Van nekem 1 Wood Shark 2275 típusú benzines láncfűrészem amit kb 3 éve nem használtam , mert hibás ! Miután hibássá vált vettem 1 Stihl márkájút és azóta nem igazán foglalkoztam a régivel ! Most a kezem ügyébe került és arra gondoltam , hogy megcsinálnám mivel beindul de sajnos nem tudom , hogy hol lehetne venni hozzá alkatrészeket Szükségem lenne 1 Láncfékdeknire illetve 1 vezetőre(bár ezt biztos találnék hozzá) . Aki tudna nekem segíteni abba , hogy hol lehetne hozzá alkatrészeket beszerezni annak megköszönném
Az nem lehet hogy az előző motorolaj ami lelett cserélve az Astraból, abból valamennyi kevéske óhatatlanul bennt marad, és hogy abba volt valami adalék ami a betöltéskor kicsaphatta a magnatec valamelyik komponensét vagy valami ilyesmi?
Általában a Castrol olajakat jónak mondják... én is kíváncsi vagyok mások tapasztalatára, na meg kíváncsi leszek a a kétütemű power 1 racing full szinti olajukra milyenek lesznek a gépeim vele, a MOL DYNAMIC Moto 2T-m mostmár a vége felé járkáll.... :-))))
Deskó koma, kaptál már választ, hogy a Dolmarok mennyi az a huzamosabb idő amit nem bírnak ? Vagy mi az az idő ami előtt lefekszenek ? Karácsony előtt vagy Husvét előtt ? :):)
Hogy én is mondjak valami jót... szerintem meg a Magnatec egy rakás szar. :):)
És mi az hogy húzósabb az ára ? Mi az aminél drágább ez a csodaolaj ? Egy zacskó Fruttinál tényleg drágább, de a 10W40-es 5500 ft./4L ár az drágának számít az olajok között ? Szerintem nem. Nem emlékszem pontosan, de szerintem nővéremnek ilyen Magnatec volt az 1,4 SI Astrába, és úgy habosodott ez a csodaolaj, mintha habfürdőt öntöttek volna bele. Persze azt hitték hengerfejes az autó, és átengedi a vizet. Aztán idő előtti km. után lecserélték ezt a csodálatos mágnesen olajat, és raktak bele valami egyszerű olcsó (de nem szar) olajat, és láss csodát, az nem habosodott, és azóta sem. Nővérem nagyon rövid távokat megy, ezért habosodhatott, a beszívott levegőben levő páralecsapódás miatt, de érdekes módon a másik olajjal is űgyan azt a rövid utakat járja, és azzal semmi gond.
100 %-ig így gondoltam én is . (Csak qrva szar érzés hogy már most tudjuk hogy 50 év múlva teljesen átveszik az ország "irányítását "mivelhogy akkora igencsak kissebbség leszünk ! :-((...és ez ellen nem tehetünk semmit !!)
Nekünk itt a "cégnél" volt egy 88-as gép. A falu környéki nyárfasorok kivágását vállalta el a főnök és akkor vette , két lap lett összehegesztve és még igy is épphogy átérte a fákat.
Már azóta el is lett adva mert másra nem volt való ,..qrva nehéz mordáj volt, :-)
Nekem az első fordom egy escort volt,újonan vettem és magnatec volt benne,egysze a szervízben mobil1-et tettek bele meg áttért a ford a mobilr olajokra,nagyon zörögtek a szelepek tőle,le lett cserélve és elhalgatott,ez az én személyes tapasztalatom,vettem egy focust ,már új korábankicseréltettem benne az olajat ,úgy hoztam el a szalonból,most 6 éves de semmi baja!)))
"Nem akarlak kiábrándítani de azért gondolom nem hiszed , hogy ilyen árfekvésben egy életre lehet megbízható láncfűrészt venni."
Persze, hogy nem az a kategória.:-)) De olyan embereknek, akiknek hobbi szinten kell a fűrész, hétvégente pár órát dolgozni vele, nagyon jó lehet. Kínai fűrész ez az Ed johnson is, amiről írtam, meglepett, hogy mennyire erős és jól használható. A műanygidomjain, belül, pl. ahol a szivató csúszkája megy, jól látszik az öntési hiba, nem annyira körülményesen kidolgozott, mint egy márkás fűrész, de nem rossz.
A Stihl-em 60 cm3 volt, szerintem inkább a korból adódóan fogyaszthatott olyan sokat, ontotta a lánckenőolajat is, de a vadiúj Mtd fűrész is ugyanúgy sokat zabált, pedig azt olyan 35-40 ezer körül vették a húgomék. (Azóta már megszabadultak tőle.:-) ) Mindenesetre egyikkel sem lehetett olyan gyorsan és sokat vágni, mint ezzel. Hogy mennyire lesz tartós, az még a jövő zenéje, de ha csak 1-2 évet elmegy, akkor már bőven éri az árát.