Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 26641
Érdemes olvasgatni a bp-i tömegközlekedéssel kapcsolatos topikokat
Ezután már reálisabb képet fogsz látni:-(
Előzmény: W007W (26640)
W007W Creative Commons License 2014.10.01 0 0 26640

"A projekt keretében 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szereltek fel fedélzeti egységet, és 263 utastájékoztató monitort helyeztek ki. 

 

...32 diszpécser koordinálja a teljes felszíni közlekedést, és ha a műholdas rendszer érzékeli, hogy egy járat nem menetrend szerint közlekedik, beavatkoznak. Ezzel elkerülhető például az is, hogy két azonos autóbusz szorosan egymás után haladjon."

 

http://index.hu/belfold/budapest/2014/10/01/tarlos_atadta_a_futart/

 

 

 

W007W Creative Commons License 2014.10.01 0 0 26639

Azért nem rossz annyira a helyzet ha Egerágra is Irizar megy...

 

M62,306 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 26638

ideiglenesen fog - ezen a hétvégén

Előzmény: lobbanórotor (26637)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26637

A 4,3 km hosszú villányi elkerülő utat a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 2014. október 3-án délután adja át a közlekedőknek.

 

El se hiszem, hogy végre elkészült... 

Mondjuk buszjárat pont nem fog közlekedni rajta, de azért még bőven elfér ez a hír a topikban. 

W007W Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26636
W007W Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26635

Hat ennek komoly problemai vannak csak nem ertem miert nem csinaltatjak meg a gazdai. Euro4 vagy 5-os de ugy fustol es egyaltalan nem megy. Multkor a masik hasonlo koruval voltal az ugy ment mint a golyo. Ebben szerintem nem megy a turbo es igy jo 1,5x tobbet eszik.

A helyinel sirtunk milyen vacakok ezek a buszok hat ehhez kepest azok csucs szuper jarmuvek...

Előzmény: JLW-470 (26632)
BSF-127 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26634

Fotót is kérünk majd a JOM-415-ről és a JLW-974-ről ha lehetséges!?

Előzmény: JLW-470 (26631)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26633

A gilvánfaiak majd kezelésbe veszik a buszotokat. ;)

 

Brrrrr... :(((( 

Előzmény: JLW-470 (26631)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26632

Láttalak ma az új járgányoddal.Látom most tiéd az egyik szupertartalék. :)

Előzmény: W007W (26622)
JLW-470 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26631

Mindenesetre annyi biztos csak,hogy a JLW-474 újpetrei lett,míg a JLZ-134 már csak tartalék.

Érdekes,hogy feszegettük itt a nem megfelelő kocsikiadást,s láss csodát:visszacserélték a a JLZ-128-at a HXT-642-vel,és ma már a JLZ-950 helyett a HBD-017 dolgozott.

Tolnaiaknak:a JOM-415 a JLZ-135 helyére került.A gilvánfaiak majd kezelésbe veszik a buszotokat. ;)

Előzmény: JLW-470 (26618)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26630

Azt tudom. Ez a nyomon követős alkalmazás viszont nekem nagyon tetszik. Abszolút nem kell hozzá gondolkodni. :D

Előzmény: Törölt nick (26628)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26629

Így van, írtam én is, hogy 5percenként jönnek, csak nekem az a bajom, hogy a 73-as után a 6-os jön rögtön a sorrendben.

Előzmény: Törölt nick (26627)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26628

A webes menetrend nem jó.

Előzmény: ikarusman280 (26626)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26627

Hétvégén menetrend szerint szét vannak szedve. Nézd már meg kérlek. 4-6 percre van eltolva. Egész Kertváros felé 4-6 perces a hangolás hétvégén. Mindig felváltva jön valami.

 

73-6-22/23/24-3-73

 

Ez a sorrend.

Előzmény: ikarusman280 (26626)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26626

Nem tudom feldogozni 10 éve, hogy miért kell a 6-osnak és a 7X-esnek egymás kísérni.
Hétvégén 20 percezés van mindkét vonalon. Főpályáról 73-as indul minden óra '05, '25, '45-kor.
6-os érkezik a Főpályára minden óra '08, '28, '48-kor. Nem tudom ez kinek az érdeke, vagy direkt nem tűnik fel senkinek? Nem gondolom, hogy az átszállás miatt van indítva. Lehet mondani, hogy milyen jó, mert 5 percenként megy Kertváros felé busz hétvégén, mert van 24-es meg 130-as is. Csak én olyan kieső területen lakok, amit az óránként járó 41-essel, és a 3p-17p-es követésre elosztott 6-ossal és 73-assal díjaznak. Szépen fonódik a hálózat, de engem pont 10 éve pont nem érint menetrendi változás.

