Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
FKN:elvileg Veszprém,de pénteken többször láttam már Pestre menni
FLJ-839:Szeged
FLJ-840:Tatabánya(de ha kell,akkor ezt is elküldik máshová is)
Én a 48-as térnél szoktam figyelni,hogy hiába van papíron 4 perc különbség a 2 és a 4-es között,mégis szinte mindig együtt jönnek(esetleg 1 vagy 2 lámpa a különbség)
Ma voltam délután a Fagyöngy utcában:a kiírthoz képest az általam látott buszok mind 5perces késésben voltak(talán rossz a menetidő?)
Kivéve, ha fehérváron focimeccs van, és biztosítják az utat I. Viktornak, így a -7-ből +12-vel jön el. De a vasárnapi kocsisorban a 81-en nem lehetetlen haladni.
De ha minden igaz, akkor a tatabányai járatok is megkapják a +5 percet Nagydorog-Vajta-Cece-Sárbogárd miatt, így az is 4:30 lesz.
---
Ha már itt tartunk, akkor az Irizarok fordáját le tudná írni valaki? A vasárnap délutáni győri E95 395-ös helyett nem lehetne mást kukázni? Ugyan menni lehet vele, de eléggé le van lakva az az autó. Mondjuk nekem kicsit furcsa, hogy arra a járatra állandó autó, de gazda nélküli. Ráadásul Fehérvárig max 8-10 fővel ment az elmúlt két hétben, nem tudom visszafelé mennyien vannak.
---
Azért tök jó, hogy papíron 4 perc van délután/este a 2-es és a 4y között a Budainál + kéne jönni egy 15-ösnek is, erre 10 percen keresztül semmi. A kettes -3-mal ment el, (azért belenézhetett volna a tükörbe, hogy rohan-e vki a mögötte álló távolságiról...) a 4y +3-mal jött.
Hát ez megoldja a problémákat... Az helyett hogy pl csuklós buszok járnának, mert egész délelőtt tele vannak a 4,4Y-osok délután kicsengetéskor pedig rendszeres az utas lemaradás.
Hivatalosan 4:30 perc , de elvileg 2 percet áll Bonyhádon, 4 percet Szekszárdon és 10 percet Székesfehérváron. Így elméletileg csak 4:14 perc vezetési idő, ami persze a gyakorlatban más. De Győrben is összesen 60 percet van ha időben ér fel és ki kell venni a 45 percet így van hogy borul a menetrend. A vasárnapi délutáni győri járat meg 18 percet áll Szekszárdon és 40 percet van csak Győrben, osztva veszi ki a 45 percet (15+30).
Ki tudja mi lett a JLZ-949-es el? Kedden 17.00 óra körül láttam a Zsolnay negyed megállóban erősen megdőlve. Utasok már nem voltak rajta. Ha jól tudom Bonyhádról jött, de nem ért célba.
Azt meg majdnem el is felejtettem,hogy most már azért a nyári menetrendet ki lehetne cserélni a jelenleg érvényesre a Főpályán(Uránban is a nyári volt kint még a múlt héten,azóta meg még nem néztem). :)
Értem és köszi az infót,akkor ezért nem látta még kint senki sem őket dolgozni!:)
Ha esetleg kiderül,hogy melyik vonalra kerülnek,akkor légyszíves írd meg majd és ha lehet,akkor jó lenne ha le is tudnátok ott fotózni őket,amit előre is nagyon köszönök!:)
Pécsi telephelyen vannak, most élesztik fel a pénztárgépeket bennük, meg kapnak kijelzőt. Úgy hallottam, hogy a gazdájuk már megvan, de hogy melyik vonalakon fognak dolgozni, azt nem tudom.
Novemberig a Pannon volánnál vendégeskedik 2 db. IK 415-ös járgány!A rendszámuk: JLW-974,JOM-415.
Azt viszont nem tudom,hogy Baranya melyik részébe vannak most helyettesíteni?Tudja valaki közületek?
Azt viszont igen,hogy most nagyon sok kocsi javít a Pannonnál és ha megjönnek novemberbe a használt kocsik,akkor kerül vissza Szekszárdra a két 415-ös.
Ilyesmivel próbálkoztak már a veszprémi egyetemen is (lett volna busz Mosonmagyaróvárra és _Komlóra_ is :-), de végül le kellett fújniuk a projektet (jogilag ez erősen necces). Gondolom ennek is az lesz a sorsa...
OFF Számomra annak a sztorinak az volt a tanulsága (menetrend-szempontból), hogy először előálltak egy garantált bukta vonalhálózattal, de voltak annyira közeli kapcsolatban a hallgatókkal (vagy egyetemi adatbázisokkal), hogy a visszajelzések alapján kezdett kialakulni valami épkézláb dolog. ON