Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fabrik Creative Commons License 2000.06.01 0 0 158
Pável!

Engfem érdekel! Gyártottak az NDK-ban szériában is 5 sebességes (+ rüki) Warnyúkat, de csak keveset és azok sem jutottak el kis országunkba.

Fabrik Creative Commons License 2000.06.01 0 0 157
Fordulatszámmérő: én az Ecseri úti metrómegállónál vettem egy Skoda boltban 3500 Ft-ért (ez a Kaisers mögötti 4 emeletes házak egyik pincéjében van, szép nagy reklámok közepette)
Foglalkozik vele egy terminálos topic is, ott eddig csak a Wetenddel szemben (a Nyugatinál) írták még, de itt az url:
http://www.terminal.hu/forum/olvas.php3?thread=17714&rovat=auto

A mérő pont jól elfér a kormány mögötti burkolaton, a műszerfal előtt, és nem takarja a mutatókat, ledeket...

Blazsev Creative Commons License 2000.06.01 0 0 156
Pável ha már itt tartunk...
Hogyan aplikáltad bele az ötgangos váltót?
Akreditáltad vagy szublimáltad?
Fotoszintetizál is?
Mert ha az iterativ kvantálású szukcesszív aproximációs digital/analóg konverterét kiveszed akkor már nem a rezonancia frekvencián fog működni, tehát nem mondtál igazat SZAKÁL!!!

Üdv a Cseh Ferrari tulajdonosa!

Előzmény: Pável (153)
Blazsev Creative Commons License 2000.06.01 0 0 155
Pável

Neked nem a Volvo topicban a helyed? Vagy talán a Fiatban? :))

BGC te meg nyűdd a warnyút amíg hengerfejes nem lesz!!!!!!

Üdv a Cseh Ferrari tulajdonosa!

Előzmény: Pável (153)
Rijswand Creative Commons License 2000.06.01 0 0 154
Mondjad!
Előzmény: Pável (151)
Pável Creative Commons License 2000.06.01 0 0 153
Kedves BGC nem tudom, hogy ezt miért írtad, ha nem hiszed akkor kérlek győződj meg róla személyesen.

Üdv. Pável

BGC Creative Commons License 2000.06.01 0 0 152
EZ szerintentem nem igaz!
Előzmény: Pável (151)
Pável Creative Commons License 2000.06.01 0 0 151
Sziasztok! Nekem is van egy "varnyúm" öt gangos váltóval, ha érdekel, elmondom a beszerelés módozatait.
BGC Creative Commons License 2000.06.01 0 0 150
Hol vetted a fordulatszámmérőt?
Fabrik Creative Commons License 2000.05.31 0 0 149
akebeR!

Nos, a bakelit vég az úgy néz ki a kétüteműnél, hogy ahogy belenézel a motorházba, a homlokfal mögötti hűtőben bal oldalon alul megy ki a víz, jobb oldalt felül megy be (vagy fordítva, ahogy jobban tetszik). A négyüteműnél ez egy oldalon (jobb) van megoldva. A hűtő jobb és bal oldala gyárilag bakelitből van, hozzáfogatva fülekkel a fém házhoz, amin meg a ventillátor lóg.
A fenti kimenetnél a bakelit rosszul van összeeresztve (2 részből áll, bár nem tudom miért nem lehetett egybeönteni) és egy ütközés esetén biztosan (nem 100%) elreped az oldala. Itt meg folyik a víz (ez persze megtörténhet ütközés nélkül is kb 8-11 év után).

Fordulatszámmérő: A négyüteműhöz vettem egy fordulatszám-, akksi feszültségmérőt 3500 pénzért. Ez bármilyen hagyományos 4 üteműhöz jó (Skoda, Lada, Warnyú stb.), de 2 üteműhöz át sem lehet alakítani (ezt az eladó mondta, akinek az lenne az érdeke, hogy eladja, ráadásul szakértő).
Ha nem felejtem el, megnézem hogy ki gyártotta, és ideírom. Tőlük megkérdezheted, hogy gyártanak-e 2 üteműhöz is. Szerintem menj el egy Trabi boltba, ott hasznosabb infokat mondanak.

BGC Creative Commons License 2000.05.31 0 0 148
Szia akeber!

1. Nem hiszem, mert a kenés nem megoldott a kétütemű motor miatt!

2.Csináltathattsz féltengelyeket, ha akarsz egyedit is Pl. a Six Ballnál Csepelen.

3. Van a 4ü ben fordulatszámmérő? Én nem tudok róla!

4. A régebbi hűtőradiátor csőcsatlakozásai készültek bakelitből, az új már rézből van.

BGC

Előzmény: akebeR (147)
akebeR Creative Commons License 2000.05.31 0 0 147
Sziasztok,

Három kérdés bánt engemet:
1. Lehet -e kétütemű WRT-t gázosítani?
2. A volt WRTmben (Típusa:312)mind a kattő féltengely megadta magát.(Kiugrott a váltóból).
Ez ellen lehet védekezni, vagy van valamilyen spéci (pl. verseny ) féltengely forgalomban?
3.Megoldott -e már a 4ütemű ford.számmérőjének a két üteműbe való beépítése úgy, hogy az értéket helyesen mutassa?
4.Fabrik: Mi az a bakelit vég?

