Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ez a probléma állt fent a fonodó hálózat előtt is, amire a sofőrök még rá is játszottak, ha az átszállási lehetőség meg lett volna oldva nem lett volna szükség a fonodó hálózatra és mindenki, mondom mindenki jobban járt volna!
A jellemző irány nem száll át. Ha szerinted ez nekik ugyanolyan, mintha mindig mindenkinek pontos csatlakozása lenne, akkor szerintem ne szabadjeggyel próbálkozz, hanem teljes árú bérlettel. Olyan műszakra, amit a munkáltatód leszar, hogy illeszkedik-e a menetrendre. Még mielőtt, Pécsett már nem mindenhol lehet a menetrend a műszakért, hiszen például a 26-os nyugati végén van tucatnyi 15-20 főt alkalmazó cég, totál más munkarendben. Ahhoz illeszkedj...
Sziasztok! Pár észrevételt szeretnék megosztani mint utazó, a téli menetrenddel kapcsolatban:
- 00:10-es 973. Pénteken és szombaton elbírna csuklós autóbuszt is, főleg ha rendezvény van a belvárosban. Most pénteken és szombaton is utaslemaradás volt árkádnál(20fő minimum), autóbusz-állomásnál (5-7 fő) és a telephelyen sem fért már fel az a 4 sofőr, aki felszeretett volna. Az emberek inkább sétálnak a Zsolnay-szoborig ha nem akarnak lemaradni a buszról, de ülőhely már akkor sem marad, árkádnál meg semmi sem.
- Délelőtt rendszeres utaslemaradás van az egyetemisták miatt a 30-as járaton a főpályaudvar felé, ha vége van egy-egy előadásnak valamelyik PTE-s karon. Főleg a 11:36-kor induló 130-as járaton. Rengetegszer fordult elő velem, hogy nem fértem fel a buszra 5-15 embertársammal együtt. Valamit kellene tenni ennek érdekében, mert ma már szinte élet-halál harcot vívtak azért, hogy ki férjen fel a buszra, egy idős hölgy el is esett ez miatt. Minden egyetemista pont ugyan erre a buszra szeretne felférni, és csak a csarnokig vagy a főpályáig menni vele. Tudom hogy lehetetlent kérek, de lehetne előadáshoz sűríteni - ritkítani a járatokat.:)
- 08:02-es 55. Miért megy egyszerre 2db autóbusz kertvárosba 55-ösként? Az egyik 02-kor indul, a másik 04 körül. Az utóbbi teljesen üresen megy szinte mindig. Nem egyszer láttam már ilyet.
Nem a levegőben beszélek, aktív használója vagyok(vagy lennék - ha felférnék) ezeknek a járatoknak.
Köszönöm már gondoltam rá, de nem hiszem hogy mindenki örülne nekem...
Szerintem és többek szerint túl kínálat van. Túl sok a busz egyes vonalakon egyes időszakokban így az 1,25-ös szorzó nélkül is lehetett volna jobbat csinálni csak ezeket a vonal csoportosításokat kellett volna kihagyni.
Lehet más célközönséget szolgál ki, de ha már így van akkor 2 4-es járat közé is lehetett volna ütemezni azt a 2A járatot ami felmegy, úgy még értelme is lenne.
Igen valóban mily nagyszerű ötlet a Kertváros-Patacs még hiányzik illetve csak forditva reggel érhető el :D, de az ilyen szolgáltatást a taxik végeznek igaz azokban ingyen nem lehet utazni...
A nyári menetrendben is jól sikerült a ütemezés, hétvégén a 26 járat, több mint 10 perc II-rakodón várakozás után, menetrend szerint 31-re ért Uránvárosba, az 1-es és 2-es járatok pedig 30-kor indultak. Így az utasok 20 illetve 15 percet várhattak mivel ezzel senki nem foglalkozott a menetrend készítésnél. Ez a probléma állt fent a fonodó hálózat előtt is, amire a sofőrök még rá is játszottak, ha az átszállási lehetőség meg lett volna oldva nem lett volna szükség a fonodó hálózatra és mindenki, mondom mindenki jobban járt volna!
Totálisan fordulnak át az utazási szokások, nehéz lesz olyat alkotni ennyi pénzből, hogy azt mondhassa a Tüke: kész. Ha mondjuk lenne egy 1,25-ös szorzó, abból talán már lehet olyat készíteni, amire nem érkezik nyomós panasz.
