Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
"A projekt keretében 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szereltek fel fedélzeti egységet, és 263 utastájékoztató monitort helyeztek ki.
...32 diszpécser koordinálja a teljes felszíni közlekedést, és ha a műholdas rendszer érzékeli, hogy egy járat nem menetrend szerint közlekedik, beavatkoznak. Ezzel elkerülhető például az is, hogy két azonos autóbusz szorosan egymás után haladjon."
Hat ennek komoly problemai vannak csak nem ertem miert nem csinaltatjak meg a gazdai. Euro4 vagy 5-os de ugy fustol es egyaltalan nem megy. Multkor a masik hasonlo koruval voltal az ugy ment mint a golyo. Ebben szerintem nem megy a turbo es igy jo 1,5x tobbet eszik.
A helyinel sirtunk milyen vacakok ezek a buszok hat ehhez kepest azok csucs szuper jarmuvek...
Mindenesetre annyi biztos csak,hogy a JLW-474 újpetrei lett,míg a JLZ-134 már csak tartalék.
Érdekes,hogy feszegettük itt a nem megfelelő kocsikiadást,s láss csodát:visszacserélték a a JLZ-128-at a HXT-642-vel,és ma már a JLZ-950 helyett a HBD-017 dolgozott.
Tolnaiaknak:a JOM-415 a JLZ-135 helyére került.A gilvánfaiak majd kezelésbe veszik a buszotokat. ;)
Hétvégén menetrend szerint szét vannak szedve. Nézd már meg kérlek. 4-6 percre van eltolva. Egész Kertváros felé 4-6 perces a hangolás hétvégén. Mindig felváltva jön valami.
Nem tudom feldogozni 10 éve, hogy miért kell a 6-osnak és a 7X-esnek egymás kísérni. Hétvégén 20 percezés van mindkét vonalon. Főpályáról 73-as indul minden óra '05, '25, '45-kor. 6-os érkezik a Főpályára minden óra '08, '28, '48-kor. Nem tudom ez kinek az érdeke, vagy direkt nem tűnik fel senkinek? Nem gondolom, hogy az átszállás miatt van indítva. Lehet mondani, hogy milyen jó, mert 5 percenként megy Kertváros felé busz hétvégén, mert van 24-es meg 130-as is. Csak én olyan kieső területen lakok, amit az óránként járó 41-essel, és a 3p-17p-es követésre elosztott 6-ossal és 73-assal díjaznak. Szépen fonódik a hálózat, de engem pont 10 éve pont nem érint menetrendi változás.
Első körben nem akart senki vitát. A műszakos dolgozóknál kiszámíthatatlan volt a reakció. Az utaskikérdezés egyértelműen kihozta, hogy a 20-as csoport Árkád dél felé irányítása nagyobb résznek jobb, mint rosszabb, de ennek megfelelően az időpontokhoz már nem akartunk nyúlni nagyon, mert első körben ezt is nehéz emészteni.
Nem hiszem el... Pedig nem kevés szó esett róla. Nem lenne jobb az ott lakóknak is ha egy órában nem 3x hanem 4x jönne busz? És nem egyszerre a kettő? 21,121 semmi nem kötötte időben nyugodt szívvel el lehetett volna tolni 10 perccel is akár, de nem. Miért nem?
A két perc vagy annál nagyobb eltéréseket nem is jelöltem...
Igen sejtettem hogy ilyen okai lehetnek, de közlekedéstechnikai és biztonságossági szempontból nem nyerő közvetlen a kereszteződés elé tenni. De annak is örülök és gondolom főleg az ott lakók fognak örülni ha egyáltalán megvalósul a dolog.