Üdv.

BGC Creative Commons License 2000.05.31 0 0 146
Fabrik!

Az biztos, hogy jó vételt csináltál a réz hűtővel.
A gyári műanyagos nekem is szétment, és kicseréltettem az említettre, már 4 éve bírja!
Csak soha, de soha ne tölts hűtőtömítőt a vízbe mert pillanatok alatt tönkreteszi "eltömíti" a radiátort.
Milyen hűtő csöveid vannak? Én a gates-nál megálltam, mert már tele lett a tököm az utángyártott magyarral.

BGC

Fabrik Creative Commons License 2000.05.30 0 0 145
Köszi BGC!

Közben megoldódott. Elmúlt...

Ma vittem szerelőhöz a Warnyút, mert sehogy sem sikerült megjavítanom a csöpögő hűtőmet. 3 hűtősnél azt mondták, hogy 2-3 éve nincs bakelit vég a warnyúra így nem tudják megjavítani. Egyik boltban ajánlottak egy bontottat 12 ezerért. egy másikban meg vettem egy újat 17 ezerért. Ez tiszta réz (oldalt is) így strapabíróbb lesz, és javítani is könnyebb. Sajna a törésből nem jártam jól, mert végül a javíttatás annyiba került, amennyit a Hungária adott (ja ÁFA nélkül). :'-(

BGC Creative Commons License 2000.05.30 0 0 144
Fabrik!

Lehet, hogy nem ártana egy tisztítás a karbinak, vagy van a buborékleválasztón egy kis repedés ami hazavágja a benzint, levegősé teszi.

BGC

gligeti Creative Commons License 2000.05.30 0 0 143

Atomi,

kösz a tippeket. Ha lesz eredmény, szólok..

Előzmény: Atomi (142)
Atomi Creative Commons License 2000.05.29 0 0 142
Gábor !

Konkrétan nem tudom, de tippeket adok :

1. A termosztát 90 fok-kal elfordítva van beszerelve (könnyen javítható, a vastag cső felé a lyuknak kell néznie !)
2. Valahol hajszálrepedés van a hűtőn (általában a széleinél szokott lenni, ahol műanyagból van vagy a műanyag és az alumínium összeillesztésénél)
3. A hengerfejtömítés amit használsz rossz minőségű. Vas-gyűrűset kell beletenni, mert van olyan is, amiben réz- vagy ami a legrosszabb alumínium tömítőgyűrűkkel utángyártódik. Az ARMAFILT-nél kb. 500-. ért lehet kapni, de ne a Wartburg-ét vedd, hanem amit Barkas-hoz csinálnak(kicsit vastagabb). Az vasgyűrűs és használható.
4. Valahol a csöveg nem tömítenek, vagy valamelyik fagydugó (porlasztó alatti hajlamos kilazulni). Kalapáccsal visszaüthető !
5. A vízpumpa szimmeringje mellett szokott kipárologni a kifolyólyukon keresztül. Erre egy gyógyír van : vízpumpa-felújítás. Gyárin kívül csak Gergely-féle (Kalocsán utángyártott) készletet használj, a többi kb. 3-4 napnál többet nem bír. Összerakásnál vékonyan zsírozd meg a lapát és a szénfutó közötti részt, a lapát felrakása után a csavar alá pedig az O-gyűrűn kívül nyomjál sziloplasztot is, így a lapát nem rohad a tengelyre, azonkívül ott se szökik ki a víz.

Több most nem jut eszembe, de ezeket nézd meg !

Előzmény: gligeti (141)
gligeti Creative Commons License 2000.05.26 0 0 141
Atomi!

elölhűtős kétütemű Wartburg Touristomon felforrás esete forog fenn. Vízpumpa megy (új), hengerfej nem repedt (az is új értelemszerűen), termosztát nyit/zár, elektromos ventillátor bekapcsol ha kell, (sőt én kapcsolom előre bentről), mégis idővel fellevegősödik, aztán bugy-bugy. Mi lehet a gond?

Gabor

Atomi Creative Commons License 2000.05.26 0 0 140
Yorák !

Ellenőrizd a gyújtást !
Ha a motorja is 82-es, akkor ne csodáld, nem új már. Ha 40F porlasztóval eteted, akkor adjál neki magasabb úszószintet ! Jikov-nál nézd meg, hogy nincs-e az úszóház alján víz. Ha van, azt vedd ki belőle ! Ügyelj rá, hogy az AC is szállítson, meg a tankhoz menő cső is szeleljen... ! Ha ez se segít, akkor már csak a hengerfúás, motorfelújítás :-((( marad .

