Mi ebben a sértegetés ? Bár bánja a fene. Azt gondolsz, amit akarsz . A téma a kaszás topicban leírt SOK Dolmar gyújtáshiba volt . Az is fura, hogy felhozol ilyet, hogy a szomszéd stihles mit szerelt, és mennyit . TUDOD ??? Ha meg nem, akkor miért írtad ? Engem hülyének nézni sem szép . Szerintem .
Pitiánerség "elfelejteni" a kaszás topicban emlegetett SOK Dolmar gyújtáshibát. Nem fogok visszakeresni, mert EMLÉKSZEM rá . Személyeskedés ? Lehet, de inkább csak vélemény. Ez se rosszabb, mint BMW-ről, Cunardról, Queen Elizabethről, Daciáról hablatyolni . Azért tettem be külföldi véleményt, mert neked ez az ász . Sokszor szenvedtük végig a parttalan eszmefuttatásaidat szöszmöszgatyás mesterről, aki a saját apja, marketingről, meg a többi esti mesét . Az "éppen a Husi szervízben voltam, amikor azt hallottam" vajon mi ? Én meg a Makita szervízben voltam éppen, amikor a szervizes azt mondta a kollegájának, hogy "hallottál arról a Deskó nevű arcról ? Végre egy ember, aki benyalja a Dolmar hülyeségeit".
Na ezt nagyon hozzá kellett még biggyesztened, vett egy agyonhasznált hobby gépet, aminek baromi nem ismerte senki az előéletét, ebből próbált összerakni egy működő gépet, nem sikerült, ennyi.
Ha már példálozni akarsz, akkor olvass vissza pár ezer hsz-t, volt itt még egy ember, aki említette a gyújtáshibát a dolmarnal, sőt talán ketten is voltak.
A gyújtást valószínűleg külső beszállítótól veszi a dolmar, persze ettől nem mentesül a felelösség alól, ha tudnak a problémáról, akkor visszahívási akciót kellene csinálniuk, mondjuk azon nem csodálkoznék, ha ezt az utóbbit csak a mi kis hazánkban felejtette volna el a makita magyarország, persze ez csak feltevés, de vmiért simán hihető lenne.....
Már írta is vki, hogy az újabb gépekben ducati gyújtás van, hogy a régiekben milyen, arról fogalmam sincs, ezek szerint akad köztük szar, gondolom nem véletlenül váltott a dolmar beszállítót, és ugye itt jönne a visszahívási akció, talán megér egy próbát, megkérdezni a makita magyarorsztágot, hogy ugyanmár hallottak-e széria hibáról...
Én gyorsan le is kopogom, nekem még nem volt ilyen problémám, az új 5000-est hazsnálom a legtöbbet, azon eleve másféle gyújtás van, legalábbis én így tudom.
Talán kérdezd meg tőle. de így látatlanban karbipucolás, tankban szűrőcsere, membráncsere, gyertyacsere, meg az öreg gépek felújításai . De ha már felhoztad, írj már egy tételes felsorolást, mert gondolom, te tudod .
Ugyan már. Ennyire piti nem lehetsz. Egy csomó kaszáról került itt szó gyújtáshibával. Ha nem csak a hozsannákat olvasnád, a széles látókörűek is írják .
Nem szándékom belefolyni a beszélgetésbe,de ugye van az a hiba,amit a nagyokos felhasználó okoz és van az a hiba,ami tervezési,konstrukciós,elbaszott megoldás,gyenge anyag,nem megfelelő minőségű alkatrész miatt keletkezik.
Nem a Stihl védelmére,de tudok olyan Stihl fűrészt és fűkaszát,ahol a keverék létrehozása löttyintéses mennyiségmérésen alapul,a karbantartás szót meg csak a mesében hallották.És mennek már több,mint 10 éve.
Nem lehet egy-egy példán keresztül leszarozni egy márkát,mégis pár embernek megvan a véleménye a Stihl MS170-ről a dutra100 által írt gondok miatt.
Most itt van ugye Buche,Deskó és úgy emlékszem még valaki problémája,no meg bab1 Dolmar teteme,amit nem ad le,elrettentő példaként az utókor számára.Ezek a hibák sem jelentik,azt,hogy sz@r a Dolmar,viszont egy szűk körből szinte azonos hibával jötek elő a problémák.A felhasználó hülyeségét szerintem kizárhatjuk és véleményem szerint azt is,hogy csak az említett 4 személy fogott ki egy széria hibás példányt és a többi 2 millió meg gond nélkül működik.Tehát szerintem valami helyzet van,az igazság meg odaát. :-))
Ne kenegesd már. NEM ÁLLNAK MEG a Stihl, és Husqvarna gépek. Ha netán EGY megállNA, az sem lenne ilyen, mint a Dolmarnál sűrűn előforduló, JELLEMZŐ hiba . És igenis, a Dolmar, a saját gyújtását elb...ta. És javítania kéne .
" Bocs de a gyárban kellene , hogy értsenek hozzá!"
Igen. Ott értenek is hozzá.
Csak azért azt csak ismerjük el,hogy minden márkánál előfordulnak problémák.
Stihl is állt már meg erdőn, Husi is,....minden márkánál van erre precedens.
Evégett állítanak fel szervizhálózatot.
Tehát akkor csak azt kérdezném,hogy ha ugye a Stihl-nél és esetleg a Husinál
értenek csak hozzá, akkor minek a szervízhálózat,mivel úgysem állnak meg...???
" Folyamatosan leállogatós, csak téli hidegben használható gyújtás szériahibás Stihl tipusról nem hallottam de Husiról se.Sem láncfűrészben sem fűkaszában. "
Akkor most már egyből gyújtás széria hibás az 5000-re osztály,mert a Te egyetlen
5000-es fűrészed talán az...???
Miből gondolod,hogy ez széria hiba...????
" Nem gondolom, hogy így lenne , ha odavaló akkor oda fog kerülni !"
Persze,szíved joga,dobd is ki. Ha az a jó döntés szerinted.
Csak előtte szerintem aludj rá egyet,mivel kicsit visszás dolog az,hogy elősször
el akarod adni,majd gyertyát cserélsz benne és minden hiper-szuper és nem
válnál meg tőle,majd leáll, meg sem nézed mi a baja és rá 10 percre már
fos a Dolmar és szériahibás és a gyárban sem értenek hozzá.....
Hát tudod... megértelek, neked ez új, de a Stihl szervíz bizalomerősítés az új gépekhez, meg javítóbázis a 10-20 éveseknek. Tudom, Dolmaron szocializálódva hihetetlen, de van ilyen .