

" Menetrendben jelöljük, majd megtanulják."

 

 

Ez aztán az utasbarát módszer :) 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (26219)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.18 0 0 26219

31-33-as: Én is bedobtam, hogy számozzuk be így, de inkább hagytuk. Menetrendben jelöljük, majd megtanulják. A megállóhelyi tájékoztatókkal kapcsolatban még nem látom ennyire elveszettnek a sztorit. Ott ki lehet írni, ha találnak rá vmi extrém megoldást :) Békéscsabán volt asszem hasonló, ott a 2-es? szerelgetett át.

 

2-60: A 2-esre kell a 7,5 perc minden szakaszon a Budaiig. Ha a 13-14-15-ösök Uránból indulnának és Egyetemvároson át jönnének be, akkor elbírná a 10 percet, de akkor a 4-4Y-onnal a hangolást fel kéne adni, ami Meszesen 10 perces lyukakat okozna.

A 2-60-ast most hangoljuk 7-8 percre, a 2A-val 2-13 percre, így Szabolcsban meglesz a 7-8-15-7-8-15.

 

4-eseknél. Fent voltam, megnéztem tavaly. Bőven van 5 perc plusz. Valamit elnéztél. 15 perces állás volt délután.

 

 

 

 

Előzmény: W007W (26210)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.18 0 0 26218

Régen amúgy Wordben készült ez a menetrend... Viszont én is szeretném már a kőkorszaki technikát feloldani...

Előzmény: hungeri (26217)
hungeri Creative Commons License 2014.08.14 0 0 26217

Nagyon remélem - és kis szerencse kell csak hozzá, hogy ez lesz az utolsó "exceles" menetrendváltozás :)

Előzmény: mgruber (26214)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.08.14 -1 0 26216

A másik fél válasza. http://www.pfdsz.hu/hirek.php?id=64

Előzmény: W007W (26195)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.08.14 -1 0 26215

 "Azt el kell dönteni, hogy a politikailag amúgyis érzékeny szeptemberben beleállunk egy egy területenként változó mértékű teljesítmény-csökkentésbe, vagy kivárunk vele. Mennyire vehető vissza a kertvárosi járatok teljesítménye szeptembertől. Mennyire érzékeny időszak tehát választások előtt egy hónappal egy 25%-os ritkítást ráhúzni az utasokara a város legnagyobb lakótelepi részén. Ezt egy érzékeny időszakban meglépni (Önrkományzati választások előtt 4 héttel) mindenképpen veszélyes. Erre az illetékesek állásfoglalását kérem. Azt tudni kell, hogy ahonnan a menetrendi struktúrából kiszednénk teljesítményt az az ürögi rész és a kertvárosi körzetek (Fagyöngy utca, Malomvölgy, Aidinger út)."Forrás: http://www.pfdsz.hu/hirek.php?id=62

 

Előzmény: trizs77 (26213)
mgruber Creative Commons License 2014.08.14 0 0 26214

Az Excel nekem is most esett le.

Előzmény: W007W (26210)
trizs77 Creative Commons License 2014.08.14 0 0 26213

Alig hirdette meg a pécsi busztársaság mellett működő szakszervezet egyedülálló kezdeményezését utasok és dolgozók összeboronálására, a céget támogató civil szervezetnek is hirtelen fontos lett utas és sofőr egyaránt. Nem értenek egyet mindenben, Kertvárosban lehet az első összetűzés.

Tükröm, tükröm...

A Tüke Busz Zrt. mellett működő Független Demokratikus Szakszervezet (FDSZ) a hónap elején hirdette meg új programját (https://www.facebook.com/nezzunkatukorbe), amelynek célja, hogy közelebb hozza egymáshoz az utasokat és a dolgozókat, legyen szó sofőrről, ellenőrről vagy műszaki dolgozóról.

 

A szakszervezet idehaza eddig egyedülálló, munkavállalókat népszerűsítő programjával végső soron munkájuk megbecsüléséből adna vissza valamit a dolgozóknak, és azt szeretnék, ha utas és sofőr egyaránt jobb kedvvel szálljon a buszra.
Utas, te drága

A válasz nem késett sokáig.

