Keresés

Részletes keresés

cucu Creative Commons License 2017.05.03 0 0 9362

http://24.hu/szorakozas/2017/05/03/kiakadt-a-mentoszolgalatra-vajto-lajos/

 

Fenti történet velem is megtörtént pár éve, én is döbbenten fogadtam a diszpécser makacsságát.

Miért nem lehet úgy kérdezni, hogy hány éves lehet a beteg? Így már mindjárt érthető és elfogadható lenne.

cucu Creative Commons License 2017.04.30 0 0 9361

Off

Usztics Mátyás emlékére:

https://www.youtube.com/watch?v=t-6Kc3KzSfE

cucu Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9360
cucu Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9359

Üdv

Nem is gondoltam, hogy ennyi baleset szokott történni a mentőkkel.

Előzmény: Felfűtő (9357)
cucu Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9358

Üdv

Egyik tv műsorban (TLC) mutatták, hogy Angliában hogyan dolgoznak a mentők. 

Megragadta a figyelmemet, amikor egy busz által elgázolt férfinél RSI-t alkalmaztak és ehhez megálltak, kiemelték a mentőből a hordágyon fekvő beteget, mert bent nem volt elég hely hozzá.

Ezek szerint ez a hely kérdés máshol is konkrét problémát jelent? Nem gondoltam volna az angol mentőkről...

Felfűtő Creative Commons License 2017.01.19 0 0 9357
_Nyuszi Creative Commons License 2016.12.22 0 0 9356

"Szerintem most sem az oxigénpalack robban fel, hanem a motorral lehetett probléma."

Ha a motor kigyullad, miért ne robbannának fel a palackok is, ha a mentő már teljes terjedelmében ég?

 

"Azelőtt ilyen nem volt..."

Hja, azelőtt a nitralgin (is) pukkant. :)

Előzmény: cucu (9355)
cucu Creative Commons License 2016.12.21 0 0 9355

Azelőtt ilyen nem volt...

 

http://vs.hu/kozelet/osszes/oxigenpalack-robbant-egy-mentoautoban-budan-1221?utm_source=hrkrs&utm_medium=rss&utm_campaign=main

 

Szerintem most sem az oxigénpalack robban fel, hanem a motorral lehetett probléma.

cucu Creative Commons License 2016.11.25 0 0 9354
cucu Creative Commons License 2016.10.26 0 0 9353

Itt van ez a Siklósi...

http://www.nlcafe.hu/ezvan/20161026/bkk-busz-baleset-budapest-20-kerulet-pesterzsebet-mentok-video/

Amilyen szimpatikus volt annak idején, amikor a kislányt újraélesztette...

cucu Creative Commons License 2016.10.25 0 0 9352
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.09 0 0 9351

A másik, meg szerintem kizárt, hogy a japánok ne figyelnének oda a biztonságra! Ezekben az új Hiacékban is valamivel a motor felett ülsz. Ha ütközöl is, gondolom ők is úgy oldják meg, hogy a motor befordul a kaszni alá.

 

Üdv.!

Előzmény: alvin (ex JHE) (9350)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.09 0 0 9350

Igaz, ha itthon is bevezetnék, hogy 200 ezer km-ig futtatjuk a kocsijainkat, nem is lenne semmi gond. De kétlem, hogy ezek az autók -látva a már most előforduló kisebb-nagyobb meghibásodásokat- mentős igénybevétel mellett tartós autók lesznek hosszútávon...

 

Üdv.!

Előzmény: Hnorbert (9347)
cucu Creative Commons License 2016.10.09 0 0 9349

Ez hülyeség, összekevertem a NATO tagsággal, amiben ugyebár Franciaország nincs benne tudtommal.

 

Viszont van itt egy videó a 70-es évekből a rohamkocsiról, amint éppen a 2-es útra küldik egy tömegeshez.

Elkezdtem nézni, aztán amikor néhány nappal később ismét megnyitottam, már le volt tiltva a hangsáv, mert az aláfestő zene szerzői jogokat sért...

Ezt meg is értem, de nem lehetne csak a zenét levenni, hogy a beszélgetés rajta maradjon? Biztosan volna erre megoldás.

 

https://www.youtube.com/watch?v=R7GLPVcUBuE#t=340.843125 123

Előzmény: cucu (9348)
cucu Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9348

Ezek alapján francia gyártmányú mentőautót sem vásárolhatunk...

Hnorbert Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9347

Ezt a típust már csak az ázsiai és afrikai piacon forgalmazza a Toyota, Európában biztosan nem. Ennek fényében biztosan vannak olyan paraméterei, amelyek módosítása nélkül nem lehet forgalomba helyezni.

Feltételezem, hogy a biztonság az egyik. Nem mindegy egy ütközésnél, hogy a motor ott van-e előtted, avagy sem, talán nem véletlen, hogy a képeken látható orrkialakítással már csak a fent említett kontinensen készítenek új furgonokat. A biztonság pedig szerintem A legfontosabb szempont, ami mindent felülír.

