Átalakítókészlet miért is szükséges? Mit tartalmaz az pontosan?
Az hogy kiegészítő fűtésként volt benne a KIA-ban gondoltam csak annyiból előnytelen csak hogy kell vennem majd utólag víz és üzemanyagpumpát meg kábelköteget illetve még néhány apróságot.. (Bár azért nem gondoltam hogy ezek ennyire drágák lesznek. Vaterán láttam üza.pumpát és keringető szivattyút is, 15 körül darabját, kérdés jó-e ehhez)
Vettem egy Webasto Thermo Top C 5kW-os kályhát (van egy másik matrica is rajta, ami KIA.. Thermo Top Z feliratú). kérdésem az lenne hogy tudnátok segíteni az elektromos bekötést illetően, némileg értek az autóelektromossághoz de ilyennel még nem volt dolgom.
(még semmim nincs hozzá, kellene majd tápszivattyú, vízpumpa, kábelköteg, kipufogó valaki tud segíteni ezek beszerzésében?)
Kaptam hozzá egy szögletes Webasto programórát, aminek 4 kivezetése van a hátulján (+, -, 15 és ON) tudom vele vezérelni majd a kályhát?
Bekötési vázlatot valaki tudna küldeni nekem? (vagy esetleg ha van itt profi beszerelő akkor tárgyalhatnánk..) :-)
Te, ezeket a mostani postás dolgokat nem lehet kiszámítani. Nekünk azért van bőven postaforgalmunk, mégis van, hogy 1-2 napig nem kapunk semmit. Aztán harmadnap meg jön egy akkora kupac, hogy a kolléganőm fél napig bontogat.
De ne aggódj, ha hét végéig sem kapod meg - ami azért abszurdum lenne -, akkor feladok egyet ajánlva. :-)
webasto vagy eberspächer? szerintem tök mindegy. mindkettő teszi a dolgát. olyat vegyél amihez találsz a környezetedben olyan szakit, aki hozzá tud nyúlni ha esetleg valami kánya lesz vele később. a cimborámnak webasto-ja van. az kicsivel csöndesebb mint az enyém. az enyémnek viszont szebb a távirányítója :-)
Úgy tudom az eberspacher kicsivel vékonyabb, azt akarom majd beszereltetni, gyárilag is azokat teszik bele. A tankban nincs szivattyú. Járó motornál nem nagyon akarom használni az állófűtést, inkább csak előmelegítés céljából..
Van valami különbség a webasto és az eberspacher között? Esetleg te melyiket javasolnád inkább?
nem mindenképpen, de ajánlott. a kályha üzemanyagszivattyúja nem biztos, hogy hosszútávon elviseli azt a nyomást amit a tankban lévő szivattyú produkál. ha nincs a tankban szivattyú, akkor viszont előfordulhat, hogy mikor jár a motor, akkor vákum jelentkezik a szivattyú szívó oldalán, amit szintén nem biztos, hogy hosszú távon szeretni fog. sőt, elvileg az is előfordulhat, hogy mikor jár a motor, akkor elszipkázza a gázolajat a kályha szivattyúja elől és leáll a kályhád. nekem ezt mondták a nálam okosabbak. az én autóm tankjában nincs szivattyú. én a motortérben a főszűrő után tettem be egy "T" elágazást és onnan kapja az anyagot. nem tudom van-e a tankodban szivattyú, de ha van akkor szerintem építsd be a tankba. egyébként webasto lesz?
Pont ott van mellette a gázolajszűrő és az üzacsövek amik jönnek a tankból, lehet onnan elágazni és levenni az üzemanyagot? mindenképp hátulról kell előrevezetni?