Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A VDL-ek stabilizálják a szóló kiadást, nem igazán pótolnak kocsit. Az lehet, hogy most már _tényleg_ megy a levesbe az utolsó 260-as, de egyrészt erre sem vennék mérget, másrészt a 246-ost és a 415-ösöket ez nem érinti.
Mivel nem láttam a napokban egy Ambassadort sem,így sztem elvihették az összeset Komlóra.Nagy észlény lehetett,aki ezt kitalálta,mivel most meg helyköziben jár a sok lerúgott komlói vas,köztük jó pár helyis kialakítású,3 ajtós,kevés ülőhelyes gép(pl. Mercik).
Somogyszob - Marcali állomások között a 236-237 szelvényközben útátjáró létesítése és kerethíd beépítése.
Fezsültségmentesítés: nem szükséges. Biztosítóberendezés: nem szükséges. közlekedő munkagép: KIAG. Tároló állomása Marcali. Egyebek: A kerethíd elemek beemeléséhez daru dolgozik.
"A projekt keretében 1536 buszra, 612 villamosra és 145 trolibuszra szereltek fel fedélzeti egységet, és 263 utastájékoztató monitort helyeztek ki.
...32 diszpécser koordinálja a teljes felszíni közlekedést, és ha a műholdas rendszer érzékeli, hogy egy járat nem menetrend szerint közlekedik, beavatkoznak. Ezzel elkerülhető például az is, hogy két azonos autóbusz szorosan egymás után haladjon."
Hat ennek komoly problemai vannak csak nem ertem miert nem csinaltatjak meg a gazdai. Euro4 vagy 5-os de ugy fustol es egyaltalan nem megy. Multkor a masik hasonlo koruval voltal az ugy ment mint a golyo. Ebben szerintem nem megy a turbo es igy jo 1,5x tobbet eszik.
A helyinel sirtunk milyen vacakok ezek a buszok hat ehhez kepest azok csucs szuper jarmuvek...