A Tüke Busz munkáját támogató civil szervezet, a Pécs és Térsége Közösségi Közlekedésért Egyesület (PTKE) menetrendi és vonalhálózati referense a napokban arról beszélt egy helyi tévében, hogy a társasággal közösen próbálják bevonni az utasokat abba, hogy milyen menetrendet biztosítsanak számukra. Az "utasok közelebb kerülnek a társasághoz", de ""a járművezetők felé is nyitnak" - hangzott el a műsorban, roppant eredeti módon. Nagy kérdés, hogy eddig ezekkel a Tüke Busz miért nem rukkolt elő, de annyi baj legyen: az utas és a dolgozó is csak nyerhet rajta, ha most már tényleg mindenki a kegyeiket keresi.

Déli front

A célok látszólag azonosak, a szakszervezet és a PTKE azonban nem ért egyet mindenben, az ellentét pedig Kertvárosban csúcsosodhat ki. Az FDSZ szerint remek kezdeményezés volt a társaságtól az M55 és M55Y járat bevezetése (http://pfdsz.hu/hirek.php?id=63), amely leegyszerűsítve a dolgot két irányból kerülte meg az ANK tömbjét. A kezdeményezés azonban egyelőre elhalt, visszaállt a korábbi hurokjárat, amely korábban késéseket és tumultust eredményezett. A PTKE szerint nem lesz gond a körjárattal, mert az kétszer olyan gyakran indul ősztől, mint most.

Ősszel, amikor az iskolakezdéssel kezdetét veszi a tömegközlekedés nagy szezonja, kiderül, hogy a cégnél sok éve dolgozó sofőröket tömörítő érdekvédelmi szervezetnek, vagy a társaságot kívülről, szakértő civilekként segítő egyesületnek van-e igaza.

"Öregasszonyok", Kató-lak és "megetetett tettyeiek"

Miközben a PTKE barátságos arcát láthatja minden tévénéző, úgy tudjuk, az egyesület tagjai néha azért elragadtatják magukat egyéb fórumokon. Információink szerint egy levelezés során az egyesület egyik vezető tagja "öregasszonyokról" tesz említést, akik "Kató-lakból" igyekeznek az egyik pécsi "pijjacra" - ha hallanák, ennek a buszozó idős hölgyek aligha örülnének. Ahogyan annak a tudomásunk szerint szintén az egyik egyesületi vezetőnek tulajdonítható internetes fórumon megjelent posztnak sem örvendenének a Pécs magasabb részein lakók, amelyben az áll, hogy az egyik járat kizárólag üzemi szempontból jó, de "a tettyeieket még meg lehet etetni, hogy "jóaznekik". Az idő majd nyilván eldönti, hogy kinek fontos igazán az utas és a dolgozó.

 

 

 

-------------------------

 

Nem új találmány, hogy valaki jó ötletét semlegesítsék akár jó, akár rossz másik ötlettel, nehogy túl nagy népserűségre tegyen szert.

 

Ez a .......dögöljön meg a szomszéd tehene is.............eredetileg szociológiai példabeszéd, XXI.századi politológia szakosok által átírt helyi változata.

...................:-(((

 

 

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.08.14 -1 0 26212

Szép napot mindenkinek. http://www.pecsistop.hu/regio/robbanhat-a-tuke-busz-haboru/1257055/

A tettyeiek "megetetése" biztos sikerülni fog barátaim?

W007W Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26211

És jó lenne ha az éjszakai 2-es 902 néven futna, a sofőröket sok vitától kímélné meg! És egységesebb is lenne.

W007W Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26210

Hm eddig nem jöttem rá hogy azért néz ki így a menetrend mert Excelbe készül :)

 

Szerencsére látom nincs olyan sok 31-es. De ahhoz hogy ne kelljen módosítani az üzletszabályzatot és átszerelgetni se kelljen ( bár ez manapság elég buta kifejezés, mikor alapvetően semmit nem kell csinálni) egyszerűbb lett volna ha hurok járat lenne 31, és a fordítottja esetleg 31Y vagy 33Y jelzéssel, mert így honnan fogja például tudni az utas aki a Búza téren száll fel hogy az adott 33-sal eljut e majd az MTA-székházhoz vagy sem???

