Keresés

Részletes keresés

ikarusman280 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26847

Meg ezen kívül 12:16-tól 16:16-ig ugyanúgy 2A megy fel hősök teréig. Ezek biztos csuklósok.
A 4-esnél meg tényleg úgy van, ahogy sikerül.

Előzmény: W007W (26846)
W007W Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26846

Elméletileg 4-es szóló busszal megy mindig. Kivéve mikor nem :) Ezen még nem sikerült változtatni 13 hónap alatt se. Reggel 6:46, 7:01-kor van csuklós Hősök teréről de az se 4-es hanem 2A.

Előzmény: FOMA (26845)
FOMA Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26845

Ma délelőtt, 8.30 körül Fehérhegyen összefutottam egy csuklós 4-essel, ez kellemes meglepetés volt. Meg tudni valaki adni, hogy hétköznapokon mikor van csuklós a járaton? Ha tudnám a munkaidőmet hozzá igazítani - kötetlenben vagyok - akkor visszatérnék a buszra.

W007W Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26844

Másik oldalról még jó hogy nem tudják a városi emberek de Volán járattal nem csak gyorsabb de olcsóbb is utazni városon belül. 10 km-ig 250 Ft a teljes árú jegy, a diák csak 125 Ft. Ezzel a belvárosból pár perc alatt elérhető Budai Állomás, Fehérhegy, Hősök tere de még Árpádtető is. A másik oldalra akár a Krisztina tér, Uránváros, II-es rakodó vagy Patacsi elágazás, de ott sejthetnek valamit mert ott sokszor van leszálló :) 

Míg ugye a helyi járaton elővételben 280 Ft a sofőrnél pedig 360 Ft egy jegy.

W007W Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26843

Honnan lehet azt tudni hogy növekszik az utasszám? Illetve egy kívülálló honnan tudja hogy mennyire valós lehet az a szám hogy 94 millió többlet bevétel várható amikor csak eleve becslésről van szó amit szintén nem lehet tudni mi alapján.

 

A nyugdíjasok mivel tetszik nekik az új fonódó hálózat lehet nem 2x hanem 3x mennek egy nap a piacra, de ezt nem nevezném utasszám növekedésnek még ha ránézésre az is. Egyébként a bevételeket lehetne ( és kellene is ) növelni de ennek egyik legegyszerűbb módja ha a bliccelős száma csökken. Ennek egyik legegyszerűbb megoldása új kinézetű bérletek mert a mostaniak már mind elrendezésben mind színben már 15-20 éve azonosak...  És a jegyekről és lyukasztókról ne is beszéljünk...

Előzmény: Törölt nick (26839)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26842

Mit jelent az, hogy kampányolni?

 

Az, hogy az Egyesület segítségével közel annyi költséggel egy sokkal hatékonyabb rendszer üzemel jelenleg a városban?

Előzmény: Galuska Galagonyovich (26841)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.11 -1 0 26841

Nem a szakszervezet kezdett kampányolni a sajtóban hanem pókpéter. Kár, hogy nem értetted meg miről van szó.

Előzmény: wsz001 (26832)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26840

Nem mintha nem lennék közgazdász, de ezt nem lehetne megelőzni azzal, ha egy épeszű gazdasági szakember dolgozna a cégnél?

 

Akkor ugye nem lenne mellébeszélés. meg fika...számok lennének meg összefüggések!

 

Ja és manapság az egyetemeken még a jövő előrejelzését is tanítják, egész f@szán megbízható programokkal, modellekkel.

 

Csak ezt a fajta gondolkodásmódot 20-30 éve nem tanították a Marxon, meg a ki tudja milyen tervgazdasági képzéseken. :)

Előzmény: Törölt nick (26839)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26839

Jajj gyerekek. Jött azzal a szakszis bá, hogy (akkor még 200 milliót mondott, ez tegnap hirtelen 150-re csökkent) többlet van a rendszerben. Elhitte neki a Tüke egyszer. PókPéter (nevezzük nevén a gyereket) leírta, hogy ha a szakszis bára hallgatnak ekkor vagy akkor, akkor az valószínűleg a vesztüket okozza. 

 

Le lett állítva mindenki. Meg lett mondva, hogy se most, se (ha már ez olyan fontos most) választások után nem lehet kivenni egy deka járatot se, mert növekszik az utasszám. És az is, hogy számolja ki SZAKÉRTŐ a többletköltséget.

 

Tettek-vettek, majd kiderült (nagy ész nem kellett hozzá), hogy az új hálózatban van egy kis üzemanyag többlet (meg majd alkatrészköltség), amit bőven fedez majd az éves szinten várhatóan 94 millió forint plusz bevétel.

 

Én is vagdalózhatok ilyen számokkal, de már ott sántít valami, ha túl kerek. Ez a 150 millió nagyon túl kerek ;)))

 

A szakszis bát is meg lehet érteni. Bár ha jól tudom Pécsett az országos Volán átlag fölötti (egyébként az ismert adatok alapján állítólag a legmagasabb) a bér, miközben nagyjából most kell annyit vezetni a munkaidőből, mint amennyit az országos átlag vezet. A járatsűrítések nem titkolt módon úgy mentek végbe, hogy a munkaidő-kihasználtság növekedett. Nem durván és nem az országos átlag fölé.