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26625

Első körben nem akart senki vitát. A műszakos dolgozóknál kiszámíthatatlan volt a reakció. Az utaskikérdezés egyértelműen kihozta, hogy a 20-as csoport Árkád dél felé irányítása nagyobb résznek jobb, mint rosszabb, de ennek megfelelően az időpontokhoz már nem akartunk nyúlni nagyon, mert első körben ezt is nehéz emészteni.

Előzmény: W007W (26623)
hory004 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26624

hungeri 3 napja 26600

Nem értem, mit nem lehet ezen felfogni. 21-es busz = ÜRES, 22,23,24 = KIHASZNÁLT. Úgyhogy szállj le a témáról, uncsi.

 

:))

Ennyi erővel akár maradhatott volna a Mártírok útján, csak a Szabadság u. - Nagy Lajos kir. u. kereszt elé kellett volna egy megálló a szabadság u-ra.

Előzmény: W007W (26623)
W007W Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26623

Nem hiszem el... Pedig nem kevés szó esett róla. Nem lenne jobb az ott lakóknak is ha egy órában nem 3x hanem 4x jönne busz? És nem egyszerre a kettő? 21,121 semmi nem kötötte időben nyugodt szívvel el lehetett volna tolni 10 perccel is akár, de nem. Miért nem?

 

A két perc vagy annál nagyobb eltéréseket nem is jelöltem...

 

W007W Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26622

Igen sejtettem hogy ilyen okai lehetnek, de közlekedéstechnikai és biztonságossági szempontból nem nyerő közvetlen a kereszteződés elé tenni. De annak is örülök és gondolom főleg az ott lakók fognak örülni ha egyáltalán megvalósul a dolog.

Előzmény: Törölt nick (26621)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26621

Persze, meg lehet csinálni 12 millióból is, plusz 2 millióért járda, vagy meg lehet csinálni bontott anyag felhasználásával 300 ezer forintból is.

 

Én is el tudom mondani, hogy mi kéne, csak nem hiszem, hogy mindenki ilyen őrült módon szereti költeni fölöslegesen a pénzt :))

 

Itt meglévő járdakapcsolatokkal dolgozhatunk.

Előzmény: W007W (26620)
W007W Creative Commons License 2014.09.30 0 0 26620

Lefelé is a kereszteződés után kellene tenni. Ott van sok hely később öblöt is lehet oda építeni mindkét oldalra.

Előzmény: Törölt nick (26619)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.29 0 0 26619

Ilyen nagy megállóépítési lázban vagyunk.

 

Itt egy, hogy nehogy azt mondjátok, hogy kimaradtatok:

 

 

 

 

JLW-470 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 26618

Így legalább nem valamilyen nem odaillő járgány tette ott a tiszteletét(mint ma Szekszárdra a JLZ-148-at küldték,ami azért elég erős). :)

Előkerült a JLW-474 is,durván fehér lett(ha jól láttam,akkor a JLZ-134 helyére került).

Előzmény: hory004 (26617)
hory004 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 26617

Gumimaci ma Fehérváron volt :)

Előzmény: JLW-470 (26570)
hungeri Creative Commons License 2014.09.28 0 0 26616

Na igen, mint a mozgólépcső a konditerem bejáratánál :-)

Előzmény: FOMA (26615)
FOMA Creative Commons License 2014.09.28 0 0 26615

Én azon lepődtem meg, amikor átsétáltam fotózni, hogy vagy tucatnyian fel is szálltak rá.:-) Első ránézésre edzésről jöttek valamelyik sporttelepről.

Előzmény: hungeri (26613)
W007W Creative Commons License 2014.09.28 0 0 26614

Na latod mar akkor is tudtak hulyesegeket kitalalni nem kellettetek hozza ti...

Előzmény: hungeri (26613)
hungeri Creative Commons License 2014.09.27 0 0 26613

Utaztam is rajta. Ha jól emlékszem, napi három járatpár volt. Nagyjából mindenki röhögött rajta, 5 perc körüli menetidejű felüljáró pótló...

Előzmény: FOMA (26612)
FOMA Creative Commons License 2014.09.27 0 0 26612

Előzmény: hungeri (26597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!