Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Hatásos próba volt, de én még olyant nem tapasztaltam, hogy nem lehet felférni a Rét utcánál. Sose hagyott ott a busz, pedig rengeteget járok a 4-esekkel.
Ezért jó sokat utazni, mert az ember nem ül fel az ilyen kritikáknak. Igyekszünk a csuklósításon dolgozni. Egyetértek ettől függetlenül azzal, hogy megérett, talán el is késett, de jelenleg még a csuklósokat kaparjuk össze.
Remélem ha megjön a 10 távolsági busz,akkor már ilyenek nem fognak előfordulni+JLW-498 nem jár Kaposvárra és a megyén belüli hosszú járatokon is megfelelő színvonalú buszok járnak majd.Vagy lehet túl merészet álmodtam?
Kinézetre eddig is korrekt volt,csak hetekig nem működött.Akkor annak lehet örülni,ha ezé már jó.Csak a többiét is meg kellene már javítani("Vödri" buszában is hetek óta papírfecni lifeg csak).Meg az új buszok is 3hétig álltak a szerelőcsarnokban,mégis a kijelzők beüzemelésére nem került sor(mondjuk ezt talán az OBU-val még lehet magyarázni).
Uram, olyannal szoktam utazni, sőt van amikor egy másik csuklós is megy előtte.:-) De ez még mindig nem vigasztal a Rét utca - Árkád szakaszon, mivel a Rét utcánál többször csak enyhe közelharc árán fértem fel hazafelé, és néha nem mindenkinek sikerült felszállnia. Ezért tértem vissza az autóhoz, annak ellenére, hogy az új bérlet tényleg nagyon olcsó.
Uram, ha olyan 4-essel utazol, ami előtt pár perccel elmegy délután a 2/a Hősök terére, akkor az várhatóan nem lesz zsúfolt. Menetrend szerint be kell àllnia 30 percenként a 4-es elé a csuklósnak az Árkádnál. Ez volt a legolcsóbb. Reggel nincs észvesztő zsűri, amióta ott a 2/a Hősökön, és a 60-as. 1989-ben se mozgott ekkora kapacitás a reggeli csúcsban Meszesen.
Végül is oly mindegy, hogy a 2/A a kijelzőn van, vagy egy A/4-es papíron. Amúgy meg én teljesen helyénvalónak tartanám a 2H, 4G stb. jelzéseket, sokkal egyértelműbb az utasok számára.
2H csak a fordalapon van írva a sofőröknek illetve a belső adatbázisban szerepel így. Illetve a megállókban az indulási jegyzékeken H betűvel van jelölve a Hősök teréig közlekedő járat.
Hősök teréről további járatok indulnak munkanapokon Uránvárosba 2A jelzéssel (Fehérhegytől a 2-es vonalon közlekedik): 6:46, 7:01, 12:57, 13:27, 13:57, 14:27, 14:57, 15:27, 15:57, 16:57.
További eljutási lehetőség van Hősök terére munkanapokon Uránvárosból az alábbi 2A jelzésű járatokkal: 12:16, 12:46, 13:16, 13:46, 14:16, 14:46, 15:16, 15:46, 16:16.
Jött azzal a szakszis bá, hogy (akkor még 200 milliót mondott, ez tegnap hirtelen 150-re csökkent) többlet van a rendszerben
---------------
Talán ha nem tekintenék feudális egyéni kiváltságnak (az első éjszaka joga után) sokan a TÜKE Busz forgalmi gazdasági adatainak hozzáférését.
Az én értelmező szótáramban (Isten bizony) van egy olyan szó, hogy :.......NYILVÁNOSSÁG......
S akkor nem a sajtón civakodnának egyesek és kettesek, hogy az a 200 millió nem is kétszázmillió hanem csak 150, de mégsem, legyen inkább 118 millió.
A pécsi forgalomszervezők becsüljék már annyira a pécsi polgárokat, akikért elméletileg éjt nappallá téve dolgoznak, hogy a forgalmi adatokat nyilvánossá teszik.
A TÜKE busz vezetői meg becsüljék annyira a pécsi polgárokat, akiktől a fizetésüket kapják, hogy a TÜKE busz minden adatát nyilvánossá teszik.
Pár éve(lehet lassan már 10 is lesz) már a 6:00-ás gyorsnak ez a zárójárata(az 5:20-nak meg a 17:40-es munkanapokon)
Szombaton a 15:00-ös Mohács-Pécset azt hiszem a KZX-147 csinálja,17:40-et meg a KCR-990.
"Szeptember elején Szigetváron az AOB-602 és az AOB-620 még mozgott"
Én már rég nem láttam 266-ost tegnapig.Azért is írtam,hogy ki tudja lesz-e még lehetőség ilyennel Baranyában utazni.Egyetértek amúgy,inkább ilyennel utaznék én is,mint helyis kialakítású busszal(amúgy az IIP helyett már 260-as van:lehet rájöttek,hogy még sem jó ez így vagy csak már el is romlott)