 

Gondolom valaki megígérte a sofőröknek, hogy ki lesz ez ritkítva és akkor ugyanannyi pénzért kevesebbet kell dolgozni (sejtjük ki?). Próbálták mindenhogyan bebizonyítani a Tüke vezérkarának, hogy ez milyen drága. Persze ezt végül sem a Tüke, sem az Önkori, se a PTKE nem hitte el és a járatritkítást nem is támogatta senki se, hiszen hirtelen megugrottak a bevételek, szeptemberben pedig érdekes módon olyan buszok lettek zsúfoltak, amikre nem is gondoltunk volna.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: bendeguz90 (26838)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26838

 "egy ilyen e-mailes levelezésnek (pláne kitakart címekkel) nem sok bizonyító ereje van,"

 

 

Nem zörög a haraszt, ha.......

Előzmény: Svatopluk (26830)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26837

A JOB-378-nak egy MOHÁCS-SZIGETVÁR-MOHÁCS lenne/lett volna "igazi" búcsú.

Előzmény: JLW-470 (26823)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26836

Pedig a megmaradt nyolc még mindig jobb lenne, mint a helyi buszok helyköziben...

 

...a patkós busz esetleg "megőrződik-e"???

Előzmény: JLW-470 (26823)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26835

Az 357. még megvan.

 

Az utolsó hétből még három.

Előzmény: trizs77 (26824)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26834

Szombaton -régen- a 15.00 Mohács-Pécs,  16.55 Pécs-Mohács (munkanapokon ezzel "zárult") és a 18.40 Mohács-Pécs, 20.50 Pécs-Mohács is "beletartozott".

 

A második fele mostanra kilőve (18.40 -Bajáról jön, a 20.50-ből 21.15 lett, és pécsi forda).

 

Szeptember elején Szigetváron az AOB-602 és az AOB-620 még mozgott...

Előzmény: JLW-470 (26826)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26833

"Amelyekre csak régi rendszámot írtál,azok nem lettek átrendszámozva?"

 

De, a BZ 14-12 kivételével. (csak az "új" rendszámokkal már nem voltak a fordán)

 

"Többieknek nincsenek emlékeik(Időutazó,Foma vagy más) ezekről?"

 

Az előző hozzászólásaimban említett itteni diskurzusok Velük "zajlottak"...

Előzmény: JLW-470 (26809)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26832

Mert a dolog ugye valahol onnan indult, amikor 2008-09-ben arról beszéltünk, hogy wááá tök jó, jönnek a crossway-ek, már le is vannak gyártva, ott állnak a gyár udvarán. Mert az ezt megelőző években aztán semmi az égvilágon nem történt ebben a városban, amely a közlekedésfejlesztésre még utalna is. Olyan ikarusok cirkáltak a forgalomban, amelyek nemes egyszerűséggel akár életveszélyesnek is nyugodtan nevezhetőek, a mercik rohadtak szét 0% karbantartással, de legalább a gagyi, máig rohadó műanyag sufniajtók beléjük lettek erőltetve.

 

Mert az első ajtózás az fontos volt már akkor is nagyon...főleg az 5-6 perc menetidejű vonalak voltak annyira igazságosak díjügyileg, hogy csak na. A szakaszhatárosokról meg már ne is beszéljünk.

 

Én azt gondolom fontos egy ekkora cég esetében az erős szakszervezet, de azért egy büdös kis tényről ne feledkezzünk meg:

A szakszervezet érdeke is végső soron az, hogy a cég szekerét tolja, tehát nem gondolom, hogy az az elsődlegesen fontos, hogy a média minden lehetséges szintje azzal legyen telenyomva, hogy ez a cégvezetés így meg amúgy sz@r.

Mondjuk egy profi cégvezetésnek meg az a dolga, hogy úgy terelgesse a dolgokat, hogy a szakszervezettel normális mederben folyhasson a vita.

 

Ha egy cégen belül parázsviták vannak, kéthetente elküldik egymást az anyjukba minden felületen, akkor, hogy a 3,14-be várható el az, hogy a társadalom elégedett legyen egy ilyen céggel. SEHOGY.

 

A PTKE abszolút helyesen az utasok szekerét tolja, mert azon ugyan már ne vitetkozzunk, hogy jobb-e egy átszállásokon alapuló rendszer az utasoknak, vagy a főbb desztinációkban az átszállásmentes kapcsolat a jobb.

 

Az, hogy ez miként találkozik a sofőrök, és egyéb dolgozók érdekével, vagy műszaki érdekekkel, az már a Tüke feladata lenne összeegyeztetni.

 

Ha úgy tetszik, akkor a PTKE csak felhívja a figyelmet arra, hogyan lehetne jobban értékesíteni az eladott terméket, azaz a közszolgáltatást magát.

 

Mondjuk ez a városvezetés sincs a helyzet magaslatán, mert gyakorlailag egy napon száradó kutyaguminak is átadóceremóniát rendeznének a szívük szerint...persze csak ha zöldre van matricázva.

