Erősen közeledünk egy használt, néhány éves Mégane vásárlásához. Az Asszony nagy kedvence lett és úgy tűnik más választás nem lesz :) persze nekem is tetszik :)
A hazai piacon kaphatók között kevés a benzines, én egy picit félek az 1,5-ös dízeltől. Volt egy 207-es kis Peugeot-m és a porlasztó csúcsok cseréje erősen zsebbenyúlós volt.
Szeretnék némi tudásra szert tenni, mire érdemes oda figyelni, mik lehetnek az árulkodó jelek, de nem csak a motornál, más helyeken is (kopott kormány, ülések, kézifék-szoknya stb. kívül)
3-4 éves kombi változat kerûlt kiszemelésre...
ui. a visszaolvasást elkezdtem, de nem kicsi ez a topic, szerencsére.
Ja, és pofátlanabb helyeken lesz olyan, hogy látni fogsz egy ugyanilyen állapotú autót, a kereskedő ott mellette mondja a szemedbe, hogy ez egy hibátlan autó, és el szeretne érte kérni mondjuk majd 700e ft-ot...
Márpedig egy 2001-es Renault-ért nem fogok "milliókat" adni. Sem én, sem más. Ha láttad volna ott a helyszínen akkor most azt írtad volna, hogy azért az autóért 200-at sem adsz. Szerintem törött és javított volt, így pedig a 425k horror sok érte. Egy ilyen kibájlogolt autót még árulni sem reális, nemhogy a meghírdetett árra mondjuk ezt.....
Köszi! :) Most, hogy hazaértünk már személyesen is meggyőződhettem róla, hogy bizony egy csomó minden nem stimmel. A csomagtérajtó bal oldalán kb. 30-40cm hosszan, több mm magasan fell van hólyagosodva. Szintén ez az ajtó teljesen csálé : Bal oldalt alul az újjam befér, felfelé szűkül. Jobb oldala viyzont jó, de alul a rendszámtánblánál teljesen eláll a kasznitól. A bal első köszöbre ráfújtak, a festék pereg lefelé. A motorháztető más színű, csiszolták több helyen és és nem színhelyesn van festve. Rozsdásodik az ablaktörlő alatti él és a felületén is vannak foltok. A bal hátsó ajtó alul kijjebb van mint maga a kaszni. Ki sem nyittattuk az ajtókat és a motorháztetőt, nem volt értelme. Kérdezte a srác, hogy mi baj van a Renault-val? Nem értette, mert minmt mondta : ez egy tizenéves autó. Mondtam neki nézze meg az enyémet, mert az is tizenéves, de köze nincs ahhoz amit ő árul. Úgyhogy eljöttünk, szerencsére nem volt messze, így csak a pár liter benzin ugrott.....
Gondolkodom hogy a MII kombim B oszlopától a farrész felé fóliáztatom... Kisgyermekem van + ne nézelődjenek. Kérdésem, hogy Budapesten (IX. kerben lakom Lurdy mellet) a lakhelyemhez közel tud-e valaki olcsón dolgozó fóliást??!
Nekem az eleje jobb és baloldalt is gyanús. A lökhárító is elég csálén van rajta. Ott érdemes lenne jobban körülnézni, hogy törött volt-e az eleje vagy csak szerelési trehányság miatt olyan, ha volt valamiért bontva az eleje.
A sebváltót próbáljátok ki rendesen mert ha gond lenne vele akkor az drága mulatság lesz. Nézzétek meg hogy szépen vált-e fel és vissza és gázelvételeknél és innen gyors visszagyorsításnál is.
Attól nem kell félned hogy beázik mert az esőcsatornába folyik onnan a víz. De ha lehúzod a kédergumit és kézzel összenyomkodod az illeszkedő részét szorosabbra akkor kevésbé tud elmozdulni.