Én mentem az Árpád híd felé, és az idióta úgy gondolta, hogy orral parkolásból kikanyarodik a Margit híd felé, mit neki záróvonal. Pont a felső rakpartról jöttem le, besoroláskor néztem a tükröt, mikor felnézten egy szürke fal volt előttem.
A barom nem akarta elvinni a balhét, de az ügy előadója elmondta neki, hogy örül, ha ilyen konok tagadásban van, jegyzőkönyvezi, de azt garantálja, hogy dupla annyit fog kapni, mert annyira egyértelmű a helyszín.
A vőm kocsijáról is azt mondták a cégnél, akitől bérelték, hogy már sok pénzt rá kellett volna költani, vagy el kellett volna adni, de így megoldódott, megvette a biztosító. Egy full extrás Mazda 3 volt.
2018 halottak napján volt a balesetem. / Majdnem engem is lehetett ünnepelni. :-) /
A vőm céges kocsijával mentem, féltem is, hogy gondja lesz belőle, de korrekt volt a cég, jobbulást kívántak, és kapott egy új kocsit segge alá.
Szóval öt évig szinte szóba se állt velem a biztosító, végül is e-hét szerdán írtam alá a megegyezéses papírt, addig röhejes ajánlatokat adtak, míg az ügyvédem be nem adta a bíróságra a kárigényt, utánna azonnal kérték, hogy vonjuk vissza, szeretnének megegyezni, szóval nem egyszerű.
Szerdán az ügyvéd után befizettem a Nissan hátralevő részét, meg három és fél milliós részt lizingelek.
Meg volna arra is a pénz, de jobb üzlet 0% THM-ell lizingelni, és hagy inflálódjon az Ő pénzük, míg az enyém egy befektetési alapban meg önkéntes nyugdíjpénztárban kamatozik. :-)
A gyerekek a házuk elött parkolnak a járdán két kocsival, a kocsik nem lognak ki az utra, este hétkor érkezett egy skoda és eltrafálta a sangyongot azt megtolva belelökte a mögötte lévö citroenbe. Gyerek kirohant és látta a soför tök részeg,benyult a skodába és kirántotta a kulcsot nehogy elmeneküljön. Jöttek a zsaruk, 1,6 ot mértek a szondával szoval nem volt szomjas. Ugy tünik az uj sangyong megy a kukába,kaszni csavarodás és automata válto meghibásodással mert ugye meglökte 2 métert ami nem tett jot a váltonak. Van mit ünnepelni,az ürgének nem lesz olcso a dolog, a citroen csak kisebb mértékben sérült meg a lökhárito kicsit behorpadt, a skoda is lehet hogy kuka
Nyáron 25-27 fok felett üzemi hőmérsékleten gyakran előfordult, hogy hiába tekert az önindító, a motor nem indult be csak 5.-6. próbálkozásra. Vége lett a melegnek és eltűnt a probléma. Lassan közeledik a tavasz és a tavaly történtek miatt ismét várható az esemény. Jó lenne megelőzni, én az indító trafóra gyanakszom...
Esetleg van valakinek hasonló tapasztalata vagy tudja mi lehet a probléma?
A legtöbb gumigyártó már a javító gombát sem ajánlja, mint gumi javítást, amennyiben a drót rész is sérűlt. Megvan, max mekkora a lyuk mérete és ha nem ért drótot, akkor mehet a gomba. A kukac az csak vészmegoldás, de semmiképpen sem végleges.
egyébként engem nem az érdekel kevesebbet vagy többet fizetek, csinálja meg rendesen nincs kedvem egy kukaccal javított gumival 140-el a pályán elszállni
nekünk egy országos hálózat helyi műhelyébe kel menni gumizni. Nyár ügyfél senki, szerelők malmoznak a sarokba. Kolléga bement egy WV Transit defekttel. Most nem érünk rá gyere holnapután.
Ne is mond,azok a gumisok nagyon gázok lettek,látszik mennyire nem akarnak dolgozni,volt olyan hogy azt mondták a csajszinak ezt a javitást nem tudod megfizetni,majdnem belerugtam az ürgébe. Tényleg egyre kevesebben javitanak kukaccal, a gumis haver azt mondta azért mert ha leveszi a kereket,belülröl foltozza majd centiroz többet kérhet a munkáért
és van ilyen defekt sajna még a mai gumikon is, kollégám mire észrevette, hogy defektes a CX5 pályán már el is gyalogolta a gumit, épphogy felnin le tudott gurulni egy lehajtón mert szerencsére pont ott volt
Vannak ezek a kukacok, sok gumis is ezt használja, kisebb lyukaknál. Kb. 3eft egy készlet van benne 5-6 javító kukac tíz perc alatt kész, csak fel kell fújni. pl. ez:https://www.bardiauto.hu/webshop/magazin/-FE6037.000.05