Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Értem és köszi az infót,akkor ezért nem látta még kint senki sem őket dolgozni!:)
Ha esetleg kiderül,hogy melyik vonalra kerülnek,akkor légyszíves írd meg majd és ha lehet,akkor jó lenne ha le is tudnátok ott fotózni őket,amit előre is nagyon köszönök!:)
Pécsi telephelyen vannak, most élesztik fel a pénztárgépeket bennük, meg kapnak kijelzőt. Úgy hallottam, hogy a gazdájuk már megvan, de hogy melyik vonalakon fognak dolgozni, azt nem tudom.
Novemberig a Pannon volánnál vendégeskedik 2 db. IK 415-ös járgány!A rendszámuk: JLW-974,JOM-415.
Azt viszont nem tudom,hogy Baranya melyik részébe vannak most helyettesíteni?Tudja valaki közületek?
Azt viszont igen,hogy most nagyon sok kocsi javít a Pannonnál és ha megjönnek novemberbe a használt kocsik,akkor kerül vissza Szekszárdra a két 415-ös.
Ilyesmivel próbálkoztak már a veszprémi egyetemen is (lett volna busz Mosonmagyaróvárra és _Komlóra_ is :-), de végül le kellett fújniuk a projektet (jogilag ez erősen necces). Gondolom ennek is az lesz a sorsa...
OFF Számomra annak a sztorinak az volt a tanulsága (menetrend-szempontból), hogy először előálltak egy garantált bukta vonalhálózattal, de voltak annyira közeli kapcsolatban a hallgatókkal (vagy egyetemi adatbázisokkal), hogy a visszajelzések alapján kezdett kialakulni valami épkézláb dolog. ON
Sajnos a KTI könyvtára már nem játszik, néhány éve én is ott próbálkoztam régi menetrendeket keresni, a könyvtáros állítása szerint egyik selejtezéskor megszabadultak tőlük...
A Közlekedési Múzeum könyvtárát tudom ajánlani, ott sem volt meg sokféle kötet, de ha nem konkrét év, hanem valamely évtized adatait keresed, akkor talán szerencséd lesz.
OFF
'76 előtti adatokat ha végképp nem találnál, akkor dobj egy emailt, lehetséges hogy abban tudnék segíteni.
A Szegedi időben indul és ér Fehérvárra. (Igaz volt hogy több, mint egy percig mentünk a szembejövő sávba).
A probléma Fehérváron kezdődik: Egyrészt minden beálló autó az állomás bejárata után pakol ki, és nem a kocsiállásokon, emiatt egyszerre max 2 busz tud átmenni a lámpán. Így hiába állt előttünk a Pannonos autó, (eddig összeszedett 5percet) jöhetett a rohanás, mert ő beállt a helyére.
Jön a beszállítás: Ugye távolsági sorrendbe, de aki átszállna az semmit sem hall ebből mert még a csomagjait keresi a másik buszba 100 méterrel arrébb... Ellenben jönnek a Sárbogárdiak, és ha az átszálló pécsiek beállnak a sor végére, csak pislognak, hogy ha elfogy az ülőhely akkor indulás, mivel az Irizar ÁLLÓ UTAST NEM VIHET... +17-tel jöttünk el, (nekem szerencsém volt, előttem egy csajt leküldött a táska miatt a söfőr...)
Ellenben meg kell állni Fehérvártól Sexárdig majdnem mindenhol.
De ha már álló utast nem vihet, akkor miért nem emelt szintű? (tudom, majd menetrendváltástól az lesz...)
És miért ez a fordakocsi? Legalább pénteken lehetne más, hamár nem férnek fel, mert ugye meg kell állni, de pl a vértes ugyan ezen a vonalon közlekedő járata kihagyhatja a baranyai megállókat.
Egyébként 15:20-kor és 16:00-kor is megy járat Sárbogárdra...
Segítséget szeretnék kérni kutatásomhoz. A Pécs-Harkányfürdő vonal bezárását kutatom és a vasúti részről elég sok anyagot, iratot szedtem össze, viszont a környék (Görcsöny, Ócsárd, Baksa, Szava, Diósviszló, Garé, Kemse, Túrony, stb) buszmenetrendje egyelőre nem kutatható az OSZK-ban. Nagyon sok segítséget jelentene, ha valaki tudna befotózott menetrenddel, vagy akár egy linkkel segíteni a 12 sz. VOLÁN 1970-es évekbeli helyközi menetrendjéről. Nem csak az 1976 szept. 1 utáni helyzet érdekel, hanem hogy milyen volt a buszközlekedés előtte.
Én is azt hallottam róluk, hogy jó kis gépek. Az egyikkel volt egyszer egy olyan probléma, hogy nem indult el Kaposváron. Azóta se jöttek rá, hogy mi volt vele, de nem produkálta a problémát azóta.
Volt itt tesztelésen, semmi baja nem volt. Anno amikor Szekszárdra jöttek a Citarok, azokban az általános vízforralási és váltóproblémák előjöttek, ezeknél még az se.
Nyilván beindulás előtt nem iszok én se a medve bőrére, de Krisi cinikussága sem állja meg még jelenleg a helyét szerintem.
Sikerült megint elírni. Nem megveszik, hanem csak bérelni fogják őket. Amúgy visszatérve a kijelentésedre, jobb lesz a rendelkezésre állási mutatói, mint a Credoké. A Pannonnál egyenlőre működnek. Bár az elektronikát hallottam rossznak.