Nem reklám céllal, hanem kérdéssel szeretnék élni... Ki ismeri..? Ki használja..? Ki az aki szerint csak reklám fogás az anyag..?
Várom válaszaitokat...
Már közvetlen az Orrmotor fórumban is kérdeztem, de hátha itt több véleményt halhatok... Természetesen az elv, amit a termék el akar adni érdekel, mint sem maga.
Nem túl nagy különbség van Z16xe és xer moci között, de én 100.000 gázzal futott km alatt nem tudnék mit írni róla. Észre sem veszi az ember használat közben, csak tankolásnál. (vigyor kerül az arcra)
Ha jó szaki szereli be, akkor Te is csak akkor veszed észre.
A németeknél eleve az általad említett motorral árulják gyárilag, szóval keress német fórumokat, ha mindenképpen kiváncsi vagy rá. Elmehetsz maxabóhoz, vagy autoköröshöz, hogy megnézd, hogy néz ki átalakítva, Ők már idehaza is csinálják garival.
Visszaolvastam 1500 hozzászólást és nem találtam semmi infót kérdésemre. Szóval Opel Astra H z16xer motorosba szeretnék LPG szettet rakatni. Van-e itt valaki, vagy olyan fórum topik (nem találtam) ahol esetleg valaki osztott meg tapasztalatot ezzel a motorral szerelt gázos astraval kapcsolatban.
Ha rendesen összerakott gázrendszered van, akkor gázállásban tartod, és mindent kapcsol automatikusan. Ha kellően meleg a víz, átkapcsol magátol gázra, neked nem kell beavatkozni. Az 5 zöld led is egyesével fog kialudni, ahogy fogy a gáz.
A napokban vettem egy 1.6 16V Opel vectrát Benzin-gáz.
Érdekelne a használata ,addig ok hogy benzinnel indítok és 85C körül átkapcsolhatok gzüzemre .Leállíhthatom gázüzemben vagy váltsam át előtte benzinre?......Nem tudok róla semmit:P honnan tudom mennyi gáz van még a tartályban?Van 5 zöld led a kapcsolón az mi?
Hengeres tartálynál hogy lehet megoldani hogy a térfogatot minél jobban ki lehessen használni? Multiszelep úszója (landirenzo) csak egy mágneses elven működő mutatót mozgat.
szia engem érdekelne a lendi renzo omegázad anyit kérdeznék hogy használhato ez a gáz 4 hengeresbe is? papirjai megvannak? milyen idös? meg mi hiányzik mert irtad hogy szinte meg van minden meg mi lene az ára
Nekem ez nem megy,már majd nem lemerül az akku amikor elkapja.....gáz van bőven/érzem/...ez is egy sima Lovato. Az lehet,hogy azért csinálja mert nekem a karbin egy gyári elosztó van...szóval a felső pillangó fölött jön be a gáz,és ha az zárva van/szivató/akkor nem kapna eleget?Nemtom!:))
Nekem is ki kellett tapasztalnom,de mégegyszer mondom,ez még kőkorszaki BRC automatika volt,aminek van egy dúsító kapcsolója. Az a feladata,hogy indítás előtt egy mágnesszeleppel beengedi a gázt a torokba. Így egyből gázt szív a motor töményen,amikor egyet pöccen már el is engedtem.
Nekem soha nem sikerült még minusz 5 fok alatt gázzal inditani-kint alszik a vas-pedig jó gyertya,gyári fócvágenes kábelek,hallos elosztó és hozzávaló trafo és a motor is jó!
Sajnos még nem tudom használni,csak ha be lesz szerelve.De néztem a 18-ban a Méta utcán 149/l Viszont etanolt már használtam. Persze csak felesben,vagy ottkörül. Úgy volt zöldkártyán és minden érték nullaegésznullanulla lett.
Azért szeretnék énis csatlakozni a hozzászólókhoz,mert én is 27-én szeretném a Stiftbe beszereltetni a Zavolit.
Előtte 4taktos Wartungom volt,ami szintén gájzos volt. Igaz az még BRC rendszerrel. A kisebb problémák ellenére nagyon meg voltam elégedve vele. Kb 130 ezret mentem vele,de ebből nem sok volt benzin üzem! Egy kollégám vette meg,mai napig működik.(20 éves!!) 9 lityivel 90-100-zal el lehetett vele autózni.
Szerintem ha benzinnel mentem volna már régen motor generált kellett volna csinálni rajta. Az indulás is gázzal ment,akár mínusz húszban is.
Aki az LPGről mindenféle marhaságokat beszél,az vagy irígy,vagy még soha nem használt gázos kocsit.