Előzmény: wsz001 (26831)
wsz001 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 26831

Utálom-utálom-utálom ezt az egész politika-alapú, végletesen kicsinyes megközelítésmódot, amit állandóan az emberek pofájába nyomnak mindkét oldalon.

 

Bizonyító erejű dolgok nincsenek, csak ki tudja honnan származó levelezések, 5-6 éves iratok előszedése, politikailag és emberileg teljesen levitézlett lelki nyomorultak szélmalomharca.

 

Szánalmas. Messzemenőkig szánalmas alakok fröcsögnek itt ott bele a kamerába, 0%-nyi vitakészséggel. Ugye...Mert ezek 1-1 mondatra hitelesített senkik csak.

 

Szakma: 0%

Fröcsögés: 100%

 

Ezért maradjanak fiatalok Pécsett, meg Mo-n 

 

Előzmény: Svatopluk (26830)
Svatopluk Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26830

Azért amíg sértődött politikai indíttatásból szerkesztik a híradójukat, én az RTL-nek se hinnék el mindent feltétlenül...

Csúnya dolog ilyet feltételezni, de egy ilyen e-mailes levelezésnek (pláne kitakart címekkel) nem sok bizonyító ereje van, de kétségtelenül el lehet ültetni azt a bizonyos bogarat a nép fülében.

 

Majd az idő eldönti, kinek lesz igaza.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (26829)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.10 -1 0 26829

Pókpéter végre szerepelt az RTL híradóban és azt mondta ne a szemüknek higgyenek hanem nekem.

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.10 -1 0 26828
hungeri Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26827

Mit? Hogy mindenki hülye, csak te vagy helikopter? Még szerencse, hogy az RTL Klub nem pecsistop, ugye-ugye. Ők legalább tudnak olvasni. Magánlevelezést.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (26821)
JLW-470 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26826

Ha kiadják(mivel egye szombat lesz,lehet mást is ki tudnak adni),akkor a 9:45-ös Mohács-Pécs és 13:05-ös Pécs-Mohács biztos(emlékeim szerint elvileg az 5:20-as Mohács-Pécsnek és a 7:00-es Pécs-Mohácsnak is ebben a fordában kellene lenni)

Előzmény: setra415HD (26825)
setra415HD Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26825

Azt lehet tudni, hogy holnap melyik lesz az a két járat amit a JOB-378 végez?

Előzmény: JLW-470 (26823)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26824

1975.01.28-án érkezett a 12.számú Volánhoz az első IKARUS-266 autóbusz.

Majd még 356 követte, mire a 357.-ik 1987.09.25-én forgalomba állt Pécsen.

 

Valószínű, hogy a Baranya megyei helyközi autóbusz közlekedés kb. 90 éves történetében nincs még egy típusú autóbusz, melyből ennyi szolgált a megyében.

 

Kicsi a valószínűsége annak, hogy az 1975 óta eltelt 39 évben volt olyan megyei lakos, aki helyközi buszokon utazik, de egyszer sem ült volna IKARUS-266 típusú autóbuszra.

 

39 év.

Nagy idő.

 

Elméletben lehet (gyakorlatban nyilván nincs) olyan buszvezető, aki nullkilométeres buszvezetőként 21 évesen ezen kezdett és most erről készül nyugdíjba.

 

39 év.

Mi mindent láthattak ezek a buszok a megye életéből?

 

39 év alatt mennyi km-t futhatott a 357 db Ik-266-os autóbusz ?

39 év alatt hány kamasz sugdosott ezen a buszon szerelmet valakinek?

 

Biztosan vannak akik iskolából/munkából hazafelé ilyen típusú buszon kezdtek el "járni" és még mindíg házastársak.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: JLW-470 (26823)
JLW-470 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26823

Fontos hír

Ma dolgozott a JOB-378.Valószínűleg akkor holnap 2x is megcsinálja a Mohács-Pécs távot.Szóval aki szeretne egy utolsót 266-ozni,akkor az holnap próbálkozhat. :) Egyébként ki volt rakva rá egy tábla,hogy ő az utolsó mohikán.

JLW-470 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26822

Ilyen konkrétan még nem volt róla szó(de a vasútnál hely sincs sztem ennyi helyközi buszhoz+a rengeteg utas sem díjazná a megállóhely megváltoztatását)

Előzmény: lobbanórotor (26814)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.10 -1 0 26821

Ma este a 18.00 RTL híradóból megtudod.

DEVIDOFF25 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26820

Igen elég sok 400as dolgozik csuklosok is. Bár a cct-k nem tudom hol vannak meg a jobb állapotu 280-asok pl bpv-086? Mert tegnapelött bpv-104,082,138,150 és a bpx-ek voltak kint legtöbbjük 3-asba Kertvárosba

wsz001 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26819

Miért lett újra kiírva  Tükés forgalmi előadós pályázat?

FOMA Creative Commons License 2014.10.10 0 0 26818

Ja nem, az 2007 októberében volt.

Előzmény: FOMA (26817)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!