Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A 104?Az szinte minden nap dolgozik valami helyett. :)
Sztem 415-ből sem várható nagy hullás(lehet félreállítanak párat,aztán visszatérnek,ha szükség lesz rájuk),mert ma pl. jó pár dolgozott(sőt,még fordás is maradt)
Az esőbeállóról jut eszembe azt hogy lehetne elérni hogy ha nincs reklám plakát benne akkor a fénycsővek ne világítsanak mert sötétben illetve sötétben és esőben nagyon nagyon zavaró! Én már kerestem a céget ami ki van írva rájuk de leltem rájuk... :(
A Cassian-telep végállomás nevét lakossági javaslatra András utcára nevezzük.
Kíváncsi vagyok, hogy ha megkérdeznek random 100 embert a belvárosban, és megkérdezik, hogy merre van az András utca, akkor hányan találnák el legalább a városrészt.
érdeklődnék hogy pécs helyibe miket fognak selejtezni az uj buszok érkeztével mert tegnap elég durva volt a bpv-104 teljesen ramaty állapotban volt és a nála joval fiatalabb cct-k eggyike se volt kint. Ja és bpv-138 is kint volt ezen meglepődtem azt hittem már rég selejt.
Egyetértek, de az kemény dió. Nem esküszöm meg, hogy így van, de a megállók (mármint az esőbeállók) a média ügynökség kezelésében vannak. Ráadásul szerintem mindnek kell áramforrás, amelynek odavezetése ötszörözi a megálló építési költségét. Gondolom, azt már nem az ügynökség akarná fizetni, bár li tudja...
Szóval a téma körbejárandó: milyen szerződés van érvényben, van-e kizárólagosság, felmondható-e könnyen, stb.
"H.Zoli meg most próbál ügyeskedni Komló kapcsán, kevés sikerrel."
Végre valaki. Komló nagyon régóta (még a felhalmozott adósság előtt is) mostoha volt a Volán szemében. Fejlesztés nulla, tragikus az utastájékoztatás színvonala, a buszok állandóan koszosak.
Amire vették őket eredetileg, az be se lett vezetve (telebusz-rendszer Szigetvár környékén). Ideiglenes jelleggel kerültek Komlóra, de azóta is ott vannak.
Sztem is ezekre a tervezett belvárosi vonalakra fel lehetne őket használni(közel is vannak,viszonylag fiatalok,klímásak meg sztem a Pannonak sem igazán kellenének,inkább csak rajtuk ragadtak).A pécsi öcsibusznál jobbak meg tartaléknak is fel lehetne használni őket.
Azért minden rózsabokornál nem kellene megállni a helyi járatoknak. Jó a Tildy Zoltán úti megálló már azóta követelik az ott élők, hogy megépült Rózsadomb , de pl. a 44-nél teljesen feleslegesek ezek a plusz megállók.
Most olvasgatom ezt a társadalmi egyeztetéses dolgot:a mikrobuszok kapcsán jutott eszembe,hogy akár a Tüke megvehetné/bérelhetné a Pannon öcsibuszait is,mert ők láthatóan nem nagyon tudnak velük mit kezdeni(legalábbis nem a legforgalmasabb komlói vonalakra lennének valók)
Nem önként (FOMA a tanú rá) többször kellett foglalkoznom Komló helyi közlekedésével.
Nem mondom, hogy mind a 106 város polgármesterével találkoztam már, de annyira sunyi hozzáállást egy város vezetéséhez, az együttműködésre kötelezett volán társasághoz, egyik megyében, egyik városban sem tapasztaltam, mint Komlón.
2-./Szerintem a Volán is mindent elkövetett a rossz viszony kialakulásáért.
2./ A Pannon Volán előző vezérigazgatója Sz.Dezső - akit más okból nagyon kedveltem - kötött egy, a Volán számára nagyon előnytelen szerződést Komló városával, helyi közlekedési feladatok ellátására.
Annyira előnytelent , hogy a szeretem Dezsőt-nem szeretem Dezsőt elvemet feladva (Isten lássa lelkemet) még azzal is megvádoltam - persze csak gondolatban - szegény Dezsőt, hogy ennyire rossz szerződést csak komoly személyes előny megszerzése miatt köt az ember.
Azóta soxor megkövettem Dezsőt gondolatban, mert valóban kedveltem.
De.
Nem hagyott nyugodni az a gondolat, hogy az a volán vezérigazgató, aki az akkori 24 volán vezér közül a legjobban értett (előző életútja miatt) a pénzügyi szerződésekhez, hogyan volt képes az általa vezetett vállalat/társaság számára ennyire előnytelen és gyakorlatilag felmondhatatlan szerződést kötni.
Ez a gondolat azóta is itt motoszkál az egyik agy féltekémben. S ezen nem változtat az se, hogy többek előtt soxor kijelentettem, amit ma is tartok, hogy Dezső volt az akkoriak között az egyik legjobb külső ejtőernyős.
----------------------
H.Zoli meg most próbál ügyeskedni Komló kapcsán, kevés sikerrel.
A "természetesen" független bíró nőt, aki a másodfokú ítéletet hozta a Pannon Volán kontra Komló ügyében, nos szememben Őt sem fenyegeti az a veszély, hogy a Baranya megyei MENSA tagok tagfelvételi kérelmi űrlapot küldjenek neki.
Csak a régi 3-ast, 10-est, 13-ast, 14-est, M19X-et kell egy picivel meghosszabbítani.:-) A 20-as amúgy is foglalt, hivatalosan az volt az Autóbuszállomás - Mánfa viszonylat.:-)