Most szeretnénk egy Megane-t vásárolni. Van egy kiszemelt de csak úgy tudnám megvenni, hogy az akié lesz, nem tud eljönni. Édesanyámnak vennénk, de az Ő mozgási lehetőségei elég korlátozottak, és nem utaztatnám sokat ha nem muszáj. Létezik erre valamilyen nyomtatvány? Olyan, amivel az Ő nevében megvehetném ezt a Renault-t? Egyébként egy 2001/11 havi 1.6-os Privilege-ről van szó, és ha már szakmai fórum megkérdezném azt is, hogy van-e / tudtok-e ezzel a kiadással kapcsolatban valami konkrét hibáról? Köszi előre is!
1.A szervizes Gábort ismered Miskolcon? Add meg neki az alvázszámot, nézze meg az előéletét.
2.Dettó (se az 1-es se ez nem szimpi nem tom miért)
3.telefonszámra nem találtam kereskedót, de az akciós ár felitrat érdekes. Ezekben a monacokban nincs középső konzol a két ülés között? Navi + autklima van, box nincs?
4. szerintem ez is nepper.
Amit javaslok még pár hónap után: ne foglalkozz az "extrákkal". Nekem semmivel nem gyújt többet az aut.klima, így is kézzel kapcsolgatom, sőt a ventillátort nem lehet egyből lelőni, ez nagyon idegesít. Szövet ülésnek is jobban örülnék. Az üvegtető meg nagyon jó, sokkal kellemesebb ha ez meg egy hátsó ablak nyitva, nem kell klíma városban, de óriási szops, ha nem volt karbantartva (havonta kéne kenni takarítani a sineket).
Ha valamit tudok segíteni csörgess meg, az én számom még a régi a tiéd meg kitudja mikori ami nekem van meg :)
A leállító szelephez be lehet vajon valami mechanikus cuccot építeni amivel az utastérből le tudom folytani a motort. Mondjuk egy bowdenes valami a vákumszabályzóhoz (vagy mi van ott?) ?
Az a baj, hogy még az én full bőrösömben is az ülések oldala műbőr!!!! Az ajtókárpit meg igazi. A franc se érti. Szóval ez az egyik ok ami miatt szakd. A másik, hogy egyszerűen másképp nem tudsz kiszállni az ülésből, csak úgy, hogy a combod minden alkalommal lenyomja az ülést, ergó marha gyorsan fárad az ülés ezen része, illetve kopik a háttámla szintén kagylós része.
Tehát ha 300 ha 50ekm van benne akkor is nézhet így ki. Én kb lexartam amikor megvettem, sőt nekem a kormány is kopott 3 helyen (gyűrű), meg a sebváltó gomb is (gyűrű).
Arra figyelj (számolj vele), hogy az összes müanyag alkatrész ami nem "kopogós" müanyag gyárilag az szarrá lesz kopva. Mivel minden elem ezzel a fos plastic dip szerű "prémium érzésű" anyaggal van befújva. (kapcsolók tartói, középkonzol, szélső beömlő kagylói, esetleg sebváltógomb felirat, ajtóbehúzó stb). Én a tapintásától is rosszul vagyok, nem tudom mit kéne velük kezdeni, ha egyszer lesz időm lehet hogy vpn fóliázással bevonom, vagy simán akrillal átfújom az egészet + réteg lakk stb...
Amit érdemes nézni, hogy a tudbónál, a leállítószelepnél, illetve a befecskendező szelepeken milyen mértékű az olajfolyás, illetve mennyire van takarítva a motor. Nekem a hengerfej teljesen tiszta volt, bár a tulaj állítólag nem takarította, viszont most 5e km után is olyan szóval valszeg nem ereszt az üzemeanyagrendszer.
Sajóecsegen a dokinőnek van 1.9dci rönója (nem tudom hogy megán vagy szkenik) munkatársam lakik ott. az a kocsi többet van a szerelőknél mint a rendelő előtt, csak a baj van a motorral...
kék magán... a rendszám alapján 2011. 02. havi import, innentől a km órát és az állapotot is felejtsd el.
pikaccsu -ezzel az 1.6hdi motorral van szerelve a céges berlingó. jól indul, szép és csendes motor, 50 körül kevesebbet eszik mint az enyém. alul is nyomatékosabb, főleg indulásnál.
belga import - ezt nézesd meg vkivel, aki a környéken lakik!!
Én végigpróbáltam az enyémhez felhozott sok R9..... et az okosságban és mindegyikre azonos számot hozott fel a venturira. Majd a te számaidat is a k9k724-hez és ahhoz is egy típust hozott ki. ugyan azt amit az enyémhez is.
77 01 206 906. Ezek szerint a venturi szelep az nem különböző ezeken. (szerintem)