Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Bocsánat, tényleg nem kapott a 2 Gemences 415-ös kijelzőt. Azt hittem kapnak, mert szét voltak kicsit bontva. Úgyhogy csak pénztárgépet kaptak, de már mindkettő dolgozott a héten. Viszont a JLW-974-nek úgy néz ki a hátsó lökhárítója, mintha ecsettel festették volna le.
Valaki tudna segíteni, hogy a 1134 Budapest–Dunaújváros–Szekszárd–Pécs–Harkány viszonylatban a Pannon Volán Zrt milyen gyakran illetve melyik járatát végzi C56-os autóbusszal?
Érdeklődnék, hogy a Mohácsi úton, a vasúti átjáró* és a lámpa közé, a villanyoszlopra aggatott buszmegálló tábla mi célt szolgál?
* Ha esetleg megjön a következő száraz évszak után a csapadékos, és elárassza az utat a gyárváros felől jövő özönvíz, akkor elkéne oda egy kisebb tereprendezés, a csapadék elvezetésére, és az átjáró megszüntetésére. (Tudom, a Szigetvár-Pécsvárad interkontinentális villamos arra fog járni :))
---
Arról lehet valamit tudni, hogy az E6-os ekenyél milyen keretek között van a tükénél? Nem rossz, pl zenekari cuccokat cipelni a nagy tánctér miatt egész jó vele különjáratozni a városon belül :)
Előre is köszi. Én lőttem néhány képet filmessel is de sajnos az is 2000-es évek eleje, nekem csak 2003-tól lett digi gép. Pedig miket szalasztottam el....iskola időben naponta voltam tanúja ahogy az Erzsébet térre futnak be a vadiúj 395-ösök a szivárvány minden színében. Meg aztán többször utaztam 282, 284, proto 435 típusokon....Azt hiszem ez ügyben idézhetem egykori nagy miniszterelnökünket.
Akkoriban arra nem jártam fotózni, de azért futottam bele a Veszprém megyei Volánok autóiba más helyeken. Az a baj, hogy digitális gépem csak 2001-től van, előtte azért kevesebbet fotóztam, ráadásul a nagy része még nincs is szkennelve. Nemrég vettem egy dia/negatív szkennert, de még nem fogtam munkára, terveim szerint a karácsonyi szabi alatt elkezdem a régi anyag feldolgozását.
Hát, menni megy, de akadnak hibái. Mondjuk lehet, hogy nem a Tiszás Volvokat, vagy a kívül-belül különböző színű Irizarokat kell alapnak tekinteni. De E95-ösből is lehet találni egész jót, csak az meg tele van székezve. :)
Tolnai barátainknak:a JOM-415 ma már dolgozott,viszont azt nem tudom mi helyett,mivel kijelzőt mégsem kapott(ott virít rajta a nagy Gemenc felirat),tábla meg nem volt benne.Viszont a sofőr eléggé küzködött a lomha D10-el.
A JZL-428-ról tudtok valamit?Maradt siklósi vagy visszakerült Pécsre?
És megvan az "első"fehér Nabi is:IXW-195 elhagyta a hokibotját. :)
Jó részük fent volt a Zindexen, de aztán a tar.hu elvitte a sírba.
Mondjuk most, hogy a FEZ-t előkerestem, éppen bele is ástam magam az arhívumba, és jönnek elő az emlékek. A szegediekkel - meg a persze a betévedő többiekkel - pár hektó sört megittunk hazaérkezés után a puccosban.:-)) A "Szkániások" külön kaszt voltak akkoriban.:-)
Alkalmanként rakosgatok fel, ha a topik közönségének nincs kifogása ellene.