 

Ma kitaláltam hogy ha a mostani 20 perces követést vesszük a 2A járatnál, akkor ha a 2-es járat egy kicsivel többet állna Mecsekszabolcson (4-5 perc) akkor a 2A-nak nem kellene állni Fehérhegyen semmit! Más követéseknél persze ez másképp van.

 

Még egyszer leírom hátha valaki megérti a lényegét, hogy jó lenne ha a 2-4 járatok nem Uránvárosból hanem az Árkádtól mennének ütemesen, mivel onnan egész Fehérhegyig illetve Budai Állomásig együtt mennek. Uránvárostól pedig csak az első két megálló közös.

És mivel a 2-sek 3 perccel több idő alatt teszik meg a távot így a 4-esek rájuk csúsznak könnyen.

 

A 60-as járatok most délután 1 perccel követik a 2-eseket Mecsekszabolcstól (Fehérhegytől illetve Budai Állomástól) épp hogy jön ki. Remélhetőleg ez a téli menetrendben nem így lesz.

A másik hogy a GM-be Mecsekszabolcsról Budai Állomásra közlekedő buszok 7 perc alatt teszik meg az utat (elvileg) a járatba mennének akkor 9 perc lenne, és igen is erről a környékről sokan csak a Tescoig mennek így lehetne neki valami járatszámot kitalálni és hajrá.

 

Még egy, ha a 4-es visszakerül Gesztenyésbe és elvileg marad a többinek a 10 perc várakozás Hősök terén akkor a 4G járatok visszirányba be fognak késni, 5-8 percet ami azt eredményezi hogy a 4Y-nal együtt fognak menni és lesz egy lyuk. Széchenyi Akna még épp belefért a 10 percbe Hősök teréről oda-vissza. És onnan a 27, 40 járatokkal könnyen fel lehet jutni Gesztenyésbe, pont van is abban az időben csatlakozás. A népámítás pedig arról szól hogy a diákok miatt kell akik a Meszesi iskolába járnak, hát 6:30 kor nem indulnak azért el az iskolába hogy 7:45-re a becsöngetésre odaérjenek! A dolgozók akik pedig használják 20-25-en azok pedig a Széchenyi Akna fordulóba mennek, de így majd a Kórház megállótól gyalogolhatnak...

BPV-093 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26209

Nagyon helyes, hogy délelőtt sűrűbben jár a 32, 33-as, hiszen a bevásárlás, csarnokba járás jóval több utast hoz, mint a délutáni csúcs után, amikor szintén félórás követés volt. Egyébként 19.00 vagy 19.30 után elég lenne a 40 perces követés, a közös szakaszon a Pálosokig, így is meglenne a 20 percenkénti járatsűrűség.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26208

Van egy pár, de a többit csak én vettem észre  :)

Előzmény: < R o d o l f o > (26207)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26207

avagy Kisszkokó dűlő van Kisszkókó dűlő helyett.

Előzmény: < R o d o l f o > (26206)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26206

31-32-32Y-nál Csillagvirág u. van Csillagvirág utca helyett, 31-nél Tettye Tér van Tettye tér helyett?

Előzmény: Törölt nick (26205)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26205

Mert Csillagvirág utca van? :D

Előzmény: Kuvik76 (26203)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26204

Lesz :)

Előzmény: Kuvik76 (26203)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26203

A Damjanich u. megálló az "fönek" nem van=> "11" helyett "-"

Előzmény: Törölt nick (26200)
via ironia Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26202

A vonat miatt 21:50

Előzmény: hungeri (26201)
hungeri Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26201

A Szöllő az rövid ö és két L! :D

Előzmény: Törölt nick (26200)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.13 0 0 26200

Aki megtalálja a hibát az kap egy libacombot.

Előzmény: Törölt nick (26198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!