Az ott egy "kazettás hátsóagy". Szuper ötlet, azt kell mondjam. Mondjuk a konzolosan kialakított tengely nem tudom miből van, azt meg kell rendes anyagból csinálni.
Arról van szó, hogy a bringában ebből kétoldalt lóg ki a tengely, és ketoldalt van megfogatva. Középen van rajta a test, amiből jönnek a küllők, és a testen van a rotor, ami egyik irányba fix, másikba szabadon fut. Az esztergán a tengely csak egyik oldalt lóg ki, ott kell rögzítve legyen, a rotoron meg van a lendkerék, meg azon a tokmány.
Az a kerék agy...gondolom egy kicsiszolt fa darab is megtenné...de mivel ez gyárilag finoman megmunkált hengeres cséve test...és fém...ezért a forma és a kopásálló anyag miatt használhatja a készítő :)
Na akkor ezt a matrica lehúzást játszd el egy piros autón is, és le fogsz hidalni, mekkora a színeltérés :(
A piros szín az egyetlen tudtommal amit nem képesek normális tartós UV védelemmel ellátni, kegyetlenül fakul. Én 3K-s minőségi pirossal fújtam le az autómat, most már nem piros, hanem valami meghatározhatattlan piros és rózsaszín keveréke ahogy kifakult. A motorháztetőn volt egy matrica kb 6 hónapig, a mai napig meglátszik a helye, mert másként fakult ki.
Nem tudom megnyitni, de az én autómon öt éve adalék nélküli festék van, és köszöni szépen semmi baja. Visszatérve az íróasztalhoz, az sose kap akkora ütéseket mint egy lökhárító. (remélhetőleg)
Nem adnak ahhoz semmit, csak műanyaghoz való alapozót használnak. Nagyon strapabíró ha 150km/h-s sebességnél felpattanó kis kövek is csak igen ritkán hagynak nyomot rajta. Ahogy GPS kolléga is írja, fantasztikus anyagok ezek.
Én erre gondoltam, nekem ilyen van. Nem tudom melyik kell a fűrészasztalhoz, de valószínűleg inkább nyolcas mint hatos. Ebben a készletben a hatos is megvan 30 centi a nyolcas meg kb 35. Talán....
az asztali verzióknál, ahol lefele van a motor, ott van hogy együtt mozog a tengellyel. amerikaiak valami olyanrol gajdolnak allandoan, hogy a motorról a rezgés ne menjen át a fűrészre, ezért a motort próbálják minnél áttételesebben összekötni a tengellyel, véletlenül sem tenni a kettőt mondjuk ugyanarra a vasdarabra.