Ha eljutok oda, hogy megnézzek néhányat, mindig elmegy a kedvem:
- 4 éves S-MAX: első hátsó szélvédő két évvel fiatalabb az autónál, a nepper észre sem vette, nem tudja mi az oka.
- 4 éves GS: nem volt sérült (lökhárító élénél megfolyt a festék)
- 4 éves S-MAX: nem volt sérült. Mikor mutatom, hogy a led menetfények elállnak néhány centit, akkor az a válasz, hogy néhány elemet újrafényeztek esztétikai okokból.
Utóbbi 2 egyébként mo-i üzembehelyezésű, ennek megfelelően többet is kérnek értük.
azért üt mert a csuklóba van egy tengely amire a csillag van ráhúzva azon vannak a tűgörgők a görgővel
na nekem azon a tengelyen a csillag is kottyan/lóg rajta, de ehez nem is tekergetni kell hanem billegtetni, ha a görgők koptak vagy a fészek azt a kottyanást lehet tekergetve jól érezni
Ausztriában mennyire háklisak arra, hogy az utánfutónak kicsit ütött-kopott a rendszámtáblája? Amúgy a futó jól néz ki. Utánfutónál mit néznek nagyon, ha ellenőrzés van?
Nem biztos, hogy jó ötlet rám bízni, ha nem egyforma az összes SI Ph1... Illetve hol ne kottyanjon? Féltengellyel még sosem volt bajom, nem is szoktam piszkálni, csak máséban hallottam, hogy kanyarodás közben ropog...
Kérdezz rá ezekre telefonon, ha van nekik megfelelő, elhozom szívesen: