generic kód,fuel shutoff valve.A controll circuit open. Generált kód,több paraméterből állapítja meg.A két pozició jeladót nem tudja együtt értelmezni.
Ilyen kutyu engem is erdekelne.. de en csak azt tudom, hogy olyan kell, mi autohoz jo.. s legyen máár 4 csatornaja.. :)
(pico még draga hazi barkacsra. )
============================
Mas.
Urak.
Minden tippet szivessen veszek, egy 00" 1.0B Micrara. (14 labas az OBD csati )
Kohog, dadog.. nem kap eleg uzat, de minden szenzor, nyomas, stb jol mukodik.
Kod P005E, ilyet sehol nem lelek, hogy mi lehet.
Ami feltunt, az az, hogy az injektor nyitvatartasok, mintha nem kovetnek a o2s ertekeit , hanem stabil, nem valtozo idoben nyitnak.. (mintha, mert eleg instabil a jel. )
felbontas: autohoz kene, oda meg olyan nagyon sok nem kell (?). 6000rpm az 100Hz, ha van 1000Sample egy fordulat alatt, akkor szerintem az eleg, azaz 100kS/sec tehat 1MS/sec lenne.
szerintem az elobbivel a frekvenciat is megvalaszoltam (?)
igen ilyen intergatorra gondoltam. (elso korben passzivval probalkoztam volna (tehat kondi es ellenallat. bar sejtesem, hogy müverösito nelkul nem ment volna.)
korrekt diagnosztikai eszkozöm nincs, alap PID-k kozott nem szerepel :-(
Fog nekem kelleni egy trapézgömbfej a Mazdimba. Szétment rajta a gumi, más baja még nincs, de eddig még sosem sikerült olyan gumit vennem ami patentül illeszkedett volna, ezért eleve gömbfejre készülök.
Látom, hogy sokféle van a piacon, esetenként 100% árkülönbség is lehet köztük. Van e olyan ami olcsó, de kerülni kell? (Optimal-t, Ashika-t láttam sokkal olcsóbban)
-A mintavételezési frekvencia legyen a kétszerese a várható működési frekvenciának, különben lehetnek problémák. Azzal most ne foglalkozz, hogy a négyszögjellel vezérelt injektornál nem csak alapharmónikus van.
-Az optó után neked nem egy kondenzátor, hanem egy integrátor kell. A hatodik oldalon van az idea hozzá... Ezt kialakíthatod egy ellenállás - kondenzátor kombóval is, kérdés mennyire kell, hogy pontos legyen. Ekkor a kapott egyenfeszültség arányos lesz az injektorok bekapcsolási idejével.
( Én cam megoldását látom járhatóbbnak egy korrekt diagnosztikai eszközzel ezek a paraméterek kiolvashatóak. Vagy ami nem is drága, ha a tudását nézem.
az opto az injektor es a kondi koze kene. a kondi meg azert hogy a pwm-bol valtozo (konstans) feszultseg legyen. (ha nem megy az injektor akkor 0V van a kondin, ha 50% indokitoltovel megy az injektor akkor a meghajto feszulteseg 50% lesz a fesz - a jol remlik uC-n is igy csinalnak egyenaramot a pwmbol)
megyek mert mar nem aktualis a problema, dolgom meg van
Nem lett!! Pedig elkeseredésenbe már nem is tipusra rendeltünk hütöt hanem ami rajta volt tipus,és gyártási szám alapján a BEHR cégtöl és ök is ugyan azt a buzi méretü hütöt küldték!!! De bontóma találtunk egyett ami igaz nem 37mm-es volt a müanyag része hanem 45mm-es csak szerencsére nem középen volt benne a bordázat,kis alakitgatásal sikerült megcsinálni,most jó!! Fönököm örül én vagyok az isten:)))) De már feltette hirdetésre,hogy eladja mert tele a hócipöje a Franccia csiga zabáló szarral:)))
De van másik nyug Ford Focus 1.4-es 80-100 ezer kilométeresek sorba halnak meg ha kis esö vagy párás idö van erötlenek hullámzik az alapjárat ledadognak!! Szerencsére mind céges flotta kocsik az ország különbözö részein vannak a cégnek,beviszik öket MÁRKA szervizbe nem mondanak rá semmit csak pampognak hogy hátha nagynyomásal motort mostak meg hasonlókat mondanak!! Gondolod egy nö neki áll motort mosni??:))) Pláne ha céges autó,de amiket bevittek 3-4 nap után vissza kapták jók lettek és nem kértek SEMMI MUNKADIJAT SE ANYAG költségetmse Miskolcon,se Köszeden se Debrecenbe:))) Ezt azért tudom mert barátom felesége is annál a cégnél van neki is ilyen pusztulat van kiadva és nem szeretne útszélén lerohadni valahol vidéken mit halotam róluk!! Ezeknél volt hogy sorba olvadtak össze a bizti táblák hátoldalai a csatlakozóknál,és nem volt hátsó világitás:))) Üdv:Kolcsár