Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, igaz egy kicsit nevetséges kérdés de most nincs közelben a kocsi és nagyon fontos lenne, hogy megtudjam milyen helyzetjelző ízzó szükséges bele? T10-es?? Legalábbis képről talán ilyen volt, vagy ha nem akkor melyik a bele való?? Amugy meg remélem nem ba**m el semmit, mert hétvégén beszerelésre került egy ködlámpa szett is, ami az "ILLUMI CANCEL" vezetékeiről veszi a "felkapcsolt lámpa" jelét. És ugye a vezetékeléshez ki kellett venni a bal első fényszórót, beszerelés után meg nem égett a helyzetjelző, csak a jobb. Ezek után mondom megnézem mi van vele, hát nézem ki van égve. Teszem vissza a - kábelt próba, majd már a jobb se égett.... Ez most csak ritka véletlen vagy valami nem kóser?? Az égők belűlről meg vannak feketedve, nem nagyon csak egy kis fekete fátyol van rajta. Mellesleg a jobb oldalit is kivettem megvizsgálni és az akkusaru visszatétel meg meglesés után ment ki az is. :))
a hátsó ajtónak(is) lelke van... lecsukáskor nem szabad hozzáérni a kis gimigombhoz, csak finoman, érzéssel rácsapni...idővel kialakul...
sokakat zavar, hogy ajtócsukáskor valami klattyot hallanak hátulról...na, akkor működik a "nyomáskiegyenlítő" ablakocska... asszem minden autón van...
a gyári fékpofák baromi hullámosra koptatták a tárcsát... aztán eljött a csere ideje, vettem egy akármilyen utángyártottat a Kondorosi úti szűrőboltban...régi ki, új be, csak úgy a hullámos vasra.... az új utángyártott fékpofa a legnagyobb megdöbbenésemre simára koptatta a hullámos tárcsát...úgy, hogy mindig tökéletes volt a fékhatás... namost itt állok, és hülyén nézek ki a fejemből...nem értem az egészet... a gépészeti tanulmányaim alapján hihetetlen...(vagy sokat hiányoztam)
Ez, amit írsz a jól záródó ajtók miatti nehezen csukás ráadásul érvényes az oldalajtókra is.
Nagyobbrészt egyedül autózom, ha van utasom és előbb csukom be az ajtómat, mint Ő, akkor olyan erővel szokott csukódni, hogy ajjaj :-)
Pedig van a hátsó ajtó alatt - menetirány szerinti bal oldalon - egy kb. 5x5 cm-es, rejtett, filccel fedett nyílás, amin elméletileg ki kellene mennie a nyomásnak - de nem megy. A filc kifelé lengőre van rögzítve. Láttam mikor beépítettem a tolató radar érzékelőit.
Salvataggio: attól függően milyen az a szar állapot én nem cserélném, csak ha elkezdi enni a tárcsát. Az enyémen is olyan volt a tárcsa felülete, mint a tenger viharban - de a fékhatás kifogástalan volt.
Nézd meg az amero-r-t, Bp., Szőnyi út, én Náluk vettem tavaly 10.500 Ft-ért japán utángyártott garnitúrát (Blueprint, 2 tárcsa + 4 betét), jónak tűnik.
Igazából én azt vettem észre, hogy a nagy hátsó ajtó lecsapáskor a levegő egyszerűen összenyomódik a kocsi belsejében, mivel nem tud hol távozni a jó szigetelés miatt, ezért nem sikerül sokszor becsukni a csomagtér ajtót. Ha kinyitom előtte valamelyik oldalsó ajtót, akkor tökéletesen záródik elsőre is, kisebb erő kifejtése esetén is.
Csak én voltam béna.. zár rendesen, csak rossz volt a technikám :)
Beszéltem közbe a vidéki autószerelőmmel is, elmondtam a problémát és azt mondta, amit Ti. Lehet, hogy szilent, lehet gömbfej, toronycsapágy vagy stabilizátor összekötő a hiba.. Már előre félek az összegtől.. :(