 

 

Az, hogy kifuttatjuk 700000-1000000 kilométerig az autókat, mert rá vagyunk kényszerítve, az nem kéne hogy elvárás legyen, hanem inkább szégyen, hogy megtörténik. Ahogy az is, hogy kénytelen a cég spórolni a nagy köbcentis motorokon, ami röhögve vinné ilyen terhelés mellett az autót megbontás nélkül párszázezer kilométerig. Holott más ágazatokba ömlik korlátlanul a pénz ebben az országban.

Előzmény: alvin (ex JHE) (9346)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9346

Igen, csak akkor még nem voltunk EU tagok, mikor az előzőek lettek beszerezve. Létezik belőle magasított, igaz, hogy a szépsége ízlés kérdése, de véleményem szerint a funkcionalitás, megbízhatóság fontosabb:

 

   

 

Üdv.!

Előzmény: cucu (9345)
cucu Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9345

Jó, de azért ez eléggé komoly probléma, nem gondolod? 

A Toyota miért nem rukkolt elő magasított beltérrel? Lehet, hogy akkor ők is maradhattak volna mint beszállítók... Hiszen valami oknál fogva mégis csak ŐK voltak a beszállítóink korábban.

Előzmény: alvin (ex JHE) (9344)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9344

A Toyoták megbízhatósága, strapabírósága, elnyűhetetlensége legendás a cégnél. Messze kevesebb baj volt velük, mint a Fordokkal, vagy a közelmúltban beszerzettekkel. A szín sokadlagos kérdés, sárga, fehér, vagy akármilyen a Toyota is lehetett volna. Egy hátrányuk volt, hogy nem magasítottak voltak, kicsi volt a hely bennük.

Szóval a lényeg; a honvédség beszerezhetett EU-n kívüli típust, az OMSZ nem. Én csak ezt nem értem, hogy lehetséges.

 

Üdv.!

Előzmény: cucu (9343)
cucu Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9343

Szia

Én azt nem tudom, miért lett volna jobb a magasított toyota, mert nem vagyok szakértője a témának!

 

Az EU-s dolgokat pedig azért nem értem, mert amikor olasz országban, vagy éppen a németeknél történik valami és mutatják a képeket, mindig csak fehér mentőautókat látok, miközben az EU szabvány a sárgákat preferálja...

 

Annyit tudok, hogy ezek a rövidített Crafterek nem alkalmasak mentésre...:(

Előzmény: alvin (ex JHE) (9342)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.08 0 0 9342

Szevasz!

 

Nem mondtam, hogy fontos, csak felmerült bennem. Anno azzal magyarázták, hogy azért nem lehet ismét új Toyota az OMSZ-nál, mert EU tagok vagyunk, csak az EU-n belül gyártott típust lehet venni, meg belső méretek blablabla... Azt meg gondolom nem kell kifejteni itt senki előtt, hogy miért lett volna jobb a japán szekér (magasított belső térrel).

 

Üdv.!

Előzmény: cucu (9341)
cucu Creative Commons License 2016.10.07 0 0 9341

Szia!

Ez most miért olyan fontos?

Előzmény: alvin (ex JHE) (9340)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2016.10.07 0 0 9340

Az hogy lehet, hogy a honvédség tavaly vehetett új Toyotákat, de az OMSZ csak EU-n belüli típust rendszeresíthet? 

 

http://kmmagazin.hu/extra-tartalmak/most-ilyen-kocsikra-kolti-a-penzet-a-magyar-honvedseg

 

Üdv.!

Sampzon Creative Commons License 2016.10.01 0 0 9339

Üdv.

Olvastam a hozzászólásokat, de csak azt írták amit vártam, semmi extra.
A mentőket szerencsére nem szidják :)

cucu Creative Commons License 2016.09.30 0 0 9338
cucu Creative Commons License 2016.08.10 0 0 9337

Üdv

Most hallom Györfi úrtól, hogy augusztus 20-ra 8 rohamkocsit, 11 esetkocsit, 11 mentőkocsit és 2 tömegest fognak biztosítani.

 

Szerintem az egész országban nincs 8 rohamkocsi...

kriszpo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 9336
Előzmény: cucu (9323)
cucu Creative Commons License 2016.06.09 0 0 9335

...és gratulálok, ez volt a 2. hozzászólásod a fórumon!

Előzmény: kriszpo (9333)
cucu Creative Commons License 2016.06.09 0 0 9334

Na, meg vagyok nyugodva...!

Mégis csak fura lenne, ha szolgálati ruhában kéne emiatt utazni a buszon.

Előzmény: kriszpo (9333)
kriszpo Creative Commons License 2016.06.09 0 0 9333

Most már elég a fényképes mentőigazolvány úgy tudom.

Előzmény: cucu (9330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!