az első pecsét a márkaszerviz, a második egy volt márkaszerviz ami most független, azt én is furcsállom hol volt közte az autó, lehet gari lejárt olajcseréket valaki csinálta és csak a vezérműre vitte a volt márkaszervizbe aztán újra oda, de ez csak ötletelés
Airbag
nem tudom?
de mintha 2008 körül itt ilyen rendszámok lettek volna
A szervízkönyv egy kicsit sántít évi 15 e km most 90 e nek kéne lenni bár ez nem nagy külömbség de az utolsó beírás alapján fél év alatt 10 e ment bele és mivel egygazdás nem valószínű, ami aggasztóbb hol volt 4 évig az autó? Álltalában ennyi idő alatt lehet találni normális szerelőt és nem egy másik márkaszervízt választanak az emberek.Egyébént mivel közel van talán érdemes megnézni.
mi meg elmentünk az őrségbe valami köcsögöstalálkozóra egy villámos dízellel (nem az enyimmel), de az olyan retkes volt, hogy Gábor menten agyvérzést kapott volna a látványtól...
ja Csocsesznak meg van flexe, de addigra megoldottam izomból fűrésszel ;-)
Ha eljutok oda, hogy megnézzek néhányat, mindig elmegy a kedvem:
- 4 éves S-MAX: első hátsó szélvédő két évvel fiatalabb az autónál, a nepper észre sem vette, nem tudja mi az oka.
- 4 éves GS: nem volt sérült (lökhárító élénél megfolyt a festék)
- 4 éves S-MAX: nem volt sérült. Mikor mutatom, hogy a led menetfények elállnak néhány centit, akkor az a válasz, hogy néhány elemet újrafényeztek esztétikai okokból.
Utóbbi 2 egyébként mo-i üzembehelyezésű, ennek megfelelően többet is kérnek értük.