Előzmény: Yorák (139)
Yorák Creative Commons License 2000.05.26 0 0 139
Az én Warbim 76-os gyártmány,de már szinte minden ki van cserélve benne.Egy 82-es bontott autóból és új alkatrészekből áll.A tömítéseim szintén újak,ezért nem értem miért csak szívatóval akar gyorsulni?!
Fabrik Creative Commons License 2000.05.26 0 0 138
Nekem is egy problémám lenne:

1.3-as Warnyú, kb 2500-as fordulatszámnál le akar fulladni, illetve le is fullad, ha álló helyzetben van. A gyújtáskábeleket kicseréltem, a gyertyákat leellenőriztem. Lehet, hogy kiégett a hengerfejtömités? Oka lett volna rá...

Gabi1 Creative Commons License 2000.05.25 0 0 137
Yorák!

Az én Wartburgomon kb.5-6 éve hasonló jelenség volt,a megoldás az volt rá ,hogy kikötöttem a pillanatnyi fogyasztás mérőt.(Ez csak 85-től gyártott Wartburgokon van,ha tiéd is ilyen próbáld ki.)
Gabi1

Yorák Creative Commons License 2000.05.24 0 0 136
BGC köszi a segítséget!A féltengelyes akciót kifogom próbálni.A porlasztót miszlikre szedtem,kitakarítottam,új tömítéseket tettem bele és azóta nyűglődik.De azóta etz már megcsináltam vele egy párszor és mégis...Esetleg a gyújtással van valami?Mi lehet az?De gyújtáshibánál is használ a szívató?az egyik gyújtótrafót ki kellet cserélnem ,mert kifolyt a bele.Esetleg ha valaki tud tanácsot adni,tegye meg!
Köszönöm előre is!
BGC Creative Commons License 2000.05.24 0 0 135
Yorák!

A régi féltengelyt át kellene nézetni v. kicserélni. Ha meg akarod állapítani, hogy melyik oldal a rossz akkor menj az általad említett sebességgel és kanyarodj jobbra, majd balra ha a jobb kanyarban ráz akkor a balos a rossz ha a bal kanyarban akkor a jobbos. Esetleg egy centírozás sem árthat.Nekem is volt ilyen problémám, és végigjátszottam minden lehetőséget, mig kiderült, hogy az egyok hátsó lengőkaron a kerékagyház elferdült, és emiatt rázott 100-110 körül.
Milyen féltengelyt raktál bele újat v. felújitottat, mivel a felújítottnak is vannak fokozatai.
A karburátort, nem átrtana kitakarítani, szétszedni és benzinben elmosni, a fúvókákat kifújni. Esetleg a benzinszűrőt kicserélni.Gyújtás!

BGC

Előzmény: Yorák (134)
Yorák Creative Commons License 2000.05.24 0 0 134
Hali mindenkinek!Már rég figyelem ezt a topikot,de még nem szóltam hozzá.De most kicsit nyűgös a Warnyúm.
1.Nemrég az egyik féltengelyem eltört,kicseréltem.Azóta 65-75 km/h sebesség közt remeg az autó.Lehet hogy megeröltettem a másik féltengelyt?Esetleg nincs valkinek egy felesleges féltengelye?
2.Csak akkor gyorsul normálisan,ha szívatózom egy kicsit,anélkül szinte leáll.Mi lehet vele?
Nagyon megköszönném a segítségeteket!

peters Creative Commons License 2000.05.18 0 0 133
Atomi!

Köszi a segítségedet előre is.
A kérdésem: hogyan tudnám felvenni veled a kapcsolatot?
Pl. ha van telefonod létszi írd meg magánba v. valami hasonló...
Köszi: Péter

Előzmény: Atomi (132)
Atomi Creative Commons License 2000.05.18 0 0 132
Van egy Hogyan Tovább-om, de garázspéldány volt, ezért kissé már látszik rajta a kor. Ha kell kölcsönadom akár egy félévre is.
peters Creative Commons License 2000.05.16 0 0 131
Sziasztok!

Lenne egy kérésem hozzátok! Szükségem lenne kb. 1-2 hétre kölcsön kétütemű wartburghoz javitási kézikönyvre (pl. a Hogyan tovább? sorozatból). Minél öregebb kiadás annál jobb, persze azért fontos, hogy a kocka wartburghoz legyen, s ne a gyárilag hozzáadott könyvecske.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Ui.: Ha van a cápa wartburghoz hasonló könyvetek akkor azt is megköszönném. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy grafikai munkához kellene.

-péter
Ha magánba akartok üzenni: petyus@dpg.hu

Riff-Raff Creative Commons License 2000.05.16 0 0 130
Sőt, még megvenni is érdemes, ha valaki értékálló kocsit akar magának. Biztos lehet benne, hogy akármilyen öreg korára sem veszít többet az értékéből 150000 Ft-nál. :-)
Riff-Raff Creative Commons License 2000.05.16 0 0 129
Az enyém hasonló, csak egy évvel fiatalabb. Nem is érdemes eladni, mert használati értéke messze felülmúlja a kereskedelmit. Nem úgy, mint sok újabb típusnál, hehe! Amíg alkatrész lesz hozzá, addig nem fogok megszabadulni tőle.
Előzmény: Gabi1 (127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!