W007W topiktársat sok szeretettel várjuk az egyesületben. Van munkalehetőség.
Igen érdekesek ezek,de gondolj arra,hogy ezek a plusz menetek nem a törzshálózat részei,a hangolás nem biztos,hogy lehetséges.Nyilván egy 2A,vagy egy 4-es más célközönséget szolgál ki,aki csak az Árkádig megy annak nyilván tökmindegy.Egyébként jó dolog,hogy számszakilag több járat van,a zsúfoltság érezhetően csökkent minden napszakban. Egyébként tudnak-e az illetékesek arról,hogy pl ma Uránban délután az egyik érkező 1-es szinte összes utasa átbattyogott a 25/26-os megállójába?Lehet,hogy el kellene gondolkodni egy Kertváros-Patacs járaton...?
Tisztelt fórumozó egyesületi tagok akiknek az új menetrendet köszönhetjük!
Mesélje el valaki nekem ( és gondolom többen is kíváncsiak rá) hogy annak mi értelme hogy az a 2A megy fel Hősök terére ami után menetrend szerint 1 perccel jön a 4-es járat?
Azt is nehezen tudom meg emészteni hogy délután eddig a 2-esek után ment 1 perccel a 60-as most pedig előttük 1 perccel Mecsekszabolcsból, de igaz ez a Budai Állomástól is.
Más, azon a szövegen meg ami megy a buszon hogy szeptember 1.-től sűrítjük a 104 járatokat nagyot tudok mindig mosolyogni :D De végül is igaz mert most 1 darab helyett már 2 van belőle egész nap :D
Nem tudom. A FEZ ment volna Pestre 7:25 kor a 3 tengelyes helyett, de mivel azon nincs matrica ezért cseréltünk a JLW-475-el. Utobbi ment volna délután Pestre. Az Omniexpress pedig gondolom délután Győrbe, mivel oda fog menni a FEZ.
Bocsánat, tényleg nem kapott a 2 Gemences 415-ös kijelzőt. Azt hittem kapnak, mert szét voltak kicsit bontva. Úgyhogy csak pénztárgépet kaptak, de már mindkettő dolgozott a héten. Viszont a JLW-974-nek úgy néz ki a hátsó lökhárítója, mintha ecsettel festették volna le.
Valaki tudna segíteni, hogy a 1134 Budapest–Dunaújváros–Szekszárd–Pécs–Harkány viszonylatban a Pannon Volán Zrt milyen gyakran illetve melyik járatát végzi C56-os autóbusszal?
Érdeklődnék, hogy a Mohácsi úton, a vasúti átjáró* és a lámpa közé, a villanyoszlopra aggatott buszmegálló tábla mi célt szolgál?
* Ha esetleg megjön a következő száraz évszak után a csapadékos, és elárassza az utat a gyárváros felől jövő özönvíz, akkor elkéne oda egy kisebb tereprendezés, a csapadék elvezetésére, és az átjáró megszüntetésére. (Tudom, a Szigetvár-Pécsvárad interkontinentális villamos arra fog járni :))
---
Arról lehet valamit tudni, hogy az E6-os ekenyél milyen keretek között van a tükénél? Nem rossz, pl zenekari cuccokat cipelni a nagy tánctér miatt egész jó vele különjáratozni a városon belül :)
Előre is köszi. Én lőttem néhány képet filmessel is de sajnos az is 2000-es évek eleje, nekem csak 2003-tól lett digi gép. Pedig miket szalasztottam el....iskola időben naponta voltam tanúja ahogy az Erzsébet térre futnak be a vadiúj 395-ösök a szivárvány minden színében. Meg aztán többször utaztam 282, 284, proto 435 típusokon....Azt hiszem ez ügyben idézhetem egykori nagy miniszterelnökünket.
Akkoriban arra nem jártam fotózni, de azért futottam bele a Veszprém megyei Volánok autóiba más helyeken. Az a baj, hogy digitális gépem csak 2001-től van, előtte azért kevesebbet fotóztam, ráadásul a nagy része még nincs is szkennelve. Nemrég vettem egy dia/negatív szkennert, de még nem fogtam munkára, terveim szerint a karácsonyi szabi alatt elkezdem a régi anyag feldolgozását.